Gå til innhold

K48 og M23

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg er midt i 40-åra og har hatt flere unge elskere 15-20 år yngre. Jeg vil bare si, for sex, spenning og gøy.... bare kjør på og nyt.  Det er bare såå utrolig deilig å bli tatt med skikkelig energi og virilitet, når man er i den kåteste alderen selv. I den alderen har de jo også skaffet seg litt erfaring som regel. Kan bare bli så rødglødende varmt og intenst.

Så er det da litt spørsmål, bor du/dere på et sted med et gjennomsiktig miljø og sånn eller. Så en må nesten vurdere det ene opp mot det andre.  Men på den andre siden, litt "hemmelighold" gjør det gjerne litt mer spennende og tennende/triggende da  😉   

Selv nyter jeg iallfal (sex)livet til fulle. Det er NÅ, i dag jeg lever. Ikke når jeg blir eldre, om jeg blir. Ingen kjenner morgendagen, grip øyeblikket.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 23.39):

Jeg har fått masse oppmerksomhet fra en yngre mann den siste tiden. Det er ingen tvil om hva han  vil, og jeg er litt i siget for å "bite på". Han er 23, jeg er 48.... Vi har kjent hverandre en stund ifm foreningsvirksomhet, men det er først nå han har blitt litt "på"... Både han og jeg er single.

Noen som har hatt lignende erfaringer? Og hva hvis det blir kjent for omgivelsene, blir man stemplet som ei som går på barnerov? Vanskelig å få fast kjæreste etterpå noe sånt? 

Anonymkode: 10d28...c04

Jeg tror nok 9 av 10 kommer til å sette et stempel på deg, ja. Dersom dere kun skal ha det gøy så setter dere spillereglene før dere hiver dere utpå- fullstendig hemmelighold uansett.

Men faen heller- har begge lyst er det jo bare å prøve. Du har ikke opplysningsplikt for noen uansett. Ny mann trenger da ikke vite om dette. Hold det for dere selv og kjør på! Trist å la en intens lyst og seksuell kjemi gli forbi spør du meg

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått masse oppmerksomhet fra en yngre mann den siste tiden. Det er ingen tvil om hva han  vil, og jeg er litt i siget for å "bite på". Han er 23, jeg er 48.... Vi har kjent hverandre en stund ifm foreningsvirksomhet, men det er først nå han har blitt litt "på"... Både han og jeg er single.

Noen som har hatt lignende erfaringer? Og hva hvis det blir kjent for omgivelsene, blir man stemplet som ei som går på barnerov? Vanskelig å få fast kjæreste etterpå noe sånt? 

Hva er det dere vil da? Sex eller kjærlighet eller ?

Anonymkode: 8327f...163

Skrevet

Hopp  i det! Hadde eb elskrinne på 50 da jeg var 28. Deilig i to år til hun fikk seg kjæreste.

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det er noe veldig galt i hodet på en som liker noen som er unge nok til å være barnet deres.

Anonymkode: bdaf2...6ce

Skrevet
AndersenG skrev (1 time siden):

Hopp  i det! Hadde eb elskrinne på 50 da jeg var 28. Deilig i to år til hun fikk seg kjæreste.

Enig, eldre/modne damer er de absolutt beste elskerinnene.  Hadde min første (52) som 24 åring.  Ble helt hekta, og hadde mange etterpå, den eldste (68)  når jeg var 33.

Anonymkode: dcc65...b16

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig, eldre/modne damer er de absolutt beste elskerinnene.  Hadde min første (52) som 24 åring.  Ble helt hekta, og hadde mange etterpå, den eldste (68)  når jeg var 33.

Anonymkode: dcc65...b16

Ikke sant?

• Liker 1
Skrevet
Almond skrev (13 timer siden):

Jeg tror nok 9 av 10 kommer til å sette et stempel på deg, ja. Dersom dere kun skal ha det gøy så setter dere spillereglene før dere hiver dere utpå- fullstendig hemmelighold uansett.

Men faen heller- har begge lyst er det jo bare å prøve. Du har ikke opplysningsplikt for noen uansett. Ny mann trenger da ikke vite om dette. Hold det for dere selv og kjør på! Trist å la en intens lyst og seksuell kjemi gli forbi spør du meg

Vet jeg ikke har opplysningsplikt, men jeg bor ikke i noen storby for å si det sånn, og sladderen går. Er redd for at dette kan komme til å påvirke fremtidig seriøst forhold. Hadde vært interessant å høre om et slikt "rykte" er akseptabelt for menn som er seriøse....

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det dere vil da? Sex eller kjærlighet eller ?

Anonymkode: 8327f...163

Selvsagt bare sex! 🙂 Og midlertidig.... 

Skrevet

Sikker på ts vil takle en ung mann på 23 som kommer til å knulle som en duracellkanin og det i flere omganger? Tåler musa di det. 

Anonymkode: 92b3e...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sikker på ts vil takle en ung mann på 23 som kommer til å knulle som en duracellkanin og det i flere omganger? Tåler musa di det. 

Anonymkode: 92b3e...6a2

Jeg har Duracellmus! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet jeg ikke har opplysningsplikt, men jeg bor ikke i noen storby for å si det sånn, og sladderen går. Er redd for at dette kan komme til å påvirke fremtidig seriøst forhold. Hadde vært interessant å høre om et slikt "rykte" er akseptabelt for menn som er seriøse....

Duracellmus😂😂... nå fikk jeg se det også... Bor dere på en liten plass kan dere gjøre som i vårt tilfelle:

Venninna til mamma, ei skilt kvinne på nesten 50 år, blond, slank og hadde et sexy ansikt som gjorde meg forelsket i henne som 22 åring... Hun fleipet åpenlyst at hun skulle hatt en sånn handyman som meg, til å fikse ting hjemme hos henne med maling, plenklipping og skifte lyspærer... Som sagt så gjordt, mamma utpekte meg å være hennes handyman. Hun venninna hadde ikke noe problem med å se at jeg var kåt på henne, for jeg tittet mye på hennes kropp og det er ikke alt som kan skjules i en shorts. Iallefall, vi hadde masse sex, hun lærte meg opp, vi ble hverandres sikkerstikk, hverandres spioner. Ikke en kjeft fikk vite noe om oss, fordi jeg tror alderesforskjellen var for høy til at det skulle fatte mistanke... 

Dette var jo før mobilen tid, så hun ringte bestandig mamma og spurte om jeg kunne komme over å hjelpe henne med noe... Jeg fikk ståkuk med en gang jeg fikk beskjeden, for da skjønte jeg at det ble hærlig sex❤️

Så TS, få han til å bli din handyman, men sørg også for at han klipper plenen... så er det ingen som fatter mistanke😍

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 19.2.2021 den 3.51):

Duracellmus😂😂... nå fikk jeg se det også... Bor dere på en liten plass kan dere gjøre som i vårt tilfelle:

Venninna til mamma, ei skilt kvinne på nesten 50 år, blond, slank og hadde et sexy ansikt som gjorde meg forelsket i henne som 22 åring... Hun fleipet åpenlyst at hun skulle hatt en sånn handyman som meg, til å fikse ting hjemme hos henne med maling, plenklipping og skifte lyspærer... Som sagt så gjordt, mamma utpekte meg å være hennes handyman. Hun venninna hadde ikke noe problem med å se at jeg var kåt på henne, for jeg tittet mye på hennes kropp og det er ikke alt som kan skjules i en shorts. Iallefall, vi hadde masse sex, hun lærte meg opp, vi ble hverandres sikkerstikk, hverandres spioner. Ikke en kjeft fikk vite noe om oss, fordi jeg tror alderesforskjellen var for høy til at det skulle fatte mistanke... 

Dette var jo før mobilen tid, så hun ringte bestandig mamma og spurte om jeg kunne komme over å hjelpe henne med noe... Jeg fikk ståkuk med en gang jeg fikk beskjeden, for da skjønte jeg at det ble hærlig sex❤️

Så TS, få han til å bli din handyman, men sørg også for at han klipper plenen... så er det ingen som fatter mistanke😍

Jeg liker innstillingen din 👍🏻 Men om jeg hadde latt han her klippe plenen hos meg, hadde folk ihvertfall stusset.... 😂

• Liker 1
Skrevet

Usj... Midtlivskrise? Jeg har nettopp blitt 30, og til og med jeg føler meg for «gammel» for 23 år gamle gutter... 

Anonymkode: feb9b...99b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Usj... Midtlivskrise? Jeg har nettopp blitt 30, og til og med jeg føler meg for «gammel» for 23 år gamle gutter... 

Anonymkode: feb9b...99b

Kall det hva du vil.... Eller er du litt misunnelig kanskje? 

TS

• Liker 6
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 11.08):

Tenker at det er noe veldig galt i hodet på en som liker noen som er unge nok til å være barnet deres.

Anonymkode: bdaf2...6ce

Dette har vel egentlig gått opp for meg også 🙂 Tror neppe sexen hadde blitt så veldig bra heller, hadde nok tenkt mye på at dette blir "feil". Og jeg ønsker et seriøst forhold, tror seriøse menn hadde skydd banen litt om dette ble kjent  (bor på en mindre plass som er litt gjennomsiktig) Så dette "opplegget" ble skrinlagt, gitt 🙂

TS

Skrevet

Kjør på. Det er et kompliment. Men ta det for det det er. Gift blir dere ikke.

De som skriver om problemer med framtidige kjærester: problemet er at hun som var nevnt holdt på med "lolitoen" sin inn i det nye forholdet, ikke primært alderen.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Du bør unne deg denne opplevelsen. Mange menn i den alderen har et stort udekket behov. Han ønsker mer erfaring. Gi han en god opplevelse sier jeg. Dere er single så det bør være greit, det er jo bare for sexen. Å bli et seriøst par bør du ikke tenke på en gang. Greit å gjennomføre det så diskret som mulig. Men noe kjempedrama burde det ikke bli uansett. Det finnes så mye verre enn dette.

(Leste ikke oppdateringen din, kun HI) Kanskje blir det drama og oppstandelse på et lite sted. Det kan du ha rett i. Miljøet er for gjennomsiktig.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
draug 75 skrev (51 minutter siden):

Kjør på. Det er et kompliment. Men ta det for det det er. Gift blir dere ikke.

De som skriver om problemer med framtidige kjærester: problemet er at hun som var nevnt holdt på med "lolitoen" sin inn i det nye forholdet, ikke primært alderen.

Hun som var nevnt her, "holdt ikke på" med lolitoen inn i det nye forholdet , de hadde bare kontakt med hverandre på sosiale medier bak den nye kjærestens rygg. Hun var mao ikke direkte utro....  Likevel ble hun dumpet. TS 

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (12 minutter siden):

Du bør unne deg denne opplevelsen. Mange menn i den alderen har et stort udekket behov. Han ønsker mer erfaring. Gi han en god opplevelse sier jeg. Dere er single så det bør være greit, det er jo bare for sexen. Å bli et seriøst par bør du ikke tenke på en gang. Greit å gjennomføre det så diskret som mulig. Men noe kjempedrama burde det ikke bli uansett. Det finnes så mye verre enn dette.

(Leste ikke oppdateringen din, kun HI) Kanskje blir det drama og oppstandelse på et lite sted. Det kan du ha rett i. Miljøet er for gjennomsiktig.

Joda, det finnes sikkert verre ting. Men hadde jeg oppdaget at kjæresten hadde holdt på med 25 år yngre jenter før han traff meg, hadde han nok ganske fort blitt min ex... 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...