Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 Forfatter #141 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (14 timer siden): Godt? Ja. Entern skrev (16 minutter siden): Idris Elba = 😎 God han også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #142 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja. God han også. Testet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #143 Del Skrevet 5. oktober 2023 Kate Winslet fyller 48 år i dag, vakker dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. oktober 2023 #144 Del Skrevet 5. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Kate Winslet fyller 48 år i dag, vakker dame Er hun virkelig snart 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #145 Del Skrevet 5. oktober 2023 Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Er hun virkelig snart 50 Ja tiden flyr, hun og Leanardo var nesten bare ungdommene i Titanic 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. oktober 2023 #146 Del Skrevet 10. oktober 2023 Mario Lopez fyller 50 år i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #147 Del Skrevet 15. desember 2023 Gratulerer så mye til Peter Haber, en av favorittene mine som fylte 71 år for tre dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 #148 Del Skrevet 15. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Gratulerer så mye til Peter Haber, en av favorittene mine som fylte 71 år for tre dager siden. Beck 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #149 Del Skrevet 18. mars (endret) Bruce Willis fyller 69 år i dag, jeg sender gode og varmer tanker til han og familien ❤️ Endret 18. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #150 Del Skrevet 18. mars Glenn Close fyller også år i dag, 77 år. En av de beste kvinnelige skuespillerne der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. mars #151 Del Skrevet 18. mars 3 minutter siden, Cid said: Bruce Willis fyller 69 år i dag, jeg sender gode og varmer tanker til han og familien ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. mars #152 Del Skrevet 18. mars Cid skrev (4 minutter siden): Bruce Willis fyller 69 år i dag, jeg sender gode og varmer tanker til han og familien ❤️ Bruce Willis ♥️ en av mine favorittskuespillere. Forferdelig at han måtte få den fæle sykdommen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #153 Del Skrevet 18. mars SVK skrev (1 minutt siden): Alltid hatt sansen for han som skuespiller siden jeg var liten, en veldig god skuespiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #154 Del Skrevet 18. mars jukkapalme skrev (Akkurat nå): Bruce Willis ♥️ en av mine favorittskuespillere. Forferdelig at han måtte få den fæle sykdommen Tragisk at etter så mange år som skuespiller så fikk han ikke muligheten til å kunne pensjonere seg og nyte sine eldre dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. mars #155 Del Skrevet 18. mars Cid skrev (4 minutter siden): Tragisk at etter så mange år som skuespiller så fikk han ikke muligheten til å kunne pensjonere seg og nyte sine eldre dager Ja Og han er jo ikke veldig gammel en gang. Det er bare trist, trist, trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni Forfatter #156 Del Skrevet 8. juni Mick Hucknall fyller 64 år i dag og vi gratulerer i mengder med sløyfe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juni #157 Del Skrevet 8. juni Bonnie Tyler fyller 73 år i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. juni #158 Del Skrevet 16. juni Jürgen Klopp, fyller 57 år i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. juli #159 Del Skrevet 10. juli Wenche Andersen fyller 70 år. Gratulerer 🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. oktober #160 Del Skrevet 1. oktober Denne karen fyller 100 år, det blir mange lys på kaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå