Gå til innhold

Mamma tok selvmord på morsdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er poenget med å forsøke guilt-trippe en som sikkert har like gode intensjoner som det du har for å svare TS? 

Anonymkode: 9b2f7...243

Det var jo en veldig skremmende og tankeløs kommentar, da.

Anonymkode: ab439...5a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det var jo en veldig skremmende og tankeløs kommentar, da.

Anonymkode: ab439...5a1

Nei det var det ikke. Jeg ser bare omsorg i kommentaren. Kvinneguiden er et sted med mange nettetroll og verbalt spy. Når man nettopp har mistet moren sin på en så tragisk måte  er man veldig  sorgfylt og sårbar   h*n vil advarere,  noe som virker til å være positivt ment. Tankeløs kommentar? Hmm....da er det kanskje på tide å  gå litt inn i seg selv 

Anonymkode: fd3ed...646

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, dette var vondt å lese. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg vil at du skal vite at dette ikke er din feil, og at din mor sannsynligvis elsket deg høyere enn alt. Når man kommer dit at man ser selvmord som eneste utvei tenker man ikke lenger rasjonelt, og man er ikke seg selv. Håper du har gode folk rundt deg som tar godt vare på deg, og at du med tiden klarer å fokusere på de gode minnene ❤️

Anonymkode: e7aec...9e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 14.57):

Mamma tok selvmord på søndag, selveste morsdagen. Har så vondt inni meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Anonymkode: 4513f...b6e

www.leve.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du snakket å grattulerte henne iværtfall med morsdagen du kan trøste deg med det ♥️ mine går tanker går ut til deg å dine

Anonymkode: d7d54...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...