Sommerfuul Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter #221 Del Skrevet 1. oktober 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Jeg syns absolutt det ser ut som testen er positiv ja. Litt mangel på fargestoff ja, men de er i alle fall like. Lovende! Ville du registrert den i går som positiv i FF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. oktober 2021 #222 Del Skrevet 1. oktober 2021 Sommerfuul skrev (1 time siden): Ville du registrert den i går som positiv i FF? Jeg ville egentlig dyppet en digital i når jeg får en test i grenseland. Syns alltid det var så ubehagelig å ikke vite sikkert... Men om det er ikke er aktuelt, så ja, tror jeg ville satt denne som positiv altså. Tempen vil jo bekrefte snart om den var reell.... Definitivt uansett lagt inn aksjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter #223 Del Skrevet 1. oktober 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Jeg ville egentlig dyppet en digital i når jeg får en test i grenseland. Syns alltid det var så ubehagelig å ikke vite sikkert... Men om det er ikke er aktuelt, så ja, tror jeg ville satt denne som positiv altså. Tempen vil jo bekrefte snart om den var reell.... Definitivt uansett lagt inn aksjer! Ok fikk aldri rotet meg til å kjøpe sånn digital. Skulle liksom ikke ta så tid 🙈🤭 Men aksjer er i boks, på alle 5 dagene. Regner med el er i helga en gang. 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter #224 Del Skrevet 4. oktober 2021 Da satte FF kryss, og jeg er 3 dpo i dag, med El 01.10 og IKM 16.10. Tempen har vært høyere før el denne mnd, holdt seg høyere enn normalt, så var spent på hoppet denne gangen. Denne PP skal det heller ikke stå på mangler 🤭 Så gjenstår det å se da, om score "high" er like effektiv denne PP som de 3 andre 🤞🏻 Tenkte prøøøøve å holde meg unna testing frem til 9 dpo, på søndag, men testeguri pleier å melde seg allerede på 7 dpo, enda jeg vet at det er for tidlig. Oh well. Gleder meg dog til at dette blir et tilbakelagt kapittel. Temping, testing osv. Har også en del tanker om videre prøving, men det tar jeg om et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 4. oktober 2021 #225 Del Skrevet 4. oktober 2021 Fiin chart altså 😊 Og full uttelling på score altså! Håper såå det gir uttelling 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter #226 Del Skrevet 5. oktober 2021 4 dpo, tempen holder seg høy, vanligvis pleier den å holde seg ved 37.00-10, så at den er oppi 37.15-22 er bare fint. Blir spennende å se videre om den holder seg oppe, eller faller ned på vanlig nivå. Håper på denne PP 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 5. oktober 2021 #227 Del Skrevet 5. oktober 2021 Krysser fingrene for denne mnd🤞🏼🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 6. oktober 2021 #228 Del Skrevet 6. oktober 2021 Krysser alt jeg har for den denne pp 🥰🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 6. oktober 2021 #229 Del Skrevet 6. oktober 2021 Så urettferdig denne prøvetiden har vært for deg! Håper flaksen snur nå, og at dette blir syklusen hvor alt klaffer for dere! 🤞 Veldig interresant å se at du har blitt gravid hver gang FF gir high score! Jeg hadde high forrige PP uten resultat, men håper at good holder denne gangen. 🙈 Gleder meg til å følge deg videre, og krysser alt jeg har for at fjerdemann sitter nå! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #230 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Takk for 🤞🏻 og lykkeønskninger, jenter ❤️ 9 dpo i dag, blenda test som forventet. i morgen kommer svaret på denne runda... Lite symptomer, litt ømme nipler, og mye lotion "vannete" utflod, og sånn øm hoven følelse når jeg tisser (samme som ved el) men ellers lite. Ikke murringer, stikninger eller lyskestrekk. Såå, har ikke følelsen på at det klaffet denne gangen. Endret 11. oktober 2021 av Sommerfuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. oktober 2021 #231 Del Skrevet 10. oktober 2021 Blir spennende med testing i morgen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #232 Del Skrevet 11. oktober 2021 10 dpo, negativ test. Men, jeg hadde ikke følelsen på at det har klaffet denne gangen uansett. Vemodig, men shit au, da blir det gu og sjekk om et par uker i det minste. Så får vi se hva som kommer ut av det. Tempen er fin i det minste, ikke så jojo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. oktober 2021 #233 Del Skrevet 11. oktober 2021 Usj så kjedelig... man blir så skuffet av den negative testen Men jeg håper litt til! Husker godt at min 10 dpo-test også var negativ på morgenen, men så kom streken etter hvert. Sant at tempen din er veldig jevn og fin da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #234 Del Skrevet 11. oktober 2021 Når jeg sjekker nå, så er det noe der. Ser ut som mulig skyggestrek, kanskje defekt test, er litt mer farge nederst og øverst ved kanten, og liksom svak skygge hele veien. og mannen ser den også, men så dumt å få opp håpet 🤣 Aner ikke om det dukker opp på kamera engang. Vel, siden mannen så den uten å vri og vende på den, så kaaanskje? Men den er ikke tydelig sånn som de andre har vært. Blæææ.. Får vel endelig svar i morgen. Tok den også på 4t urin bare. Men ja, får bare prøve å vente til i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. oktober 2021 #235 Del Skrevet 11. oktober 2021 Off ja du er virkelig på det verste tidspunktet nå! 10 og 11 dpo er ofte grusomme sånn sett... Men håper SÅ du kan få en tydelig strek i morgen 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 11. oktober 2021 #236 Del Skrevet 11. oktober 2021 Så spennende! Krysser fingrene for deg, og håper at morgensdagens test gir deg en fin strek nummer to! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 12. oktober 2021 Forfatter #237 Del Skrevet 12. oktober 2021 11 dpo - Fikk to tester i går ettermiddag/kveld med ultrasvak strek, men at de syntes. Nå er de blenda igjen.... Må tydeligvis slutte å teste før ikm 🤷🏻♀️ har fortsatt veldig lite murringer osv dog. Tempen har gått opp igjen, men kan være for det jeg har sovet dårlig i natt, og har veldig ømme nipler, og kvalmebølger siden i går 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. oktober 2021 #238 Del Skrevet 12. oktober 2021 Usj altså, at ikke testen bare kan gi en tydelig strek! Men noen er kanskje ikke lagd for tidligtesting Tempen ser fin ut ja, og vi må bare fortsette og krysse og håpe at du får en hyggelig overraskelse snart 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #239 Del Skrevet 16. oktober 2021 15 dpo, venter fortsatt på både mensen og at tempen skal falle. Veldig rar syklus denne gangen 🙄 blenda test da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. oktober 2021 #240 Del Skrevet 16. oktober 2021 Uff så kjedelig at kroppen haler det ut... Man vil jo bare begynne på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå