Gå til innhold

1000 ib Sister


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 13.59):

Å hvis ingen tilrettelegger for henne, så bare bestiller hun mat. Jeg tror at hun må legges inn på sykehus med kontrollert kost hvis hun skal klare og gå ned i vekt. Hun klarer ihvertfall ikke det på egenhånd. 

Anonymkode: 75e97...d25

Så siste episode idag.

Hun har nå runda 300 kg. Er på jakt etter et sted hvor hun kan legges inn, men har enda ikke funnet noe som tar imot så tunge som det hun er. 

Anonymkode: e55fa...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MalloryK skrev (4 timer siden):

Hun er på institusjon nå, har vært det lenge

Har hun gått ned i vekt?

Anonymkode: ee52c...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Og nå har hun startet et nettbutikk, med disse folkene x8lsc1ds27t61.jpg

Ingen som skjønner hva de selger heller. De er på IG. Tammy er naiv og svindler folk over en lav sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (6 timer siden):

Nope. Og nå har hun startet et nettbutikk, med disse folkene x8lsc1ds27t61.jpg

Ingen som skjønner hva de selger heller. De er på IG. Tammy er naiv og svindler folk over en lav sko

Hun er gal. 

Anonymkode: 65f8e...4c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Så siste episode idag.

Hun har nå runda 300 kg. Er på jakt etter et sted hvor hun kan legges inn, men har enda ikke funnet noe som tar imot så tunge som det hun er. 

Anonymkode: e55fa...dfc

Hun har lagt seg inn på en institusjon, men hun får fremdeles lov til å bestille mat der. Virker som om hun fremdeles går opp i vekt 

Anonymkode: 374e8...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 Oisann..

Anonymkode: 374e8...593

Jeg får ikke frem det du linket til?

Anonymkode: e247c...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 21.03):

Hun minste av dem er vel gravid nå :) 

Anonymkode: f029c...0be

Hun har fått en sønn, Gage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler denne tråden er fra i fjor. Er det ingen som er up-to-date med hva som skjer?

Og ja, de er min guilty pleasure.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (21 minutter siden):

Føler denne tråden er fra i fjor. Er det ingen som er up-to-date med hva som skjer?

Og ja, de er min guilty pleasure.

Kom med en oppdatering om du har da

Anonymkode: fb0c1...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (53 minutter siden):

Føler denne tråden er fra i fjor. Er det ingen som er up-to-date med hva som skjer?

Og ja, de er min guilty pleasure.

Anbefaler også reddit-kanalen

Anonymkode: 374e8...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dessverre tammy kommer til å dø. Legen sa vel det var 80% sjanse de neste 5år hvis hun ikke gikk ned? Og nå er hun enda større . 
 

jeg tror hun lever i benektelse om at det hun gjør er farlig, hun beskytter seg selv mot sannheten. Men hun må jo spise enorme mengder mat? 

Anonymkode: c1a2b...dc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tammy virker ekstremt emosjonelt umoden. Mistenker mild psykisk utviklingshemming. Tragisk at ingen kan stoppe galskapen.

Anonymkode: 465a4...b06

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Tammy er at hun er avhengig av at andre ordner alt for henne, hun er rett og slett ikke selvstendig nok til å klare å ta rede på sitt eget liv. Allerede i første sesongen, da legen spurte henne om hun kunne klare å gå ned de nødvendige kiloene, svarte hun bare et likegyldig "jeg skal prøve". Det er et sikkert tegn på at hun ikke er motivert nok. Amy sa mer bestemt at ja, det skulle hun klare, og vi ser jo at hun faktisk klarte målet og fikk slankeoperasjon. Man må være motivert, ellers klarer man det ikke, selv med hjelp fra andre.
Når Tammy blir konfrontert med at hun bare blir tykkere og tykkere, er hun veldig snar med å legge skylda på Amy og broren deres fordi de ikke har hatt tid til å komme innom med sunn mat til henne. Det er gjennomgangstonen til Tammy; når noe går galt, har de andre sviktet. Hun har heldigvis innrømt for seg selv at hun har et problem, men jeg tror ikke hun har innsett at det er hun selv som faktisk må gjøre en innsats for å gå ned i vekt. Hun klarer ikke ta ansvar for seg selv, rett og slett. Hun er helt avhengig av at familien leverer sunn mat til henne, ser til at hun spiser kun det hun trenger til hvert måltid, passer på at hun ikke fyller huset med søppelmat og snop, og nærmest passer på henne døgnet rundt. Dette er selvsagt umulig å gjennomføre for familien siden de tross alt har et eget liv.

Hvis det stemmer at Tammy kan bestille egen mat på institusjonen, så tviler jeg sterkt på at hun kommer til å gå ned i vekt. Problemet er vel at selv om et opphold på et sted med overvåkning og strengt kosthold kunne fått henne til å gå ned i vekt, så hadde hun neppe klart å vedlikeholde det nye kostholdet og den nye vekta når hun kommer hjem. Eventuelt hadde hun blitt så snurt at hun hadde forlatt institusjonen og dratt hjem for å trøstespise. Jeg er redd Tammy er fortapt og ikke kan hjelpes.

Jeg liker serien, men får samtidig veldig vondt av Tammy. På ene siden har hun jo på mange måter seg selv å takke, men samtidig tror jeg ikke hun er i stand til å ta vare på seg selv og gjøre det som er nødvendig. Det er veldig trist.

 

Anonymkode: 12b38...2ba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ungen blir jævlig eksponert må jeg si.. er vel det de tjener penger på dessverre..

Anonymkode: f31c6...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er slutt for sesongen nå? Var jo bare reprise på TLC igår.

Anonymkode: 75e97...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet om det er slutt for sesongen nå? Var jo bare reprise på TLC igår.

Anonymkode: 75e97...d25

Tror ep 10 forrige uke var den siste.

Anonymkode: e55fa...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 19.28):

At Tammy ikke lykkes er jo ikke rart i det hele tatt. Hun har etablere overalt rundt seg og hun er attpåtil utviklingshemmet og har en mental alder på mellom rundt 12 år. Jeg begynte å følge dem noen år før Tv serien ble laget, og det er ingenting morsomt med de damene der.

Anonymkode: cf002...d35

Er hun psyk.utvikligshemmet, det visste jeg ikke? Trodde bare hun var barnslig.  Hvor gamle er de?

Anonymkode: a9d76...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...