Gå til innhold

Mamma tok selvmord på morsdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma tok selvmord på søndag, selveste morsdagen. Har så vondt inni meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Anonymkode: 4513f...b6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krepsen39

Uffet er ikke noe koselig å høre.
Men tror du burde prate med noen som kan dette, og ikke på ett forum, der mange slenger dritt bare for å føle seg bedre. 
Kanskje du har familie/venner og prate med om dette? For dette går ikke å holde inni seg. 

Jeg mista min mor for mange år siden. Da låste jeg meg inne. Det hjalp ikke på psyken i hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusomt! Håper du har folk rundt deg slik at dere kan ta vare på hverandre i en forferdelig tid. Varm klem fra meg ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vondt å lese. Sender deg en god klem ❤️ 

Anbefaler deg å ta kontakt med fastlegen din slik at du kan få hjelp fra riktig sted med å jobbe deg gjennom denne tunge tiden

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Først vil jeg gi deg en stor klem. ❤️ Dette er jo helt forferdelig, jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå. Har du noen der du kan snakke med om dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forjævelig, sender deg en stor klem ❤ håper du har gode folk rundt deg, og husk at du kan og bør søke hjelp til å håndtere følelsene om de blir overveldene. 

Kondolerer ❤❤❤

Anonymkode: 84ade...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Så trist ❤

Hvor gammel er du? Har du noen som tar vare på deg? 

Jeg har også hatt de tankene, men jeg tenker på barna mine. Vil ikke de så vondt 

Anonymkode: f77f3...61e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krepsen39 said:

Uffet er ikke noe koselig å høre.
Men tror du burde prate med noen som kan dette, og ikke på ett forum, der mange slenger dritt bare for å føle seg bedre. 
Kanskje du har familie/venner og prate med om dette? For dette går ikke å holde inni seg. 

Jeg mista min mor for mange år siden. Da låste jeg meg inne. Det hjalp ikke på psyken i hele tatt. 

Jeg synes trådstarter må få bruke forumet om det føles riktig. Selvfølgelig håper jeg at h*n har noen å snakke med, men kanskje det også kan være greit å skrive her som anonym.

Leit å høre om at du mistet moren din, og du har helt rett i at det ikke er bra å låse seg inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, hvor gammel er du? 
De som velger å ta livet sitt er syk. Ingenting du har gjort eller sagt har noe å gjøre med hennes valg.

Se om du kan få hjelp en plass💙

Anonymkode: f95ed...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så trist at enkelte ikke ser noen annen utvei enn å gjøre det slutt. Den alt for tunge børen de i det stille har båret. Mange av deres nærmeste ville helt sikkert ha hjulpet til med bæringen her og lettet børen en del, men når man står der som dypest i det så tenker vi ikke sånn "hvor er hjelpen?". Nei vi slutter å tenke eller tankene handler bare om oss selv. 

Eneste trøsten de som sitter igjen nå har er at nå har hun det godt hvor enn hun er. Nå er det ingen smerter mere.

Kondolerer. ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så vondt å høre ❤️ Du kan ta kontakt med leve, foreningen for etterlatte ved selvmord. www.leve.no 

De har likepersoner man kan snakke med hvis man ønsker, mange steder har de også treff. 
Facebook har en egen støttegruppe, søk på «Selvmord - for oss etterlatte». 
 

Sender deg tusen klemmer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit ♥️ Håper du har noen rundt deg som hjelp og støtte ♥️

Krepsen39 skrev (3 timer siden):

Uffet er ikke noe koselig å høre.
Men tror du burde prate med noen som kan dette, og ikke på ett forum, der mange slenger dritt bare for å føle seg bedre. 
Kanskje du har familie/venner og prate med om dette? For dette går ikke å holde inni seg. 

Jeg mista min mor for mange år siden. Da låste jeg meg inne. Det hjalp ikke på psyken i hele tatt. 

Håper du ikke har skremt bort ts med kommentaren din. Man håndterer traumer og sorg ulikt, og det som passet deg passer nødvendigvis ikke for ts. 

Anonymkode: a9522...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så leit ♥️ Håper du har noen rundt deg som hjelp og støtte ♥️

Håper du ikke har skremt bort ts med kommentaren din. Man håndterer traumer og sorg ulikt, og det som passet deg passer nødvendigvis ikke for ts. 

Anonymkode: a9522...c2e

Hva er poenget med å forsøke guilt-trippe en som sikkert har like gode intensjoner som det du har for å svare TS? 

Anonymkode: 9b2f7...243

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære deg❤😭😭

Så grusomt. Håper du har familie/venner som du kan finne trøst hos. Pass på hverandre❤

Stor klem til deg og dine❤

Endret av nocco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...