Anonymburker Skrevet 13. mars 2021 #81 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så rett så rett - men hvis han var på min egen alder kunne jeg jo vært søsteren hans også...? TS Anonymkode: 10d28...c04 Riktig. Så det argumentet holder ikke vann. Jeg er for all sex mellom to juridisk voksne og samtykkende personer. For mange vil en som er på alder med ungen sin være totalt turn-off, mens andre ikke har den mentale sperren. Ser ikke problemet. Selv syns jeg aldersforskjell er hot, og hvis du også mener det så syns jeg bare du bør gå for det! 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #82 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 0.25): Stakkars gutt, har sikkert morskomplekser. Ville aldri gjort det, aldri. Blir bare kvalm.. Anonymkode: 536d5...3b4 Slutt a, det er jo ikke sikkert. Når du er 23 er du faktisk voksen og kan ha sex med hvem du vil. Det er ikke sånn at man ikke er i stand til å forstå konsekvenser lengre. Mange unge menn tenner på «eldre» kvinner. Jeg gjorde det når jeg var på den alderen og gjør det fremdeles, det er kun seksuelle preferanser. Anonymkode: 05252...8be 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #83 Skrevet 14. mars 2021 Ts her igjen..... Dum som jeg var lot jeg meg invitere hjem på kaffe til han på 23 (som nå akkurat har bikket 24 faktisk). Lovet meg selv at jeg ikke skulle la meg lede inn på noe 😕 Hadde egentlig bestemt meg på forhånd at han er for ung til noe seksuelt. Meeeeenn..... svak som jeg er, bet jeg på. 😞 Har litt blandede følelser nå, tror neppe det skjer igjen. Neste gang blir det noen mer moden og seriøs!! Men fikk meg til å gi f.... i Coronaen en liten stund ihvertfall :-))) Anonymkode: 10d28...c04 3
Anonymburker Skrevet 14. mars 2021 #84 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts her igjen..... Dum som jeg var lot jeg meg invitere hjem på kaffe til han på 23 (som nå akkurat har bikket 24 faktisk). Lovet meg selv at jeg ikke skulle la meg lede inn på noe 😕 Hadde egentlig bestemt meg på forhånd at han er for ung til noe seksuelt. Meeeeenn..... svak som jeg er, bet jeg på. 😞 Har litt blandede følelser nå, tror neppe det skjer igjen. Neste gang blir det noen mer moden og seriøs!! Men fikk meg til å gi f.... i Coronaen en liten stund ihvertfall :-))) Anonymkode: 10d28...c04 Ble det action? Eller stoppet det ved kaffe?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #85 Skrevet 14. mars 2021 Expandable86 skrev (13 minutter siden): Ble det action? Eller stoppet det ved kaffe? Det ble både kaffe og action! Anonymkode: 10d28...c04 4
Anonymburker Skrevet 15. mars 2021 #86 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det ble både kaffe og action! Anonymkode: 10d28...c04 Det er jo fantastisk 😃👍 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #87 Skrevet 15. mars 2021 Expandable86 skrev (1 time siden): Det er jo fantastisk 😃👍 Ja kaffekoppen var veldig god 😋 Resten var definitivt ingen høydare. Men nå har man da ihvertfall prøvd 🤗 TS Anonymkode: 10d28...c04 1
Anonymburker Skrevet 15. mars 2021 #88 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja kaffekoppen var veldig god 😋 Resten var definitivt ingen høydare. Men nå har man da ihvertfall prøvd 🤗 TS Anonymkode: 10d28...c04 En erfaring rikere, i alle fall!😄
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #89 Skrevet 27. mars 2021 Ja, en erfaring jeg overhode ikke fikk noe fint ut av. Unge pingler kan heller holde seg til jevnaldrende, og la oss gamlinger være i fred, så vi kan knulle flotte menn på vår egen alder 😉 Dette ble bare feil. Anonymkode: 10d28...c04
GrønnNellik68 Skrevet 28. mars 2021 #90 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 16.23): Eldre menn skal være med yngre. Ikke motsatt. Anonymkode: cc5f8...f0c Er det logisk smart da når kvinner lever lengre enn menn per statestikk? Ser jo de som er 70-80-90 nå er flest kvinner fordi de giftet seg med 10-15 år eldre menn som var helt vanlig på den tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #91 Skrevet 28. mars 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Er det logisk smart da når kvinner lever lengre enn menn per statestikk? Ser jo de som er 70-80-90 nå er flest kvinner fordi de giftet seg med 10-15 år eldre menn som var helt vanlig på den tiden. Gapet mellom levealderen til menn og kvinner krymper. I 2018 var forskjellen faktisk bare 3,4 år. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/menn-enda-naermere-kvinners-levealder Anonymkode: 8fe2d...d8f 1
GrønnNellik68 Skrevet 28. mars 2021 #92 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gapet mellom levealderen til menn og kvinner krymper. I 2018 var forskjellen faktisk bare 3,4 år. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/menn-enda-naermere-kvinners-levealder Anonymkode: 8fe2d...d8f ok fortsatt smart å finne en litt yngre da.. he he he... liker ikke de eldre enn meg så for meg er det uaktuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #93 Skrevet 28. mars 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): ok fortsatt smart å finne en litt yngre da.. he he he... liker ikke de eldre enn meg så for meg er det uaktuelt. Vel, det er en annen sak! Har samme preferanse og ville ikke gått for en kvinne som er eldre enn meg. Eller, maks 5 år eldre er ok for meg for å være eksakt, og maksimalt 15 år yngre. Anonymkode: 8fe2d...d8f
GrønnNellik68 Skrevet 28. mars 2021 #94 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, det er en annen sak! Har samme preferanse og ville ikke gått for en kvinne som er eldre enn meg. Eller, maks 5 år eldre er ok for meg for å være eksakt, og maksimalt 15 år yngre. Anonymkode: 8fe2d...d8f Samme har jeg som preferanse. Vet av kun en jeg syns er kjekk som er 5 år eldre men mange som er ned til 15 år yngre ..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #95 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 3.08): Ja, en erfaring jeg overhode ikke fikk noe fint ut av. Unge pingler kan heller holde seg til jevnaldrende, og la oss gamlinger være i fred, så vi kan knulle flotte menn på vår egen alder 😉 Dette ble bare feil. Anonymkode: 10d28...c04 Haha, vil du fortelle mer? Hva som gjorde at det ble feil? Jeg har en lignende erfaring med en på 22. Jeg, trebarnsmor i 30-årene. Det fikk jeg ikke noe ut av. Han var alt for ung og uerfaren. Han maste om gjentagelse, men for meg var det uaktuelt. Anonymkode: 017d2...7b6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #96 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Haha, vil du fortelle mer? Hva som gjorde at det ble feil? Jeg har en lignende erfaring med en på 22. Jeg, trebarnsmor i 30-årene. Det fikk jeg ikke noe ut av. Han var alt for ung og uerfaren. Han maste om gjentagelse, men for meg var det uaktuelt. Anonymkode: 017d2...7b6 Hva som gjorde at det ble feil? Vel, likte oppmerksomheten hans til å begynne med, ikke så vant til å få intens oppmerksomhet fra menn.... Så dette var veldig OK 🙂 Men hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre noe mer med det. Han kunne jo vært sønnen min.... Da kaffe kom og han ble "frempå", var jeg svak, og ble med på leken.... Men jeg ble aldri helt i stemning, og følte at dette ikke var riktig.... Så nå forstår jeg damene på forumet her som aldri kunne begitt seg ut på såpass unge gutter - jeg fikk på meg klærne før han kom, og da surmulte han som en unge som ikke fikk godteriet sitt 🙂 Rett og slett en opplevelse jeg kunne vært foruten. Umodent lite barn. Og jeg var vel ikke noe bedre. Anonymkode: 10d28...c04
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #97 Skrevet 28. mars 2021 Får assosiasjoner til mamma og lillebror basert på den aldersforskjellen 😳Please don’t! Anonymkode: cadda...1a6 1
Uredd Skrevet 28. mars 2021 #98 Skrevet 28. mars 2021 47 minutter siden, AnonymBruker said: Hva som gjorde at det ble feil? Vel, likte oppmerksomheten hans til å begynne med, ikke så vant til å få intens oppmerksomhet fra menn.... Så dette var veldig OK 🙂 Men hadde egentlig bestemt meg for å ikke gjøre noe mer med det. Han kunne jo vært sønnen min.... Da kaffe kom og han ble "frempå", var jeg svak, og ble med på leken.... Men jeg ble aldri helt i stemning, og følte at dette ikke var riktig.... Så nå forstår jeg damene på forumet her som aldri kunne begitt seg ut på såpass unge gutter - jeg fikk på meg klærne før han kom, og da surmulte han som en unge som ikke fikk godteriet sitt 🙂 Rett og slett en opplevelse jeg kunne vært foruten. Umodent lite barn. Og jeg var vel ikke noe bedre. Anonymkode: 10d28...c04 Kontrasten til denne tråden er slående. At du har preferanser og fant utav det er jo bare bra. Det som forundrer meg mest er hvor mange som har meninger om hvordan andre skal leve sine liv. At man vet hvordan man skal leve sitt eget er vel og bra, men får av og til følelsen av at de som mener mest om andre, kanskje ikke er dem som har mest kontroll på sitt eget. Spesielt tankegangen om at siden man ikke kunne tenkt seg eldre, yngre eller whatever, så skal ikke disse få lov å vise at de er interessert heller... Her satte du pris på oppmerksomheten, selv om du fant ut at det ikke funket for deg. Helt flair og i orden. I den tråden jeg lenker til blir TS dødelig fornærma av det samme, om enn med motsatt kjønn og alder. Dette blir tydeligvis bifalt av mange andre, som også vil ha seg frabedt å bli sjekket opp av noen de ikke finner attraktive. Den har jeg større problemer med å både forstå og akseptere, og derfor kontrasten til din opplevelse. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #99 Skrevet 28. mars 2021 Uredd skrev (3 minutter siden): Kontrasten til denne tråden er slående. At du har preferanser og fant utav det er jo bare bra. Det som forundrer meg mest er hvor mange som har meninger om hvordan andre skal leve sine liv. At man vet hvordan man skal leve sitt eget er vel og bra, men får av og til følelsen av at de som mener mest om andre, kanskje ikke er dem som har mest kontroll på sitt eget. Spesielt tankegangen om at siden man ikke kunne tenkt seg eldre, yngre eller whatever, så skal ikke disse få lov å vise at de er interessert heller... Her satte du pris på oppmerksomheten, selv om du fant ut at det ikke funket for deg. Helt flair og i orden. I den tråden jeg lenker til blir TS dødelig fornærma av det samme, om enn med motsatt kjønn og alder. Dette blir tydeligvis bifalt av mange andre, som også vil ha seg frabedt å bli sjekket opp av noen de ikke finner attraktive. Den har jeg større problemer med å både forstå og akseptere, og derfor kontrasten til din opplevelse. TS her. Ja rart hvor forskjellig man kan være 🙂 Grunnen til at jeg la inn "historien" her på KG, er at jeg EGENTLIG er veldig ordentlig, og ønsker ikke et "rykte" som en cougar som knuller pur unge menn. Ville lufte litt for andre hva de synes, og spesielt til dere menn om jeg da mister "attraktiviteten" for et seriøst forhold i ettertid hvis dette blir kjent. Og rykter har som kjent en tendens til å spre seg. Ønsker jo et seriøst forhold med en ordentlig mann på min egen alder +/- noen få år. Men jeg har hittil ikke vært veldig omsvermet, dessverre 😞 Og da blir man jo litt "gira" når man får oppmerksomhet, selv om det er fra en veeeldig ung "mann".... Anonymkode: 10d28...c04
Uredd Skrevet 28. mars 2021 #100 Skrevet 28. mars 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Ja rart hvor forskjellig man kan være 🙂 Grunnen til at jeg la inn "historien" her på KG, er at jeg EGENTLIG er veldig ordentlig, og ønsker ikke et "rykte" som en cougar som knuller pur unge menn. Ville lufte litt for andre hva de synes, og spesielt til dere menn om jeg da mister "attraktiviteten" for et seriøst forhold i ettertid hvis dette blir kjent. Og rykter har som kjent en tendens til å spre seg. Ønsker jo et seriøst forhold med en ordentlig mann på min egen alder +/- noen få år. Men jeg har hittil ikke vært veldig omsvermet, dessverre 😞 Og da blir man jo litt "gira" når man får oppmerksomhet, selv om det er fra en veeeldig ung "mann".... Anonymkode: 10d28...c04 Ja, det er rart. Dvs at vi er forskjellige er ikke rart, men at det tydeligvis er så liten aksept for det. Nå er jeg da mann og attpåtil aldersmessig noenlunde i målgruppen din, men kan bare svare for meg selv. Det er ikke alltid at jeg er representativ i mine oppfatninger heller da. For meg hadde dette vært null problem. Jeg foretrekker heller kvinner som tør å være seg selv, utforske det de finner tennende, enn å bekymre seg for hva andre måtte mene om det. De som mener veldig mye om andre har jeg ikke så mye respekt for. Spesielt når de mener at de har rett til å tre sin oppfatning ned over andre. Mitt inntrykk er at kvinner er i flertall når det gjelder å shame andre kvinner. Jeg prøver ennå å finne ut hvorfor, da dette er noe jeg finner interessant. Mitt råd er å nyte den oppmerksomheten du får når den er genuin. Det er ikke slik at det er overflod på positiv oppmerksomhet i de fleste sine liv. Ingen andre har heller noe med det. Det er derfor synd at din forestilling om hva andre måtte mene om ditt privatliv forhindret deg fra å finne ut hva du egentlig synes. Frykten for å få et "rykte" burde ikke være et tema lenger. Den sikreste veien til et lykkelig liv er å følge ens egen natur. Da er det veldig synd at mange ikke tør å vedkjenne seg sin egen natur, fordi de frykter hva andre måtte mene om den. Jeg har faktisk inntrykk av at mange ikke reflekterer over hvem de er engang, men bare lever slik det er forventet. Det synes jeg er trist. Av og til krever det litt "baller" å stå for den man er, men det er det absolutt verdt. Dette forumet er fullt av kommentarer om hvor feil mage lever. Om hvor ekle de er osv. Som mener ditt eller tenner på datt. Det finner jeg utrolig nedslående ovenfor de som faktisk tør å være seg selv, og jeg kritiserer det ofte her inne. Du får nok det du ønsker til slutt, men det var synd at du ikke fikk prøvd noe annet mens du venter. Prøv å lytt mindre til hva andre mener om noe og du vil garantert få mer glede og mindre bekymringer. Det er alltid dem som mener sterkest at du tar feil, som er de mest høylytte. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå