AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #121 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 17.44): 9999 - SKC - 00000KT - Q1013 - NOSIG 😉 TS Anonymkode: 10d28...c04 Nå begynner det å bli trivelig her inne på KG. Flere piloter her eller kanskje "skrivebordspiloter" 😎. Neida. Vi skal ikke kuppe tråden 😄 Anonymkode: 8e16c...f70
911 Skrevet 12. april 2021 #122 Skrevet 12. april 2021 Synd det gikk så dårlig med "daten" din TS. Tror det heller har med modenhet og erfaring å gjøre enn alder. Om du tenner på en sprek "unggutt" er det helt fint. Jeg skjønner ikke helt sammenlikningen med at det kunne vært sønnen eller datteren din. Om du er sammen med noen i noenlunde samme alder kunne det vært broren eller søsteren din. Kanskje vanskelig å etablere et stabilt forhold til noen som er 25 år yngre eller eldre, men er det kun for nytelse og sex, og begge er voksne, er det ingenting i veien for det... synes jeg, men leser jo her at mange er helt uenige. Vi har alle ulike preferanser og hvem vi tenner på. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #123 Skrevet 12. april 2021 911 skrev (Akkurat nå): Synd det gikk så dårlig med "daten" din TS. Tror det heller har med modenhet og erfaring å gjøre enn alder. Om du tenner på en sprek "unggutt" er det helt fint. Jeg skjønner ikke helt sammenlikningen med at det kunne vært sønnen eller datteren din. Om du er sammen med noen i noenlunde samme alder kunne det vært broren eller søsteren din. Kanskje vanskelig å etablere et stabilt forhold til noen som er 25 år yngre eller eldre, men er det kun for nytelse og sex, og begge er voksne, er det ingenting i veien for det... synes jeg, men leser jo her at mange er helt uenige. Vi har alle ulike preferanser og hvem vi tenner på. Ja dette ble HEELT feil. Men hoppet i det, da jeg fikk sjansen. Angrer veldig i ettertid. Ga meg ingenting bortsett fra at jeg skulle ønske jeg aldri gjorde det. Må legge til at jeg har barn som er få år yngre. Må jo også legge til at jeg synes de som fortsetter med så unge gutter, og synes det er greit, mangler noen viktige sperrer. Umodenhet, er vel ordet. Men jeg er vel ikke den rette til å uttale meg. TS Anonymkode: 10d28...c04 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #124 Skrevet 19. april 2021 Når jeg (gutt) var 22 og student, møtte jeg ei på 36 på Tinder. Vi hadde et FF-forhold som varte (av og på) i to år. Gode samtaler og sex, men kun privat. Aldersforskjellen er bare en liten faktor i dette. Spørsmålet er om det er interessant å være noe mer enn FF. Det var helt uaktuelt for meg, og for henne, selv om vi hadde gode samtaler og god sex. Anonymkode: 2b801...743 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #125 Skrevet 19. april 2021 K 43 her. Har hatt elskere/ff på 22, 25,27 og 33. Aldri hatt så god sex- det er noe med energien og lekenheten og viljen til å gi nytelse og lydhørheten som skiller seg fra menn på min alder. Det er jo ikke noe jeg flagger til gud og hvermann, men en fremtidig kjærestemåten vite det. Og hvis ikke han takler det, så sier d mer om han enn om meg tenker jeg. Jeg ønsker meg en åpen og lite dømmende kjæreste. Teoretisk sett så kan jeg se for meg et forhold så lenge man tar opp tema som feks barn, og andre utfordringer (som ulike vennegjenger, ulike stadier i livet) på en åpen måte. Jeg har snakket med mine nærmeste venninner om det, og de har litt ulikt syn på det. Noen syns det er kult og tenker kjør på, hvorfor skal alder stå i veien for noe som kan bli bra. Mens andre lar det skinne litt gjennom at det er patetisk og til og med creepy. Det er jeg ikke enig i. Jeg syns at om begge er voksne oppegående mennesker så er det kun opptil dem. Blir jo mer vanlig også. Se på Petter og Vendela feks. Jeg sier kjør, utforsk denne siden hvis du har lyst. Anonymkode: d870a...8b2 2
bullehurk Skrevet 19. april 2021 #126 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): K 43 her. Har hatt elskere/ff på 22, 25,27 og 33. Aldri hatt så god sex- det er noe med energien og lekenheten og viljen til å gi nytelse og lydhørheten som skiller seg fra menn på min alder. Som jeg skulle ha skrevet det selv, kunne ikke vært mer enig. Midten/slutten av 20-åra, når de har opparbeidet seg en del erfaring. Comboen Virilitet/Erfaring er uslåelig. Lekenhet, fantasi og lydhørhet og samtidig intensitet og "grådighet". Begge er i sin høyeste libido, og det virkelig gnistrer. Lyst avler lyst, å jeg blir virkelig tent og trigget av deres attrå og begjær. Kv. 45 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #127 Skrevet 19. april 2021 bullehurk skrev (10 minutter siden): Som jeg skulle ha skrevet det selv, kunne ikke vært mer enig. Midten/slutten av 20-åra, når de har opparbeidet seg en del erfaring. Comboen Virilitet/Erfaring er uslåelig. Lekenhet, fantasi og lydhørhet og samtidig intensitet og "grådighet". Begge er i sin høyeste libido, og det virkelig gnistrer. Lyst avler lyst, å jeg blir virkelig tent og trigget av deres attrå og begjær. Kv. 45 Helt enig. Jeg liker den unge energien! Nysgjerrighet/sultenhet, lærevillighet. Høy libido på begge og åpenhet for nye erfaringer. Noen vil gjerne lære og oppleve noe nytt, andre synes det er mer sexy med en voksen kropp, damer som er trygge på seg selv og egen seksualitet, har erfaring og lager mindre drama. En meget god kombo- jeg synes det er veldig sexy, spennende og gøy. De jeg har hatt/har ff relasjon med er oppegående reflekterte fyrer som jeg har spennende og fine samtaler med, lager mat sammen, ser film og nyter hverandres selskap. Anonymkode: d870a...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #128 Skrevet 20. april 2021 Som kvinne på 44år, skilt etter 15år i ekteskap. Kun hatt sex med min mann disse årene, så oppdaget jeg sex på nytt etter vi ble skilt. Møtte en på 28år via nettet, hadde sex 2 ganger på første møte. Møttes flere ganger etterpå. Det var den ivrige, kåte unge mannen som tente meg villt. Hvor ivrig han var til å tilfredstille meg, ikke bare gjøre seg ferdig. Ikke rutine-sex. Slikket meg non-stop til jeg kom skikkelig. Etter det har jeg møtt flere som er mellom 25-30. Noen vært trente med deilig kropp 😍, etter 15år med samme mann har jeg ingen dårlig samvittighet for å prøve meg ut på denne måten. Livet er faktisk bare en gang, det å være i et ekteskap resten av livet tror jeg egentlig ingen passer til det, det blir fort bare rutine og Familien AS. Nå har jeg en fast på 27år, vi møtes 1 gang hver uke ca. Sexen er det vi gjør først, så kos og prat etterpå. Viktig at vite målet for treffet: sexen. Mye lettere å omgås etter sexen...måten han slikker og knuller meg på etterpå er helt magisk 😍. Så dette skal jeg nyte til det fulle, passer meg utmerket å fokusere på jobben min og barne utenom dette. Gir meg en enorm boost og selvtillit. Sex er faktisk viktig! Anonymkode: dc2d7...fc6 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #129 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Helt enig. Jeg liker den unge energien! Nysgjerrighet/sultenhet, lærevillighet. Høy libido på begge og åpenhet for nye erfaringer. Noen vil gjerne lære og oppleve noe nytt, andre synes det er mer sexy med en voksen kropp, damer som er trygge på seg selv og egen seksualitet, har erfaring og lager mindre drama. En meget god kombo- jeg synes det er veldig sexy, spennende og gøy. De jeg har hatt/har ff relasjon med er oppegående reflekterte fyrer som jeg har spennende og fine samtaler med, lager mat sammen, ser film og nyter hverandres selskap. Anonymkode: d870a...8b2 Ja, man kan nyte hele treffet. Å vite at man ikke kan bli noe mer, kunne aldri blitt kjærester. Men elskere, ja! Dette kommer av forskjellen i alderen også. Men en ung mann i slutten av 20åra kan være mye mer oppegående mentalt enn en mann i 50åra. Livserfaring bygges på mange måter, som å reise rundt i verden. Anonymkode: dc2d7...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #130 Skrevet 20. april 2021 Lord-Drac skrev (På 19.4.2021 den 10.19): Største aldersforskjell er 19 og 48 Gratulerer ! Du har skjønt det. Min største forskjell var på 35 år. 33/68. Modne/eldre damer er så avgjort best. Noe jeg oppdaget da jeg havna i seng med mor til en kompis (52), når jeg var 24. Det var som å flytte opp i sexlivets elitedivisjon. Siden har jeg ikke sett meg tilbake. Ta for deg og nyt gutt, du har noen fantastiske opplevelser foran deg..😁 Anonymkode: dcc65...b16
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #131 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.3.2021 den 8.02): Slutt a, det er jo ikke sikkert. Når du er 23 er du faktisk voksen og kan ha sex med hvem du vil. Det er ikke sånn at man ikke er i stand til å forstå konsekvenser lengre. Mange unge menn tenner på «eldre» kvinner. Jeg gjorde det når jeg var på den alderen og gjør det fremdeles, det er kun seksuelle preferanser. Anonymkode: 05252...8be Er noe som skurrer hvis ei dame ligger med en som er over dobbelt så ung som henne. At du ikke ser det, får være en ting, men hun som er eldst må være såpass voksen å skjønne at det ikke er helt innafor. 23 år er fortsatt en umoden gutt i de fleste tilfeller. Anonymkode: 6c122...d96 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #132 Skrevet 20. april 2021 Syntes det er litt creepy hvis man aktivt søker etter stor aldersforskjell (uansett om det er mann eller kvinne som er eldst), men dersom to i forskjellig aldre treffer hverandre og det skulle klikke så er det mer innafor spør du meg. Anonymkode: 96195...5a0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #133 Skrevet 20. april 2021 bullehurk skrev (På 12.4.2021 den 0.30): Hva pokker har det med saken å gjøre ? Jeg er 45, og har det ca på samme måte. Mine barn er voksne nok til å ha sitt eget sexliv som ikke jeg har noe med å gjøre, og de har ingenting med mitt. Må jo være litt flaut at gamlemor har seg med en klassekompis, eller kanskje en enda yngre gutt? Hadde min mor på nærmere 50 holdt på med menn på min egen alder, hadde jeg vært pisse flau. Anonymkode: 1ccda...066 2
Elaine Marley Skrevet 20. april 2021 #134 Skrevet 20. april 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #135 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Må jo være litt flaut at gamlemor har seg med en klassekompis, eller kanskje en enda yngre gutt? Hadde min mor på nærmere 50 holdt på med menn på min egen alder, hadde jeg vært pisse flau. Anonymkode: 1ccda...066 Hvorfor? Anonymkode: b736f...1e2
bullehurk Skrevet 21. april 2021 #136 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Må jo være litt flaut at gamlemor har seg med en klassekompis, eller kanskje en enda yngre gutt? Hadde min mor på nærmere 50 holdt på med menn på min egen alder, hadde jeg vært pisse flau. Anonymkode: 1ccda...066 Hørt om å være diskret ? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #137 Skrevet 21. april 2021 bullehurk skrev (5 minutter siden): Hørt om å være diskret ? Det er lettere sagt en gjort, bullehurk. Folk får med seg det utroligste.... 😱 Ts Anonymkode: 10d28...c04
Uredd Skrevet 21. april 2021 #138 Skrevet 21. april 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lettere sagt en gjort, bullehurk. Folk får med seg det utroligste.... 😱 Ts Anonymkode: 10d28...c04 Folk legger også til masse i mangel av ting å få med seg... Hvorfor i alle verden jeg skal bry meg om hvem andre skulle velge som sengepartner har jeg imdlertid vanskelig å forstå. Akkurat like vanskelig synes jeg det er å forstå hvorfor andre bryr seg så mye om hva andre gjør. Synes du det er creepy/ekkelt/ forkastelig eller hva som helst, så er det jo bare å velge den som er rett for deg. Ingen har rett til å velge for andre. Bruk heller tid og krefter på ting som gjøre deg selv lykkelig. Å bruke tid og krefter på å få andre til å bli lik deg selv, vil ikke gjøre hverken andre eller deg selv lykkelig. Snarere tvert i mot. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #139 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 8.34): Som kvinne på 44år, skilt etter 15år i ekteskap. Kun hatt sex med min mann disse årene, så oppdaget jeg sex på nytt etter vi ble skilt. Møtte en på 28år via nettet, hadde sex 2 ganger på første møte. Møttes flere ganger etterpå. Det var den ivrige, kåte unge mannen som tente meg villt. Hvor ivrig han var til å tilfredstille meg, ikke bare gjøre seg ferdig. Ikke rutine-sex. Slikket meg non-stop til jeg kom skikkelig. Etter det har jeg møtt flere som er mellom 25-30. Noen vært trente med deilig kropp 😍, etter 15år med samme mann har jeg ingen dårlig samvittighet for å prøve meg ut på denne måten. Livet er faktisk bare en gang, det å være i et ekteskap resten av livet tror jeg egentlig ingen passer til det, det blir fort bare rutine og Familien AS. Nå har jeg en fast på 27år, vi møtes 1 gang hver uke ca. Sexen er det vi gjør først, så kos og prat etterpå. Viktig at vite målet for treffet: sexen. Mye lettere å omgås etter sexen...måten han slikker og knuller meg på etterpå er helt magisk 😍. Så dette skal jeg nyte til det fulle, passer meg utmerket å fokusere på jobben min og barne utenom dette. Gir meg en enorm boost og selvtillit. Sex er faktisk viktig! Anonymkode: dc2d7...fc6 Kjenner meg veldig igjen. Kommer fra et ni år langt forhold der sex’n var stort sett bra, typ terningkast fire, men preget av forskjell i libido og lyst, og mye frustrasjon rundt dette, og sextørke av ulik varighet. Fikk bla høre at jeg var unormal som ville «ha sex hele tiden, bare tenkte på sex» -som ønsket sex tre-fire ggr i uka.. Og nå kan jeg vise hele min seksualitet, snakke åpent og fritt om det, ingenting blir sett på som unormalt, rart eller ekkelt. Blir møtt med begeistring, lyst og glede. Felles for mine yngre ff’r er at skuldrene er mye lavere og åpenheten er større. Vi snakker om sex og hva vi ønsker og trenger med hverandre og jeg opplever at vi har omsorg for hverandre/bryr oss. Vil også si at det er oppegående, reflekterte menn som har gjort seg opp kloke og fornuftige tanker om mange ulike tema. De sier at de opplever trygghet, modenhet, ro, at man kan snakke om alt, erfaring og at kroppen er deiligere. Altså- vinn vinn for samtlige. Og om andre synes det er så ille, så tenker jeg faktisk at de bør spørre seg hvorfor det er så problematisk for dem... Anonymkode: d870a...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #140 Skrevet 2. juni 2021 Eldre dame på 48 med 23 år gammel gutt?? Ekkelt og perverst! Anonymkode: f2246...3ea 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå