Gå til innhold

Sko -holiker


Lilletrollet

Har du sko dilla? Hvor ofte kjøper du sko?  

49 stemmer

  1. 1. Har du sko dilla? Hvor ofte kjøper du sko?

    • En gang i året?
      3
    • En gang i hallvåret?
      17
    • En gang i måneden?
      22
    • En gang i Uka?
      1
    • Flere ganger i uka?
      1
    • Annet??
      5


Anbefalte innlegg

Jeg svarte "annet" fordi jeg gjerne kjøper flere par sko ferre ganger i året. I sommer har det blitt 8 nye par i skapet. I kveld vannt jeg ett veddemål med mannen min, så da blir det nye sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er absolutt sko-holiker! Kan tråkke rundt i skobutikker i timesvis! Kjøper meg kankskje et par annenhver måned, men det er av økonomiske grunner.. Ellers kunne jeg sikkert ha kjøpt meg et par hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Uææhh...ikke si sånt. Jeg blir jo så ufattlig lei meg.  :ironi:

Ja, det hadde jeg også blitt om jeg ikke en gang kunne stave 'ufattelig'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Ja, det hadde jeg også blitt om jeg ikke en gang kunne stave 'ufattelig'.

Det var en skrivefeil. Jeg hoppet over en bokstav. Sånn kan det gå vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sko-holiker? Ja, det er jeg nok. Men til alle menn som sier at vi kvinner har for mange par sko: vi har ikke for mange par sko men vi har for lite skohyller - og det er der problemet ligger. Alle hus burde vært utstyrt med flere skohyller - et forsømt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Jeg trodde du var perfekt jeg? ;)

Hvorfor tror du det? Fortell.

Er det gøy å "alltid" legge om trådene slik at de handler om meg forresten? Jeg må jo være kjempe interessant. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det? Fortell.

Er det gøy å "alltid" legge om trådene slik at de handler om meg forresten? Jeg må jo være kjempe interessant.  :smilbla:

:ler: Du legger dem nå fint om selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har det vært fantastisk mye flott i sko. Det har vært vanskelig å gå forbi skobutikker.... har nok blitt noen par i sommer... det siste kjøpte jeg i går..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko er det desidert verste jeg handler, og jeg kjøper sko maks 2 ganger i året - stort sett bare 1 gang...

Liker skomoten som har vært - men det er jo håpløst å gå med spisse tupper og stiletthæler...så da gidder jeg ikke å bruke massevis av penger på noe jeg ikke er komfortabel med.

Sliter egentlig med å finne sko som er både stilige, gode å gå med og som samtidig har en fornuftig pris...

Æsj, sko er ikke gøy. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok skoholiker, ja. Ingen ting som er så tilfredstillende å shoppe som sko!

Er enig med *Sexy*Cat* i at skoene er prikken over i-en.

Skoene sier mye om hva slags stil et menneske har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen sko-holiker, men jeg hadde kanskje vært det hvis jeg var rik og det var flere sko i min størrelse. :sjenert:

Siden det er så vanskelige å finne gode, stilige sko jeg liker i str. 34-35 misliker jeg å kjøpe sko. Men, det er gøy å kikke. ;)

Jeg kjøper vel sko 1 eller 2 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke om det er pent utenpå når det er tomt inni.  :sjarmor:

Jepp. Og det ene må jo alltid utelukke det andre, sant?

Og i denne tråden synes jeg faktisk at det ble en unødvendig fokus på hva Sexy Cat sa, hvis noen andre hadde sagt det samme ville ingen bitt seg merke i det..

Kan vi ikke holde oss til tema her, og så kan dere ta kjeklingen med Sexy Cat inne på personlige meldinger?

Over til tema: Jeg kjøper som regel sko i omganger, altså 2-3 par når de fleste nye varene kommer inn høst og vår, i tillegg til noen flere innimellom..men jeg kjøper aldri sko jeg ikke virkelig trenger, det er iallefall det jeg prøver å innbille meg hver gang jeg har kjøpt et nytt par. :ler:

Endret av Cassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker sko, men kjøper ikke så mange. Utvalget i norske kjedebutikker er utrolig dårlig og veldig tregt motemessig, dessuten er det også mye dårlig kvalitet ute og går :) . Sko skal være i skinn, ha pen design og være sånn delvis moteriktige eller i det minste klassiske. Disse kravene ser ut til å bare bli oppfylt av dyre sko, så da blir det færre på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en sko-holiker. Jeg elsker sko!! Men jeg må si at jeg synes utvalget i norske butikker er elendig!! :sur: De fleste skoene kjøper jeg på nettet. Selv om jeg har alt for masse sko, så får jeg aldri nok. Kan også si at jeg har overflod av vesker, klær og og lignende ting. Typen mener at jeg burde slutte å svi av så mye penger på sånt. Men det har jeg ikke tenkt til med det første! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER sko :hjerte: Så ja, jeg er nok en sko-holiker. Hvertfall om du spør sambo. Han er helt oppgitt over mine "Jammen jeg må ha brune/røde/hvite osv sko. De jeg har passer jo ikke til den nye buksen/skjørtet osv." :ler: Han klarer ikke helt å skjønne at en ikke er fornøyd om en har ett par joggesko, ett par finsko og ett par hverdagssko. Men men..

Men - nå kjøpte han ikke mindre enn tre par fotballsko når vi var i Praha i sommer så jeg føler jeg har litt å gå på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

......Jeg har klart å lavære å kjøpe så mange sko i det siste nå,ble bare et par vinterstøvletter,men synes det er så utrolig mye fint,så det blir nok et par til før dette året er omme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...