Gå til innhold

1000 ib Sister


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

Ja. Hun lever fortsatt, er aktiv på some. Men gudene vet hvor lenge hun har igjen. Amy, Michael og Gage har flyttet til et hus. De venter en sønn i sommer.

Leilighetene der de bodde er revet. Så Tammy må skjerpe seg, ingen gidder å ha henne lengre. og hun har ikke noe hjem å dra til når hun er "ferdig" med rehab. Familien har overlatt henne til staten. (vet ikke hva det blir på norsk). Men nå er familien fri fra ansvaret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra at hun faktisk frivillig dro på rehab da, det hadde aldri funket hvis hun ikke ønsket det selv. Men hun bestemte seg for at hun var ferdig med å være syk og avhengig av hjelpemidler bare for å i det hele tatt kunne puste. Og hun tok det med et smil med han legen - som forøvrig skulle fått en gullmedalje for sin tålmodighet og velvilje overfor disse folka.

Bra at hun våknet igjen, jeg trodde først at hun døde så jeg måtte spole tilbake litt 😳 Men det var veldig nære på. Heldigvis er hun enda med på å dra på rehab da, så det kan jo bare bli bedre herfra. Nå skal hun jo være der en stund og hadde allerede gått ned sånn 50 kg, så håper hun blir bedre. Hun har gått meg skikkelig på nervene 😳😬 Så håper hun lærer å verdsette familien sin og viser takknemlighet for alt de, særlig Amy, har gjort for henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 2.2.2022 den 18.17):

Ja. Hun lever fortsatt, er aktiv på some. Men gudene vet hvor lenge hun har igjen. Amy, Michael og Gage har flyttet til et hus. De venter en sønn i sommer.

Leilighetene der de bodde er revet. Så Tammy må skjerpe seg, ingen gidder å ha henne lengre. og hun har ikke noe hjem å dra til når hun er "ferdig" med rehab. Familien har overlatt henne til staten. (vet ikke hva det blir på norsk). Men nå er familien fri fra ansvaret.

Uff, jeg håper hun klarer å gå ned nå. Hun har kniven på strupen og jeg håper dette går opp for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg klarer ikke slutte å følge denne familien. Det er bare så rart og så merkelig at de er ekte, hvis dere forstår

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (1 minutt siden):

Jeg klarer ikke slutte å følge denne familien. Det er bare så rart og så merkelig at de er ekte, hvis dere forstår

Jeg skjønner. Absurd å følge de men samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtidig så er det bare helt uvirkelig. Litt guilty pleasure.

Tammy er fortsatt innlagt på en institusjon med pusterør i halsen. Og legger ut "sexy" videoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (1 time siden):

Samtidig så er det bare helt uvirkelig. Litt guilty pleasure.

Tammy er fortsatt innlagt på en institusjon med pusterør i halsen. Og legger ut "sexy" videoer

Oy, det har jeg ikke fått med meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det går rykter om ny sesong. Men tror ikke det skjer noe. Tammy er fortsatt på hjem, Amy er nesten like stor som før. Med skittent og ekkelt hjem sammen med Michael og 2 unger. LittleBit er død og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
MalloryK skrev (6 minutter siden):

Det går rykter om ny sesong. Men tror ikke det skjer noe. Tammy er fortsatt på hjem, Amy er nesten like stor som før. Med skittent og ekkelt hjem sammen med Michael og 2 unger. LittleBit er død og

Har Amy gått opp igjen så mye? Uffda , synes hun har vært så flink. Så bare en update på youtube for noen mnd siden,der Tammy sier at de ikke har begynt på neste sesong,og at det kommer til å ta en god stund. Så det har vel ikke skjedd noe nytt da. Trist med hunden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
DysterPytten skrev (1 time siden):

Tammy er visst gift nå! 

Så det. Han er like overvektig som Tammy. Det er jo en utfordring å være to overvektige men samtidig er det kanskje bedre enn å være med en feeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (9 timer siden):

Så det. Han er like overvektig som Tammy. Det er jo en utfordring å være to overvektige men samtidig er det kanskje bedre enn å være med en feeder.

Hvor ser dere det? :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene fikk  jo slankeoperasjon men gikk opp igjen slik som mange gjør.  Jeg kjenner/vet om 3 kollegaer også som er like store få år etterpå.  Skjønner ikke helt hvorfor de betaler eller hvorfor staten innvilger slankeoperasjoner når så mange blir minst like overvektige som de var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mysticgirl skrev (11 timer siden):

Hvor ser dere det? :P 

Jeg så det tilfeldig på tiktok🤷🏻‍♀️

 

Djungelvrål skrev (11 timer siden):

Hun ene fikk  jo slankeoperasjon men gikk opp igjen slik som mange gjør.  Jeg kjenner/vet om 3 kollegaer også som er like store få år etterpå.  Skjønner ikke helt hvorfor de betaler eller hvorfor staten innvilger slankeoperasjoner når så mange blir minst like overvektige som de var. 

Ingen som kan vite om de går opp igjen, og det er kanskje ikke det nettverket rundt slankeoperasjoner i USA som det er i Norge. I det private i Norge så er det lite eller ingen oppfølging i for og etterkant, men da er det ikke noe som blir innvilget, det betaler du selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (12 minutter siden):

Jeg så det tilfeldig på tiktok🤷🏻‍♀️

 

Ingen som kan vite om de går opp igjen, og det er kanskje ikke det nettverket rundt slankeoperasjoner i USA som det er i Norge. I det private i Norge så er det lite eller ingen oppfølging i for og etterkant, men da er det ikke noe som blir innvilget, det betaler du selv. 

Helt sant. Er stor forskjell fra USAs til norsk offentlig helsevesen. Og operasjon i privat i Norge, min bror ble helt ødelagt og får ikke hjelp med sykdommen han utviklet etter privat operasjon. Han fikk innvilget offentlig men pga jobben kunne han ikke følge opplegget (reisejobb i utlandet) og gikk privat. Det angrer han veldig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...