Gå til innhold

K48 og M23

Fremhevede innlegg

Gjest Syngemann
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 10.55):

Det er lettere sagt en gjort, bullehurk. Folk får med seg det utroligste.... 😱

Ts

Anonymkode: 10d28...c04

Det er fullt mulig å være diskre og langt mellom de som faktisk klarer å være det.

En start er å kun være sammen langt unna folk som "får med seg alt". 

Om du ikke er virkelig god, vil noen merker tiltrekning og om dere har hatt sex med hverandre om dere er i samme rom.

Ja, om så bare den du har hatt sex med kommer opp i en samtale.

Derfor er det lettere om det er med noen ingen vet hvem er, for dere begge.

Snakker fra egne tidlige erfaringer, der jeg var han unge.

Endret av Syngemann
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stå på jenter! 😉

Hilsen godt voksen mann med ei elskerinne på 18 :-) 

Anonymkode: a7263...963

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

En nærmere 50 år gammel kvinne som har sex med gutt som nettopp har forlatt tenårene virker noe forskrudd. Her må det være "issues" på begge kanter.

Om 48-åringen er klar over, eller driter i, at 23-åringens hjerne fortsatt er 2 år fra å være ferdig utviklet, er en annen sak. MEEEN det er jo lovlig!

Huff og huff, grøss og gru!

Skrevet
On 2/13/2021 at 3:31 AM, AnonymBruker said:

Jeg kunne hatt en som var 25, men jeg er 40 og ser ut som jeg er 25.

Anonymkode: e0360...8c3

Speil, speil på veggen her.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en 40 åring forrige uke. Er selv 23. Vi matcha på tinder. Sjeldent vært borti en mer freaky dame.

Anonymkode: 8a300...860

AnonymBruker
Skrevet

Viss du er nysgjerrig på å ha sex med han, så gjør det. Og viss dere treffes igjen, og igjen, og igjen…. Pga god sex, så kan dere få følelser. Hva gjør du da? Bli sammen? Nei, for det kan du bare ikke! 

Anonymkode: ab9fc...753

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du da? Bli sammen? Nei, for det kan du bare ikke! 

Fordi at ?????

Skrevet

Menn vil ha yngre damer så hvorfor ikke omvendt 

• Liker 1
Skrevet
Skyclear72 skrev (På 20.6.2021 den 16.01):

En nærmere 50 år gammel kvinne som har sex med gutt som nettopp har forlatt tenårene virker noe forskrudd. Her må det være "issues" på begge kanter.

Om 48-åringen er klar over, eller driter i, at 23-åringens hjerne fortsatt er 2 år fra å være ferdig utviklet, er en annen sak. MEEEN det er jo lovlig!

Huff og huff, grøss og gru!

De fleste menn på 48 hadde takket ja til en jente på 23, for å si det slik.

Støtter damene til å gjøre det samme🙂

• Liker 1
Skrevet
lokmeister2016 skrev (8 timer siden):

Menn vil ha yngre damer så hvorfor ikke omvendt 

Endelig noen som har skjønt litt, kudos til deg . Det står faktisk 2021 på kalenderen, ikke 1921.  

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (På 12.2.2021 den 23.55):

Selv er jeg 40. Og kunne ikke i mine villeste drømmer tenkt meg en så til de grader mye yngre partner. 

Også 40, ville synes det var både flaut og rart å innlede et forhold til en på 23. De er jo veldig umodne i forhold til en selv. Tenker at ned til 30, men til og med det ville føltes rart. 

Anonymkode: 559d7...c4a

AnonymBruker
Skrevet
æøå* skrev (34 minutter siden):

De fleste menn på 48 hadde takket ja til en jente på 23, for å si det slik.

Støtter damene til å gjøre det samme🙂

Tror du det? Jeg kunne hatt sex med en på 30, men 23 er jo veldig ungt i forhold til mine 40. Sjelden man har noe til felles også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du det? Jeg kunne hatt sex med en på 30, men 23 er jo veldig ungt i forhold til mine 40. Sjelden man har noe til felles også. 

Kan så klart ikke svare for alle.

Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Endelig noen som har skjønt litt, kudos til deg . Det står faktisk 2021 på kalenderen, ikke 1921.  

Oisann, vi er i 2021 nå ja, da er kalenderen rettet opp! Takk for påminnelsen.

Da er det rett ut og knulle gutter på 20 jeg kunne vært moren til!

Lurer på hvordan det ser ut i 2121....

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (På 20.6.2021 den 18.41):

Fordi at ?????

Litt pinlig? Barna er kanskje på samme alder som den nye «stefaren»? Blir bare dumt…

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Litt pinlig? Barna er kanskje på samme alder som den nye «stefaren»? Blir bare dumt…

Fordi om man har et seksuelt forhold, så er det ikke nødvendig å flytte sammen å blande inn barn (som er begynt å bli store, å kanskje flyttet).

Går faktisk an i 2021 å pule uten å være gift, tror jeg har hørt om det faktisk  ....  🤯

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (På 17.2.2021 den 19.18):

Altså, jeg er midt i 40-åra og har hatt flere unge elskere 15-20 år yngre. Jeg vil bare si, for sex, spenning og gøy.... bare kjør på og nyt.  Det er bare såå utrolig deilig å bli tatt med skikkelig energi og virilitet, når man er i den kåteste alderen selv. I den alderen har de jo også skaffet seg litt erfaring som regel. Kan bare bli så rødglødende varmt og intenst.

Så er det da litt spørsmål, bor du/dere på et sted med et gjennomsiktig miljø og sånn eller. Så en må nesten vurdere det ene opp mot det andre.  Men på den andre siden, litt "hemmelighold" gjør det gjerne litt mer spennende og tennende/triggende da  😉   

Selv nyter jeg iallfal (sex)livet til fulle. Det er NÅ, i dag jeg lever. Ikke når jeg blir eldre, om jeg blir. Ingen kjenner morgendagen, grip øyeblikket.

Bruker du stay ups strømper også når dere har sex? Det tenner oss så vanvittig å se en voksen dame som har dette på😍

Anonymkode: d2957...2eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bruker du stay ups strømper også når dere har sex? Det tenner oss så vanvittig å se en voksen dame som har dette på😍

Anonymkode: d2957...2eb

Det hender, av og til bruker jeg hofteholder/strømper også. Guttas kåthet smitter, lyst avler lyst er det noe som heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...