Gå til innhold

Vi gratulerer kjentfolk som fyller år!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norges mest utskjelte barn, @AnonymBruker fyller 11 år i dag. Du er den frekkeste jeg noen gang har møtt, samtidig som du kan glimte til og være uendelig raus og empatisk, for ikke å snakke om hysterisk morsom når du kommer med de treffende kommentarene dine. Man kan håpe at du vokser av deg de verste nykkene.

Gratulerer med dagen, din rampunge. Her er Daryls softiskake, den burde falle i smak for en 11-åring.

img_3654.jpg?itok=C6c2JuEM

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, NymeriaRhoynar said:

Norges mest utskjelte barn, @AnonymBruker fyller 11 år i dag. Du er den frekkeste jeg noen gang har møtt, samtidig som du kan glimte til og være uendelig raus og empatisk, for ikke å snakke om hysterisk morsom når du kommer med de treffende kommentarene dine. Man kan håpe at du vokser av deg de verste nykkene.

Gratulerer med dagen, din rampunge. Her er Daryls softiskake, den burde falle i smak for en 11-åring.

img_3654.jpg?itok=C6c2JuEM

:nordvesta::ler:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Madonna Louise Veronica Ciccone, fyller 63 år i dag. 🥳

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

            233483?crop=16_9&width=660&relax=1&signa
Han her fylte faktisk 81 år 7 juni i sommer og han har kraft og krutt i stemmen ennå. Det står det respekt av. Vet ingenting om ham egentlig, men jeg liker at det er litt "stil" på bekledningen og fremtoningen hans. Han holder seg godt og i tillegg liker jeg veldig godt sangene. En god artist som kan kalle seg "sir Tom Jones"... :klappe: Gratulerer med dagen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Magne Bondevik har bursdag i dag. Kanskje den første statslederen som var åpen om psykisk sykdom (og fikk dessverre tyn for det). Jeg mener at han fortjener en hyllest. Gratulerer med dagen! 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...