Gå til innhold

Sko -holiker


Lilletrollet

Har du sko dilla? Hvor ofte kjøper du sko?  

49 stemmer

  1. 1. Har du sko dilla? Hvor ofte kjøper du sko?

    • En gang i året?
      3
    • En gang i hallvåret?
      17
    • En gang i måneden?
      22
    • En gang i Uka?
      1
    • Flere ganger i uka?
      1
    • Annet??
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Katrine_*

Å ja ! Sko er med på å sette prikken over i'en på et antrekk og variasjon er veldig okey for en fin helhetlig match =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Jeg har noen par, kanskje 25, men flere av dem er nesten 10 år gamle. Tar godt vare på skoene. Noen ganger kan det gå et halvt år mellom hver gang jeg handler sko, andre ganger kan jeg handle tre par i slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt en sko-holiker.....sambo mener jeg har altfor mange - men når alt kommer til alt er han like ille. Det gjør vel at det er to skoholikere her i huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en sko-holiker. Sambo syns det er håreisende å ha så mange par sko, mens jeg, jeg liker bare å ha sko til enhver anledning :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og elsker sko, men moten som har vært de siste årene har ikke vært helt meg, så da har det ikke blitt like mange sko på meg.

Elsker og støvletter, men med fotball legger så er det ikke lett og finne noen som passer. Fant noen i forrige uke, som jeg bare elsker.

Etter jeg fikk barn og så har prioteringene blitt litt annerledes, kan jo ikke bruke alle pengene mine på sko, snuppa mi må jo få noen kule sko hun og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...