Gå til innhold

Sommerfuul prøver igjen

Sommerfuul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PP8 - El 04.11 - IKM 18.11

CD3 nå, GU i slutten av uka, så får vi se om alt ser bra ut der.

Da vi startet å prøve i februar begynte vi med høst/vinterbaby, så ble det vårbaby, og nå sommerbaby. Jeg har allerede to sommerbabyer, og jeg må si at det ikke frister å gå høygravid/føde midt på sommeren, alle andre årstider hadde vært så mye bedre - for min del. Men nå har jeg kommet til det punktet at det snart ikke betyr noe mer. Samtidig som jeg er så lei av denne prøvingen, en ting hadde vært hvis det overhodet ikke klaffet, men når jeg tydeligvis blir lett gravid, men at det er noe som gjør at det likevel ikke går, så føles det rett og slett litt bittert og sårt. Uansett om jeg har en "skokk" med barn fra før, så er ikke lysta på én til noe mindre. Hjertesukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd10, usikker om det er før el eller etter el som er verst 😅 jo, etter el er hakket verre, da føler jeg dagene går sakte avgårde, men se flyr egentlig raskere før 🤣

Gu gikk bra. Alt så fint ut. Egentlig følte jeg at det var en hastesak for hu kikka toppen 30 sek med ul, bare så at alt så bra ut og så ut. 650kr liksom. Jaja.. alt ser fint ut, og hu tippa det kom til å gå fint, og hu ville ikke sette i gang tiltak før om ett år. Såå.. det jeg fikk ut av samtalen var vel egentlig at det mest sannsynlig var uflaks, og at det er vanligere med sa jo eldre man blir 🤷🏻‍♀️ og så lenge jeg har født før, og har barn med samme partner var sjansen også større.

Vi har også testet med sånn kit til mannen, som var positiv, så det lover jo godt også iallefall.

Så får vi bare fortsette denne "spennende" ferden videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det føles - at det tar såå kort tid hos gynekologen, men det gjør absolutt et innhugg i lommeboken :roll: Litt irriterende, men samtidig er det jo veldig bra at det ikke er noe galt. Høres virkelig ut som alt ligger til rette for dere, og at det rett og slett bare er flaksen vi venter på. Sånn var det for meg i vår også... kom til et punkt der det ikke var mer gynekologen kunne gjøre egentlig. Vi måtte bare få den sædcellen til å finne egget liksom. Jeg har troen på at det snart vil gå for dere altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

3 dpo 🥳

PP8 - EL 05.11 - IKM 20.11

Denne runda tok jeg ikke tester, men nå kjenner jeg kroppen såpass, i tillegg til temping så satte faktisk FF heltrukken linje (det har den kun gjort på én PP før).

Ellers har jeg denne perioden slitt med migrene og spenningshodepine i 2 uker, formen har vært elendig, og det gjenspeiles i tempen, så jojo har den faktisk ikke vært før!

Men nå ser jeg fram til seige dager i dpo-land 🤭Screenshot_20211108_062422.thumb.jpg.f0a224e93f6075fa50b0e2e0508503af.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

7 dpo i dag, tenker jeg tester fra søndag. Er veldig rolig foreløpig. Testmonsteret har ikke kommet frem, og det er heller ikke altoppslukende nå. Dog gnåler gubben daglig om test, temp osv. Moro at han er blitt så engasjert!

Har mye murringer, og en del brennende følelse, egentlig siden 2 dpo, og det synes jeg er fryktelig kjedelig! Det er jo nesten halve syklus med vondter, smerter og murringer. Kan umulig være normalt 🤷🏻‍♀️

Vel vel. Tempen er fin, stabil, så det er iallefall noe som er positivt :)

Screenshot_20211112_122835.thumb.jpg.1fa4ad570949eadaa4ae9e6d75897a68.jpg

Ellers har jeg igjen problemer med formen. I går begynte dotter i ørene/litt tett i ene nesebor. Og våkner med hodepine i dag. Tok en rinexin og virker som det hjalp faktisk 🤞🏻🤞🏻 slet mye med bihulene tidligere, men vært lenge siden egentlig. Men har jo et barn som nå har vært kronisk forkjøla i mange mnd, som liker mye nærhet, så jeg kan jo ikke alltid slippe unna, selv om immun forsvaret pleier å være bra 🤭 jaja, best å få det unna før julefeiring!

Ellers blir det mye stress i heimen nå fremover. Oppdaget vannskade fra taket, som har kosa seg i noen år, og rent ned 2 etasjer, så blir en del riving, tørking og nytt. Så yay, passa fint det nå før jul 😅 er så fint at ting alltid skjer på flotte tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei usj så kjedelig med problemer med huset og at formen hangler. Virkelig ikke slikt man føler man har tid (eller penger!) til :( Håper det ordner seg! Og kanskje en skikkelig gla'nyhet senere i helga! En positiv test på farsdagen hadde vært noe 💓 Jeg krysser fingrene!! Tempen ser i alle fall kjempefin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo, og det er en ultrasvak strek. Fikk også en strek i går, men kun den på morran, og den kom ikke før flere timer etter, så den screenet jeg egentlig. Og var ikke strek i går kveld, eller første urin i dag. Men nå på 2 timers, kom det en ultrasvak innen 5 min. Holder ikke pusten enda. Men ble faktisk overrasket, for har ikke den følelsen denne gangen. Mye murringer og ømme nipler, men ikke noe stikk osv. 🤞🏻 Blir spennende å se i morgen, er jo da jeg har fått positiv de andre gangene.

Denne er fra i går, 8 dpo.IMG_20211113_222953.thumb.jpg.9167ab663e1c1b579fdc0b325cae9ef0.jpg

Denne er fra i dag, tror ikke den kommer opp på bilde dog, er også svakere enn i går. Men jeg vet at det er så mye som spiller inn så tidlig. :)IMG_20211114_110751.thumb.jpg.b658530423594d03454c61f20782c557.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (21 minutter siden):

9 dpo, og det er en ultrasvak strek. Fikk også en strek i går, men kun den på morran, og den kom ikke før flere timer etter, så den screenet jeg egentlig. Og var ikke strek i går kveld, eller første urin i dag. Men nå på 2 timers, kom det en ultrasvak innen 5 min. Holder ikke pusten enda. Men ble faktisk overrasket, for har ikke den følelsen denne gangen. Mye murringer og ømme nipler, men ikke noe stikk osv. 🤞🏻 Blir spennende å se i morgen, er jo da jeg har fått positiv de andre gangene.

Denne er fra i går, 8 dpo.IMG_20211113_222953.thumb.jpg.9167ab663e1c1b579fdc0b325cae9ef0.jpg

Denne er fra i dag, tror ikke den kommer opp på bilde dog, er også svakere enn i går. Men jeg vet at det er så mye som spiller inn så tidlig. :)IMG_20211114_110751.thumb.jpg.b658530423594d03454c61f20782c557.jpg

Så spennende!!! Dette ser lovende ut 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå veldig spennende ja! Du er jo veldig tidlig, så kan nesten ikke forvente sterkere strek. Og dette er jo veeldig mye mer spennende enn blenda. Håper streken blir sterkere 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo. Og noe ligger å ruger inni der, ja 🤞🏻🤞🏻 Så overrasket over å få strek allerede 8 dpo 😱 er sikkert helt tilfeldig, men på 7 dpo hadde jeg veldig strekksmerter, hoven følelse, øm osv nedi livmorområde 🤷🏻‍♀️

Ellers fortsatt mye murringer, men ellers lite. Ikke følelsen av at det har klaffet overhodet faktisk. Men da ble det iallefall en ekstra glede på farsdagen i går, selv om vi må prøve å holde litt igjen ❤️

Testen er bittelitt sterkere i dag, vil jo selvsagt ikke håpe for mye enda, men fader så fort man får lykkefølelse, håp og glede for det. Men jeg skal prøve å være lugn, man vet jo aldri..

IMG_20211115_062137_edit_60357382776726.thumb.jpg.5ce8d4132460654defa09e74d52939e4.jpg

Også er de jo selvsagt enklere å se på ekte, aner ikke om de synes på bildene engang.

IMG_20211115_061755_edit_60414461093905.thumb.jpg.687b8b4f7f00c6e0c8de1de931a4bff0.jpg

Tempen er fin foreløpig! :) og pulsen har gått opp noen hakk.

Screenshot_20211115_063630.thumb.jpg.1fbf3c911200d9c0770e31feca8dfb8a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser noe svakt på begge - spesielt på strimmelen 😊 Såååå magisk!! Nå må denne bare klamre seg fast! 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo og jeg dristet meg til en digital 🤗

Strimmelen er også sterkere, samt nå faktisk rosa. 🤞🏻🤞🏻IMG_20211116_061453_edit_100307320990943.thumb.jpg.db4804ed69438677b25dea011674add2.jpg

Ikm fredag eller lørdag, så nå blir det spennende å se om det holder denne gangen. ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuul skrev (1 time siden):

11 dpo og jeg dristet meg til en digital 🤗

Strimmelen er også sterkere, samt nå faktisk rosa. 🤞🏻🤞🏻IMG_20211116_061453_edit_100307320990943.thumb.jpg.db4804ed69438677b25dea011674add2.jpg

Ikm fredag eller lørdag, så nå blir det spennende å se om det holder denne gangen. ❤️

Gratulerer så mye!!! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...