Gå til innhold

Kusinen min tror hun har møtt drømmemannen, men han har en fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vit at selv om de rundt familien din og deg svikter i større eller mindre grad, er vi mange her på KG som tenker på deg og dine og  ønsker dere alt godt. Jeg for min del har ikke hatt en dag hvor jeg ikke har tenkt på deg siden du startet denne tråden. Denne tematikken er så alt for kjent for meg og det blir noen ganger så nært at jeg ikke har all verdens å gi i denne tråden, men tenker på deg, det gjør jeg. Du er veldig, veldig sterk samtidig som du tillater deg å være både sårbar og emosjonell og den kombinasjonen er det som gjør at du kommer til å komme deg gjennom dette her med begge bena planta på jorda og hodet på rett plass, selv om du kanskje ikke føler det sånn akkurat nå. Jeg heier på deg og familien din og det vet jeg at mange andre her inne gjør også.

Anonymkode: afa87...f63

For en utrolig hyggelig ting å skrive❤️ Jeg har brukt denne tråden til å ventilere, og føler at jeg har fått utrolig mye støtte. Jeg blir fryktelig lei meg av å lese at du kjenner deg igjen, og at det har satt slike spor.Men flott at du likevel har overskudd og empati til å støtte en vilt fremmed på nett...  Jeg heier på deg også!

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 4
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foresten så har han fått to ukers varetekt (hvilket betyr at han snart er ute...). Jeg fikk beskjed om at de vanligvis ikke varetektsfengsler i slike tilfeller, men at det her er fare for bevisforspillelse. For, hold dere fast, krangelen ble utløst av at kusinen min ble ringt opp av en sint dame som lurte på om hun var klar over at samboeren hennes groomet jenter på nett. Han hadde tydeligvis chattet med datteren hennes og bedt om å få bilder, og så hadde datteren fortalt moren. Eller blitt avslørt, det vet jeg ikke. Datteren er mindreårig, så nå har politiet beslaglagt alt elektronisk for å se hva de finner. Kusinen min samarbeider fullt med de, så da han hun kanskje endelig innsett hva slags type han er. Hun ble forøvrig ikke skadet den kvelden, men han hadde låst henne inne på et rom mens han sannsynligvis slettet spor...

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 17
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Foresten så har han fått to ukers varetekt (hvilket betyr at han snart er ute...). Jeg fikk beskjed om at de vanligvis ikke varetektsfengsler i slike tilfeller, men at det her er fare for bevisforspillelse. For, hold dere fast, krangelen ble utløst av at kusinen min ble ringt opp av en sint dame som lurte på om hun var klar over at samboeren hennes groomet jenter på nett. Han hadde tydeligvis chattet med datteren hennes og bedt om å få bilder, og så hadde datteren fortalt moren. Eller blitt avslørt, det vet jeg ikke. Datteren er mindreårig, så nå har politiet beslaglagt alt elektronisk for å se hva de finner. Kusinen min samarbeider fullt med de, så da han hun kanskje endelig innsett hva slags type han er. Hun ble forøvrig ikke skadet den kvelden, men han hadde låst henne inne på et rom mens han sannsynligvis slettet spor...

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

Uff, han er jo tvers gjennom psykopat. Ingen tvil. Jeg får ordentlig vondt av deg. For en vanvittig prøvelse av dimensjoner. Det eneste som er positivt i dette er at alle begynner å gjennomskue ham. Han får flere anmeldelser på seg. Ergo større sjanse for at han får fengselsstraff og dere vil kunne puste ut og leve i trygghet. Jeg vet jo så klart ikke, men jeg tenker at dette muligens kan gjøre slik at det blir tatt ut tiltale for voldtekten også. Med så mange anmeldelser på seg, og nye mulige seksuallovbrudd , kan de vel ikke henlegge? Jeg skal ikke gi deg noen forhåpninger, da jeg ikke vet, men det ville forundret meg stort. Håper de får tatt han slik at dere alle kan få fred og få bearbeidet alt dette slik at dere kan gå videre. :klem:

  • Liker 15
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun ble forøvrig ikke skadet den kvelden, men han hadde låst henne inne på et rom mens han sannsynligvis slettet spor

Har han sendt penger elektronisk via Vipps eller andre steder, sendt meldinger osv så finnes det alltid spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 4/21/2022 at 4:14 PM, AnonymBruker said:

Foresten så har han fått to ukers varetekt (hvilket betyr at han snart er ute...). Jeg fikk beskjed om at de vanligvis ikke varetektsfengsler i slike tilfeller, men at det her er fare for bevisforspillelse. For, hold dere fast, krangelen ble utløst av at kusinen min ble ringt opp av en sint dame som lurte på om hun var klar over at samboeren hennes groomet jenter på nett. Han hadde tydeligvis chattet med datteren hennes og bedt om å få bilder, og så hadde datteren fortalt moren. Eller blitt avslørt, det vet jeg ikke. Datteren er mindreårig, så nå har politiet beslaglagt alt elektronisk for å se hva de finner. Kusinen min samarbeider fullt med de, så da han hun kanskje endelig innsett hva slags type han er. Hun ble forøvrig ikke skadet den kvelden, men han hadde låst henne inne på et rom mens han sannsynligvis slettet spor...

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

Hver gang jeg tror det ikke kan bli verre, så blir det faktisk det...


Sender deg varme tanker TS, jeg syns du er kjempesterk slik du skriver deg gjennom dette ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde ikke denne tråden kunne bli verre, men så kunne den selvfølgelig bli det.

TS, jeg håper du får jobben og er veldig glad datteren din kusinen din flyttet til far slik at hun slapp unna dette!

Lykke til med flytting. Det er synd forholdet mellom deg og kusinen din røk, men husk at du er i din fulle rett til å ikke ville ha henne i livet ditt lenger. Hvis noen andre sier noe annet, så husk at du skal respektere dine grenser. Ellers så håper jeg kusinen din får den hjelpen hun trenger og at fyren ikke slipper ut på veldig lang tid.

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, denne tråden burde bli bok. Ville blitt en utrolig bra psykologisk thriller! 

Ts. Tenker støtt og stadig på deg og håper det går greit med deg nå. Takk som oppdaterer oss ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelbertine skrev (2 timer siden):

Hvordan går det TS?❤️

Takk, det går bra❤️ Han er ute av varetekt, men politiet kan ikke uttale seg pga etterforskning. Så da etterforskes han i hvert fall... Han har ikke tatt kontakt.

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS. Jeg har lest gjennom alt du har skrevet i denne tråden. Jeg er mektig imponert over måten du har håndtert dette på.

Jeg ser at du har skrevet flere ganger at du er konfliktsky. Er du så sikker på at du er det? Det er absolutt ikke inntrykket jeg sitter igjen med. Mitt inntrykk er at du er en skikkelig tøff dame med bein i nesa som setter solide grenser. Så hvis du igjen føler deg som en liten, redd 14-åring, så vit at i denne situasjonen har du vært alt annet enn det. 

Ønsker deg alt godt og jeg heier på deg. Håper du fortsetter å oppdatere oss

Anonymkode: d7281...d27

  • Liker 8
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei TS, hvordan går det med deg?

Håper du fikk jobben 🤞 

Tenker ofte på deg og denne tråden. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meadow skrev (1 time siden):

Hei TS, hvordan går det med deg?

Håper du fikk jobben 🤞 

Tenker ofte på deg og denne tråden. 

Takk❤️

Jeg fikk ikke jobben... Men jeg har vært i intervju til en annen jobb, så det ordner seg nok. Akkurat nå har jeg tatt ut ferie i forbindelse med flytting, men jeg sliter veldig med å få noe gjort. Jeg føler meg utmattet hele tiden, og sover dårlig. Jeg tror kanskje jeg har møtt veggen, eller noe. Jeg sover dårlig og klarer ikke å slappe av. Og for å toppe det hele så vet ingen hvor denne fyren befinner seg. Han sa opp sin egen leilighet etter at han traff kusinen min, og flyttet inn til henne. men etter at han slapp ut fra varetekt, var han heldigvis ikke velkommen der. Men hvor han tok veien er det ingen som vet. Dermed er jeg veldig på vakt, selv om det er svært usannsynlig at han dukker opp her. Jeg liker ikke å være alene hjemme for huset har så mange uvante lyder. Men jeg er glad vi flyttet, for det er veldig fint her!

Kusinen min er i skikkelig trøbbel, for de to skulle jo flytte sammen. Det viser seg at de skrev kontrakt på et byggeprosjekt og hun har betalt 10%. Han har jo ingen penger. Nå har hun ikke råd til å kjøpe det aktuelle huset, og ikke behov for 5 soverom heller, men hun får ikke tilbake depositumet. Det ble en veldig dyr lærepenge for henne. 

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 4
  • Hjerte 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg har fått beskjed fra politiet om at saken min er henlagt. Jeg er ikke overrasket, men likevel litt skuffet. 

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 3
  • Hjerte 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jg har fått beskjed fra politiet om at saken min er henlagt. Jeg er ikke overrasket, men likevel litt skuffet. 

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

På grunn av bevisets stilling? Utrolig kjipt for deg :( Men det ligger i alle fall i systemet. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurvetjofsa skrev (14 timer siden):

På grunn av bevisets stilling? Utrolig kjipt for deg :( Men det ligger i alle fall i systemet. 

Forholdet er foreldet...

Jeg har pratet med politiet og han var veldig grei. Han sa at han ikke hadde noen problemer med å tro meg, men at systemet dessverre var sånn. Han sa at jeg måtte være forberedt på at den siste saken mot han også vil bli henlagt, fordi de ikke har klart å bevise at de fornærmede har vært under 18 på det tidspunktet bildene ble tatt. Så han sklir unna igjen. Jeg fortalte at jeg fremdeles følte meg utrygg og i dag fikk jeg forlenget besøksforbud. Det er godt å bli trodd!

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 6
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 20.22):

Hei ts, er det noe nytt? Håper alt står bra til med deg❤️

Anonymkode: c560f...233

Takk, det går bra med meg. Jeg fikk jobb og har funnet meg til rette. Men mannen min trives ikke så godt i sin nye jobb, dessverre, men vi har bestemt oss for å gi det et år. Dessverre er det uaktuelt å flytte tilbake, da kusinen min har tatt psykopaten tilbake. De skal etter planen flytte inn i huset de hadde skrevet kontrakt på etter jul, og foreløpig bor han hos henne. Det er helt utrolig...

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

  • Liker 7
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, det går bra med meg. Jeg fikk jobb og har funnet meg til rette. Men mannen min trives ikke så godt i sin nye jobb, dessverre, men vi har bestemt oss for å gi det et år. Dessverre er det uaktuelt å flytte tilbake, da kusinen min har tatt psykopaten tilbake. De skal etter planen flytte inn i huset de hadde skrevet kontrakt på etter jul, og foreløpig bor han hos henne. Det er helt utrolig...

TS

Anonymkode: 5fc96...3c9

Jeg tror det bare er å gi henne opp, jeg tror ikke hun klarer å se realiteten og hsr dermed tatt sitt valg. Familien rundt, reagerer ikke dem på alt dette? Hva sier de? Både at dere har/måtte flytte bort, og at hun tviholder på denne fyren?

Anonymkode: 641ad...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...