Gå til innhold

Jeg tør å dra på singelfest!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs om du ikke må på neste sukkerfest nå altså. Du kan da umulig ha samvittighet til å la meg sitte her og gruble måned etter måned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Spørs om du ikke må på neste sukkerfest nå altså. Du kan da umulig ha samvittighet til å la meg sitte her og gruble måned etter måned  :ler:

Skal jeg ta med meg kjæresten min, eller? :ler: Ellers vet jeg ikke helt hvor populær jeg blir hvis jeg sier jeg forteller ta jeg skal på sukker-fest... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ser poenget.

Ikke helt optimalt nei. Kanskje vi skulle tatt en avstemning på samliv & relasjoner ala "Skal Sukkert parkere typen hjemme og stikke på fest med Lestat ?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*

Høres ut som en avstemning jeg må holde meg unna :ler:

Jeg håper jeg aldri blir singel igjen - var det i 4 (FIRE!!) år før jeg møtte kjæresten min i sommer. Merkelig nok har jeg fortsatt ikke deaktivert min profil på sukker... Varer ikke dette vet jeg jo hvor jeg skal lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*

Fant plutselig ut at en bruker her på KG allerede heter Sukkerert, sorry, var ikke meningen å utgi meg for noen :rodme: Jeg er altså ikke medlem, unnskyld til den 'virkelige' Sukkerert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annen gjest

Jeg har også profil på sukker, og måtte jo sjekke hvor denne Lestat befinner seg på listen min. Lestat er faktisk blant mine topp 100, hvilket jeg synes er litt rart siden vi er uenige når det gjelder barn (vil du ikke ha barn!?). Jeg er blant Lestats topp 50... Hehe. Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vil ha barn jeg. Tror jeg svarte litt over middels interresert på det spørsmålet hvis jeg husker rett.

Har litt sansen for denne "hvem meatcher Lestat best" konkurransen :sjarmor:

Hadde det bare kunnet dukke opp et par meldinger i innboksen min på sukker så jeg slipper å sitte å gruble på hvem dere er der, så hadde jeg vært strålende fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert2 nå
Har litt sansen for denne "hvem meatcher Lestat best" konkurransen  :sjarmor:

Hadde det bare kunnet dukke opp et par meldinger i innboksen min på sukker så jeg slipper å sitte å gruble på hvem dere er der, så hadde jeg vært strålende fornøyd  ;)

Er det ikke deilig å føle seg ettertraktet?? :ler: Dessverre må jeg nok si at 'Annen gjest' matcher deg bedre enn meg, siden du ikke var på min topp hundre (matchtall 86 syns jeg jeg husker). Kanskje like greit, siden 'Annen gjest' muligens er litt mer singel enn meg :roll:

Syns egentlig det er litt morsomt at du må gruble litt, jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...