Gå til innhold

1000 ib Sister


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett alt og synes det er morsomt og interessant. Hun yngste fikk en sønn i januar, men så langt har de ikke kommet i showet ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den serien er ekstremt morsom!! De er jo så søte, krangler og tuller. Gleder meg til neste sesong lol. Er også motivasjon til å aldri bli overvektig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig white trash, og de er ganske uskolerte. Men av en eller annen grunn så er dette morsomt. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er avhengig. Alt er på youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt en søster som Amy. Man kan si disse to søstrene er White trash men samtidig vet man også litt om hvor tøft det er å leve i USA når man ikke har jobb og mulighet til å tjene egne penger som strekker til.

Anonymkode: a6cf9...e9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, hvis dere er helt nye med Slaton søstrene, så ikke les noe bakgrunnshistorie. De har ikke så mye rent mel i posen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (36 minutter siden):

Og, hvis dere er helt nye med Slaton søstrene, så ikke les noe bakgrunnshistorie. De har ikke så mye rent mel i posen.

Å? Hvordan da? Ble nysgjerrig 😄 

Anonymkode: f029c...0be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg ser et et skikkelig toxic forhold mellom søstrene Amy og Tammy. Også var det kjæresten (til Tammy) Jerry da... 1 år og Tammy håper at han vil noe "mer" snart. Jerry er gift fra før av, har 4 unger, og er en superfeeder 

Anonymkode: 374e8...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ib, men lb altså LB (kort for libra), som står for måleenheten pounds (1 lb we ca 0,45 kg). 🤓

 

Anonymkode: 372c8...938

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (11 timer siden):

De er veldig white trash

Finnes det black trash også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MortenMinstelønn skrev (24 minutter siden):

Finnes det black trash også?

Nei, og det er derfor white trash er en veldig rasistisk gammel betegnelse som det er IDIOTISK å importere hit nå på 2000-tallet. White trash impliserer jo at svarte allerede ER søppel, det betegner «hvite som er like ille som svarte». 

Men unge i Norge bruker det. Den siste idiot er ennå ikke født....

Anonymkode: 310f5...716

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg anbefaler virkelig denne serien, se sesong 1 først, alt ligger på youtube. Jeg ser på det nå as we speak, again. De er morsomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sykt trist. Man skal le av disse feite folka i stedet for å hjelpe dem på noen måte. De blir kun kjente for å være feite. 

Anonymkode: 076fd...0aa

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Det skal komme sesong 3 og etterhvert. Det er et bra show. Selv om det er trist i bunn. Men Amy har nå fått sin etterlengtede sønn, og det går bra med den familien.

Tammy blir bare større og større da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (På 10.2.2021 den 22.12):

Den serien er ekstremt morsom!! De er jo så søte, krangler og tuller. Gleder meg til neste sesong lol. Er også motivasjon til å aldri bli overvektig

Har sett én episode. Og det var ikke mye morsomt. En personlig tragedie hele greia. Ufattelig at det går an å bli kjendis med egen tv-serie, ene og alene fordi man er tykk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det er morsomt å følge de. Jeg føler jeg kjenner de bedre enn min egen familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...