Gå til innhold

Bekymret for massivt mannsoverskudd

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er attraktiv så vil du ALDRI ha vansker med å få deg en dame. Det samme gjelder for kvinner om de er attraktive så vil de få en attraktiv mann. Men med et manns overskudd så er det alltid de minst attraktive som taper.

Anonymkode: 27873...df1

Ja, men det er også sånn at man kan øke sin attraktivitet. Det krever en viss egeninnsats selvfølgelig, men det er mulig både for kvinner og menn hvis de virkelig vil det. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Perleugla skrev (1 time siden):

Hvordan er de tilpasset et varmere klima annet enn at huden deres har mer pigment?

Det som skinner igjennom er at du ikke vil ha svarte i nord-Europa. 

Og hvite i Europa har kriget som bare juling de i all den tid, så ingen grunn til å tro at hvit tilstedeværelse skaper mindre uro på noe som helst kontinent.

Skjønner godt at du ikke orker finne forskningsrapporter på det jeg ber om. Du vil sannsynligvis ikke finne dem.

Du ignorerer glatt det jeg sa om at hvite ikke passer i Australia ser jeg. Det er best det, å lese akkurat det som passer ens egen oppfatning om at her snakker jeg med en vaskekte rasist! 

Svarte har større lepper enn hvite, noe som avgir mer kroppsvarme feks. Hvis du tror det er oppspinn så får du heller Google. Dette blir antagelig slettet som avsporing likevel så det er fånyttes å bruke masse tid på noe du enkelt kan Google deg til selv.

Her er en artikkel https://www.nytimes.com/2004/01/09/us/ice-age-ancestry-may-keep-body-warmer-and-healthier.html 

https://www.mn.uio.no/fysikk/english/research/news-and-events/news/2011/why-skin-colours-differ.html

https://www.inverse.com/science/61940-ancient-human-four-species-mating-mixing

Sånn, nå har jeg andre ting å gjøre.

Anonymkode: 849e4...d4e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 16.19):

Jeg vil heller aldri bli gift, siden ingen menn ville tatt i meg med tang en gang. Det eneste jeg kan få er muligens en thaimann, og det har jeg ikke råd til. Å reise dit altså. 

Anonymkode: f7adb...b80

Vær glad for akkurat det. Menn fra dette landet er så langt fra vår kultur og kvinnesyn som du kan komme. Det er derfor mange Thaidamer søker utlendinger. Thaimenn er macho, utro og som sagt så langt fra vårt kvinnesyn i vesten som du kan komme. Og det gjelder ikke bare Thailand! Det gjelder mange kulturer verden over. Så det mannsoverskuddet som TS snakker om eksisterer bare som en "biologisk masse" De fleste norske kvinner vil aldri kunne leve et liv sammen med mange av disse unge menneskene fra muslimske land, med et kvinnesyn fra helvete. Kvinnene som kommer fra deres kultur er det som de ønsker og forholde seg til, og de lider under akkurat det. De blir behandlet som en ting, og ikke som et selvstendig menneske.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 16.30):

Det er ikke min erfaring. Menn er kresne og skal bare ha Paradise Beach babes. Sånne som meg blir valgt vekk. Det er menn som velger og vraker, vi damer må bare vente på å bli valgt. Eller ikke valgt. Føler meg som billigkroken på Ikea, den som ingen vil handle fra :( Er så dårlig gjort at menn kan velge og vrake og vasser i damer! Grrr! 

Det er ikke min erfaring. Smellfeite damer på 150 kg er faktisk gift,er helt sjokkert av at mannen klarer å ta på valkene hennes uten å spy! 

Anonymkode: 12942...ff6

• Liker 1
Skrevet

Løsningen er jo total stopp i innvandring av menn. Enslige kvinner kan komme, men de kan ikke hente ektemann fra hjemlandet. 

Anonymkode: e76be...41c

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke min erfaring. Smellfeite damer på 150 kg er faktisk gift,er helt sjokkert av at mannen klarer å ta på valkene hennes uten å spy! 

Anonymkode: 12942...ff6

Dette har du helt rett i. I tillegg til innvandringen av unge menn så er det også slik at noen av de mest popuære mennene gjenbrukes, er far til en masse barn med forskjellige damer, mens en stor av menn aldri får seg dame.

Anonymkode: 6472d...a59

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 16.30):

Det er ikke min erfaring. Menn er kresne og skal bare ha Paradise Beach babes. Sånne som meg blir valgt vekk. Det er menn som velger og vraker, vi damer må bare vente på å bli valgt. Eller ikke valgt. Føler meg som billigkroken på Ikea, den som ingen vil handle fra :( Er så dårlig gjort at menn kan velge og vrake og vasser i damer!

Hei. Å nei, disse Paradise damene er så utrolig lite sjarmerende og platte. Ha tro på deg selv, ta kontakt med en ordentlig gutt som du føler dere har samme verdigrunnlag med og vær ærlig på hva du ønsker.

Endret av OCB
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Dette har du helt rett i. I tillegg til innvandringen av unge menn så er det også slik at noen av de mest popuære mennene gjenbrukes, er far til en masse barn med forskjellige damer, mens en stor av menn aldri får seg dame.

Dette stemmer bra. En dame kan alltid gå ut og finne seg en mann, ikke en hvilken som helst mann, men alltid få seg en å være sammen med. Det samme gjelder for norske menn, men det krever at de kommer seg ut i verden, fx fjernøsten.

Skrevet

Løsningen er obviously mer homofili 👨‍❤️‍👨

Anonymkode: c23af...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...