Gå til innhold

Jeg tør å dra på singelfest!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mange sier at det er mere akseptert å være singel i Sverie. Det er kult liksom.

I Norge bør man være litt mer forsiktig hvis man er singel når man er over 25. Hvorfor er det slik at man skal kvie seg for dette?

Det er jo oss single som er krever en bra match med en partner ellers ville vi jo ikke vært single! Det står da respekt av det vil jeg si.

Ta singelfesten til Sukker.no til helgen for eksempel. En del jeg har snakket med er skeptiske til å dra, men de som har turt å dra sier det er kjempekult med fotokort og fullt hus. De skjønnte det med en gang de kom for alle var jo single. Det å være singel ble altså rimelig fort problemfritt. Spør du meg så bør man innfinne seg med, og godta det å være singel når man er det. Da får man det mye bedre med seg selv. Dessuten er det veldig dumt å ikke ta med seg det man kan av festligheter mens man faktisk er singel, eller hur? Vær stolt enten du er singel eller ikke sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har profil på sukker jeg også, og tenkte egentlig jeg skulle på festen til helgen. Det ble Trondheimstur i stedet, men hvem vet, kanskje vi treffes der neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*

Jeg også hadde gledet meg til sukker-fest! Meldte meg inn i våres, men det passet aldri når de hadde fest... :forvirret:

Da jeg fikk vite at det skulle være fest i august bestemte jeg meg for at den SKULLE jeg være med på! Så fikk jeg meg kjæreste i stedet... :hjerter:

Lestat, hadde jeg visst at du hadde profil på sukker hadde jeg klart å komme meg på fest for lenge siden... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat, hadde jeg visst at du hadde profil på sukker hadde jeg klart å komme meg på fest for lenge siden... :sur:

Jeg har ikke vært der så lenge da. Par måneder kanskje, og jeg har ikke klart å rote meg på fest enda jeg heller. De har en tendens til å krasje med alt mulig annet, men neste gang SKAL jeg altså. Har forøvrig samme nicket der som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der så lenge da. Par måneder kanskje, og jeg har ikke klart å rote meg på fest enda jeg heller. De har en tendens til å krasje med alt mulig annet, men neste gang SKAL jeg altså. Har forøvrig samme nicket der som her.

Hm... Nå er jeg veldig forelsket, men det er klart... funker det ikke, vet jeg jo hvor jeg skal lete... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrrgh... i Oslo skjer det visst så mye gøy!!

Jeg kunne tenkt meg en singel-base i Trondheim, der man kan utkalle hverandre når man trenger selskap. For eksempel kunne jeg ha "bestilt" en mann til å være min partner på jobbmiddagen i går, da alle skulle komme med følge, og pga meg ble vi såklart ujevnt antall. Kollegaane mine er endel eldre enn meg, og jeg følte meg litt som ungen, som måtte sitte på bordenden, sammen med de voksne parene.

Tenkte hvor kult det hadde vært å ha med en flott fyr som kunne snakke om interessante ting, slik at kollegaane mine bare satt stumme og beundrende og måpte...

(det er lov å drømme..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Ble litt nyskjerrig på hvem du er jeg nå  :ler:

Sukk, Lestat, jeg var inne på sukker i går... Selv om det en gang skulle bli slutt mellom meg og kjæresten :overrasket: (nei,nei,nei!) blir det nok ikke deg og meg. Jeg måtte bare gå inn på sukker i går og sjekke om du var på listen min, men du har jo sagt nei til enslige forsørgere! :fy_fy: Fordommer, Lestat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Arrrgh... i Oslo skjer det visst så mye gøy!!

Jeg kunne tenkt meg en singel-base i Trondheim, der man kan utkalle hverandre når man trenger selskap. For eksempel kunne jeg ha "bestilt" en mann til å være min partner på jobbmiddagen i går, da alle skulle komme med følge, og pga meg ble vi såklart ujevnt antall. Kollegaane mine er endel eldre enn meg, og jeg følte meg litt som ungen, som måtte sitte på bordenden, sammen med de voksne parene.

Tenkte hvor kult det hadde vært å ha med en flott fyr som kunne snakke om interessante ting, slik at kollegaane mine bare satt stumme og beundrende og måpte...

(det er lov å drømme..?)

Sukker skal på turné i Norge! Du kan lese mer om det og melde deg inn på sukker.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, Lestat, jeg var inne på sukker i går... Selv om det en gang skulle bli slutt mellom meg og kjæresten :overrasket:  (nei,nei,nei!) blir det nok ikke deg og meg. Jeg måtte bare gå inn på sukker i går og sjekke om du var på listen min, men du har jo sagt nei til enslige forsørgere!  :fy_fy: Fordommer, Lestat?

Nope, her ingen fordommer mot det. Har jeg virkelig sagt nei til det ? Merkelig...

Må nok korrigeres :ler:

Kan du ikke send meg en melding på sukker så jeg kan se matchtallet i det minste ? Begynner å bli rimelig nyskjerrig her jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lestat har en hemmelig beundrer!  :sjarmor:

Hvor, Hvor, Hvor ?

* Lestat kikker seg rundt *

Ser i grunnen bare nyforelsket damer, eller damer med kjæreste her jeg... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Nope, her ingen fordommer mot det. Har jeg virkelig sagt nei til det ? Merkelig...

Må nok korrigeres  :ler:

Kan du ikke send meg en melding på sukker så jeg kan se matchtallet i det minste ? Begynner å bli rimelig nyskjerrig her jeg nå  :ler:

Hvor, Hvor, Hvor ?

* Lestat kikker seg rundt *

Ser i grunnen bare nyforelsket damer, eller damer med kjæreste her jeg... :sur:

Du får meg ihvertfall til å le! Det pleier jo å være en god begynnelse, så hadde jeg ikke vært så himla forelesket, så...

Du var på listen min på sukker før, fikk en skikkelig aha-opplevelse da du sa du var på sukker, visste med en gang at du var på listen min. Men så gikk jeg inn og korrigerte på noen av svarene mine og vips, så ramlet du ut av listen min. Du har forøvrig svart med litt runde svar, og kan matche mange, mens jeg nok har litt mer 'uvanlige' svar og regner med jeg ikke har fått den 'runde' betegnelsen (har jo ikke sett meg selv utenfra). Er det ikke ekkelt når jeg kan gå og se på deg og du ikke på meg?? :sjarmor: Kan ikke bruke nicket mitt fra sukker her, for det er allerede opptatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå begynner jeg virkelig å bli nyskjerrig her :sur::ler:

At jeg har svart med litt "runde svar" kan nok stemme. Jeg er vel egentlig ganske rund i kantene i virkeligheten også. At mange matcher oppfatter jeg ikke som noe negativt i grunn ;)

Hmm, og nå skulle jeg liksom fokusere på jobb i stedet for å gruble på hvem du er. Det var lett ja :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Ok, nå begynner jeg virkelig å bli nyskjerrig her  :sur:  :ler:

At jeg har svart med litt "runde svar" kan nok stemme. Jeg er vel egentlig ganske rund i kantene i virkeligheten også. At mange matcher oppfatter jeg ikke som noe negativt i grunn  ;)

Hmm, og nå skulle jeg liksom fokusere på jobb i stedet for å gruble på hvem du er. Det var lett ja  :frustrert:

:ler: Jeg skulle liksom jobbe jeg, også, men klarte ikke la være å gå inn og sjekke om du hadde svart.

Jeg ser også på meg selv som ganske rund i kantene, men da jeg svarte på spørreskjemaet på sukker så jeg at mange av svarene mine havnet litt langt ut på kanten (men ikke bokstavlig talt :ler: ). Trodde derfor at jeg ville falle i den nye kategorien 'annerledes og ærlig' (den betegnelsen var slemmere før), så jeg måtte gå inn og søke opp meg selv (for nå kan du jo søke på kallenavn) - jeg er rund! :ler::ler: Hvor mange jenter hører du som roper det med utropstegn?? :ler: Enig med deg at det slett ikke er negativt, jeg ser jo på meg selv som rimelig rund i kantene.

Nevnte jeg forresten at jeg opprinnelig er fra Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Sukkerert_*
Kan ikke bruke nicket mitt fra sukker her, for det er allerede opptatt...

...(for nå kan du jo søke på kallenavn)...

Så plutselig for meg Lestat som logger seg inn på sukker og febrilsk søker på alle jente-nickene fra KG... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så plutselig for meg Lestat som logger seg inn på sukker og febrilsk søker på alle jente-nickene fra KG... :ler:  :ler:  :ler:

Skal vi se. KG har rundt 7000 "innbyggere". 90% er vel kvinner - tar litt tid det :ler:

Men det var ingen Sukkerert på sukker nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se. KG har rundt 7000 "innbyggere". 90% er vel kvinner - tar litt tid det  :ler:

Men det var ingen Sukkerert på sukker nei  :sjenert:

:ler::ler: Muligheten er jo tilstede...

Jeg sa jo at jeg ikke kunne bruke sukker-nicket mitt her, men du måtte sjekke, allikevel *rister leende på hodet* - mannfolk altså! Men jeg hadde vel gjort det samme jeg, óg... :sjenert:

Og ja, jeg er ganske spesiell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...