AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #41 Skrevet 18. februar 2021 Hvis det faktisk stemmer, som det hevdes her på KG, at så mange menn ikke er interessert i å være i forhold, så er det vel neppe et problem om de er i overtall? De mannfolkene som faktisk vil etablere seg, bør ha alle mulige sjanser for det. At noen synes det er alle de feil folka som ønsker det, er jo et problem som er skapt av samfunnet. M50 Anonymkode: cf8d7...3b3 1
stan Skrevet 18. februar 2021 #42 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Historisk sett har løsningen vært at menn som blir tilovers blir soldater og dør i krig. Anonymkode: 6472d...a59 Da er homofili bedre 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #43 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil heller aldri bli gift, siden ingen menn ville tatt i meg med tang en gang. Det eneste jeg kan få er muligens en thaimann, og det har jeg ikke råd til. Å reise dit altså. Anonymkode: f7adb...b80 Menn er virkelig ikke særlig kravstore. Kanskje det er tankene dine som stopper deg? Anonymkode: be92f...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #44 Skrevet 18. februar 2021 Jaconandersen skrev (2 timer siden): Relativt få menn som kommer til Norge med flyktning-status, er så attraktive for kvinner. Men klart det er noen som er det, gjerne de smarteste, kjekkeste osv. Dem som greier å tilegne seg kompetansen de trenger for å ha et suksessfult liv vil gjerne være attraktive og. Det hadde nok hatt en større effekt om en tok inn hundretusenvis av høyt kompetente arbeidsinnvandrere, som i stor grad var mannlige. Ikke særlig usannsynlig at dette kan bli en realitet i fremtiden. Selv om dette har negative konsekvenser for samfunnet totalt sett, så velger av en eller annen grunn befolkningen å stemme for det. Jeg personlig, forundrer meg ofte over valgene befolkningen tar når de stemmer. En må spørre seg om demokrati er en særlig god styreform i slike sammenhenger. Men hvilket parti bør man stemme på da, jeg er kvinne, vanlig arbeider, mot innvandring, mot Eu, sosial dumping og globalisering. Ikke si Frp de er jo Høyre liberalister og for fri flyt av alt. Anonymkode: 50894...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #45 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hvilket parti bør man stemme på da, jeg er kvinne, vanlig arbeider, mot innvandring, mot Eu, sosial dumping og globalisering. Ikke si Frp de er jo Høyre liberalister og for fri flyt av alt. Anonymkode: 50894...5d6 Aner ikke hva det har med tråden å gjøre? Men du høres jo ut som du er hjemme på venstresida, men trenger å jobbe med dine holdninger til innvandring. Anonymkode: cf8d7...3b3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #46 Skrevet 18. februar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Aner ikke hva det har med tråden å gjøre? Men du høres jo ut som du er hjemme på venstresida, men trenger å jobbe med dine holdninger til innvandring. Anonymkode: cf8d7...3b3 Dette er jo kun ditt eget syn, og dermed ingen fasit. Den du siterte er berettiget til å ha sine egne meninger, akkurat som du. Anonymkode: ba5e0...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #47 Skrevet 18. februar 2021 Er ikke majoriteten av innvandrere unge menn? Nå er 1 av 5 millioner i dette landet innvandrere. Så dette er en konsekvens. Det blir alltid feil å tukle med naturen. Anonymkode: 4b287...f62 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #48 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo kun ditt eget syn, og dermed ingen fasit. Den du siterte er berettiget til å ha sine egne meninger, akkurat som du. Anonymkode: ba5e0...6e0 Ja, selvfølgelig er det det, hvor sa jeg at det er fasit? Hennes holdninger raker meg ikke, men var premisset om at det hjelper å stemme, for å gjøre noe med mannsoverskuddet jeg tenkte mest på. Jeg tror nemlig ikke det er en sammenheng der. Anonymkode: cf8d7...3b3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #49 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finns jo alltid unntak, men min erfaring er nå likevel at menn tar alt.... Anonymkode: 6472d...a59 Hva hjelper det når det ikke er nok damer til alle? Anonymkode: 849e4...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #50 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt ærlig er det ikke umulig for noen nordmenn å få seg partner, for det å være norsk er veldig attraktivt i seg selv, om man retter blikket ut i verden. Hvilket jeg anbefaler menn som strever med å finne partner å gjøre, ettersom det i mange kulturer er en mye åpnere holdning til å ønske og trenge livspartner og familie, og at kjærlighet er noe man kan bygge gjennom å leve sammen, samarbeide, respektere hverandre og ønske å bygge et godt og kjærlig forhold. Menn løper dessuten liten risiko for å bli utsatt for overgrep og partnervold, i og med at de er fysisk sterkere enn kvinner, og få kvinner tar frustrasjon ved at ting oppleves utfordrende ut i voldelig oppførsel. Av den årsaken, at kvinner løper relativ stor risiko for å oppleve at menn (som er fysisk sterkere) lettere lar frustrasjon ved utfordringer komme til uttrykk ved vold og ufin oppførsel anbefaler jeg ikke kvinner å søke ut i verden om de sliter med å finne partner. For det blir utfordringer i slike forhold der en part må forlate sitt land, sin kultur og sin familie. Det er alltid en tøff overgang, til man slår seg til ro, mestrer språket, og får familie, jobb, ny omgangskrets, med mer. Så norske menn sitter i verdenssammenheng på en gylden billett til å få seg partner. Det er millioner av kvinner som ville anse det å få norsk ektemann som å trekke et vinnerlodd. Både fordi det er kjent at norske menn respekterer kvinner bedre enn menn i mange kulturer, og fordi Norge gir dem en mulighet til å skape seg et liv som ikke er tilgjengelig i eget land. Ettersom det i mange kulturer er helt normalt at kjærlighet og familie er noe man skaper, og at det er noe som vokser og utvikles gjennom vilje og innsats, ikke ut fra at man nødvendigvis er på tuppa forelsket fra starten, så har menn som er villige til å behandle partner godt og gi innsats for å skape kjærlighet gjennom respekt og omtanke for hverandre en fantastisk mulighet til å få familie og kjærlighet, selv om de velges bort av norske kvinner. Eller synes norske kvinner er skumle i sin selvstendighet og innstilling til at man må forelske seg dypt før man vurderer noen som luvspartner. Dette er jo helt sant en innstilling som gjør det vanskelig for menn som ikke er så flinke til å utmerke sine kvaliteter tilstrekkelig til å skape hjertebank kjapt nok hos norske kvinner. De kan lykkes mye bedre med kvinner som er innstilt på å gi dem tid til å skape kjærlighet ut av felles intensjoner om å være hverandres familie og fremtid, gjennom respekt og omsorg, og vilje. Så norske menn burde ikke fortvile. De har fantastiske muligheter til å få partner, familie og kjærlighet, bare fordi de er norske. Valget om å rette blikket ut mot verden er mer risikabelt for kvinner, men kvinner kan iallefall få barn om de ønsker det. Som regel. Så min oppfordring til både menn og kvinner som føler seg forbigått og valgt bort er å ikke synke ned i det, men å se på hva som er mulig. Om man ikke umiddelbart får hva man ønsker seg på øverste hylle, så se på mulighetene på de andre hyllene. Det kan være der gullet egentlig finnes. Anonymkode: 6f2fe...d29 Her er jeg faktisk enig med deg, men jeg er kvinne. Ingen norsk mann vil ha meg, men så fort jeg reiser, bare LITT utenfor landegrensa, er det plutselig mye lettere å få seg kjæreste. Har opplevd mye fantastisk på denne måten. Nå er det korona, men snart skal jeg ut og søke lykken på ny. Anonymkode: 215fd...358
Jean-Jaques Skrevet 18. februar 2021 #51 Skrevet 18. februar 2021 Dere må bare fortsette å lete, folks 🤪🤦🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #52 Skrevet 18. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva hjelper det når det ikke er nok damer til alle? Anonymkode: 849e4...d4e Nei det er ikke mye gitt.... Anonymkode: 6472d...a59
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #53 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I følge SSB ser det ut til at Oslo er den eneste kommune i vårt langstrakte land som fremdeles har svakt flere damer i 20-30 års alderen enn menn i tilsvarende aldersgruppe. Dette har uten tvil noe å gjøre med tsunamien i 2015 der veldig mange unge menn kom inn og aldri har dratt igjen. Mener dere at den viktigste grunnen til at menn sliter på sjekkemarkedet er det enorme overskudd vi har på unge menn i dag. Jeg er generelt også bekymret for den volden som oppstår i et samfunn med for mange menn som ikke kan bli gift, bare se på alaska, der er det 108 menn pr. 100 kvinner og de har 3 ganger flere voldtekter enn resten av USA. Jeg vet at dette er et tabubelagt emne å snakke om, men vi må vel bare innse at svært mange menn i 20-åra aldri vil kunne få seg kjæreste eller bli gift. Setter pris på innspill her. Anonymkode: 6472d...a59 Dette må være en av de merkeligste unnskyldningene på hvorfor en mann ikke får seg dame jeg har lest noensinne. Det er nok til alle av alle, slapp av, det ordner seg Anonymkode: 88a6d...92e 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #54 Skrevet 18. februar 2021 Hva skal vi gjøre med det da? Utvandringa av menn, eller skal noen ofre seg så kan vi prøve å putte de på grillen eller noe med noe godt tilbehør til? Anonymkode: c23af...3b6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #55 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er jeg faktisk enig med deg, men jeg er kvinne. Ingen norsk mann vil ha meg, men så fort jeg reiser, bare LITT utenfor landegrensa, er det plutselig mye lettere å få seg kjæreste. Har opplevd mye fantastisk på denne måten. Nå er det korona, men snart skal jeg ut og søke lykken på ny. Anonymkode: 215fd...358 Hold deg iallefall unna landene der menn sier og gjør hva som helst for å få papirer til å reise til Europa. Jeg er altfor godt kjent med en slik kultur, og det er vondt å se. Det er så anerkjent generelt i slike kulturer at alle er med på lureriet, og ukjent for disse mennene at det ikke er fryd og gammen å komme til Norge og å tilpasse seg norsk kultur. Alle snakker om drømmen om Europa (eller USA). Ingen avslører for dem som drømmer at det blir fryktelig vanskelig de første årene. Den frustrasjonen er det kvinnen som får kjenne altfor mye på. Frustrerte og fortvilte menn som sliter med hverdagen er IKKE hyggelige å leve med. Spesielt ikke når det egentlig ikke er sterk kjærlighet i bunnen engang. Selv om det skulle være det rakner som regel slikt fort. Det blir ikke hyggelig samliv av slikt. Anonymkode: 6f2fe...d29
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #56 Skrevet 19. februar 2021 Stakkars menn. Jeg føler med dem. De vil jo gjerne ha en kvinne å elske, men vi damer er så vanskelige ( vi hater de mannfolka) De jævla kvinnene vil ha lik lønn som oss, jeg er Mongoloid, men kvinner vil ta vare på meg ( nei, vi hater mongisene like mye som dere?), dere menn. Er det diskriminerende å kalle andre for mongiser, retards, osv. Og, gud, da beklager jeg. Sorry! 😘 Anonymkode: 45baf...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #57 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva skal vi gjøre med det da? Utvandringa av menn, eller skal noen ofre seg så kan vi prøve å putte de på grillen eller noe med noe godt tilbehør til? Anonymkode: c23af...3b6 Tja, vi kan jo starte med å ikke importere flere av dem da. Det er jo en start. Anonymkode: 849e4...d4e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #58 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Historisk sett har løsningen vært at menn som blir tilovers blir soldater og dør i krig. Anonymkode: 6472d...a59 Historisk sett er det slik at i trange tider hvor folk er underernærte og sultne fødes flere menn som kan skaffe mat. I gode tider med overskudd ligger det til rette for å bli flere og da fødes flere jenter. Naturen er ikke så dum. Anonymkode: 6b7e5...01c
Perleugla Skrevet 19. februar 2021 #59 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ikke majoriteten av innvandrere unge menn? Nå er 1 av 5 millioner i dette landet innvandrere. Så dette er en konsekvens. Det blir alltid feil å tukle med naturen. Anonymkode: 4b287...f62 Mener du at innvandring er å tukle med naturen?
youcancallmejune Skrevet 19. februar 2021 #60 Skrevet 19. februar 2021 Jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye for de som kom under tsunamien fra 2015 som du kaller den. De henter seg nok koner fra sine hjemland. Dere som ønsker kone men ikke finner noen her hjemme står jo også fritt til å importere fra andre land. Kjør på! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå