Gå til innhold

1000 ib Sister


Gjest Frosendiva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 16.33):

...
Når Tammy blir konfrontert med at hun bare blir tykkere og tykkere, er hun veldig snar med å legge skylda på Amy og broren deres fordi de ikke har hatt tid til å komme innom med sunn mat til henne. Det er gjennomgangstonen til Tammy; når noe går galt, har de andre sviktet. ...

 

Anonymkode: 12b38...2ba

Selvinnsikten er ikke stor der i gården, nei. Det må jo være et familietrekk, for så fort "kjæresten" hennes var på besøk i tre snaue dager så skal han holdes 100% ansvarlig for at det har gått og fortsatt går til helvete med helsa hennes, og de som holder han ansvarlig er øvrig familie som har fôra henne med feit mat i 30 år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er hun psyk.utvikligshemmet, det visste jeg ikke? Trodde bare hun var barnslig.  Hvor gamle er de?

Anonymkode: a9d76...13c

Hun er psykisk utviklingshemmet og har en mental alder på ca 12.

Anonymkode: cf002...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er psykisk utviklingshemmet og har en mental alder på ca 12.

Anonymkode: cf002...d35

Så trist. Hun trenger virkelig noen som kan passe på henne. Vet du om hun fremdeles er sammen med Jerry? Stoler ikke helt på den mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 22.4.2021 den 21.30):

Så trist. Hun trenger virkelig noen som kan passe på henne. Vet du om hun fremdeles er sammen med Jerry? Stoler ikke helt på den mannen.

Nei, jeg mener at det er slutt mellom henne og Jerry (og Jerry har funnet enda en ny)

Anonymkode: 374e8...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (På 22.4.2021 den 21.30):

Så trist. Hun trenger virkelig noen som kan passe på henne. Vet du om hun fremdeles er sammen med Jerry? Stoler ikke helt på den mannen.

Det er slutt mellom dem, men jeg mener å huske at hun snakket om en ny en ( tror det var en kvinne eller transkvinne? ) inne på TikTok for en stund siden.

Anonymkode: cf002...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg mener at det er slutt mellom henne og Jerry (og Jerry har funnet enda en ny)

Anonymkode: 374e8...593

Det er kanskje det beste for henne. Synes han var litt spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun største har jo lagt på seg i PANNA. Trodde seriøst ikke det var mulig. Trodde ikke det var fettceller der. Panna buler jo ut rundt 5 cm 🤯

Anonymkode: ba5be...cbd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (14 timer siden):

Det er kanskje det beste for henne. Synes han var litt spesiell.

Ja, for Tammy er jo ikke spesiell😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 timer siden):

Ja, for Tammy er jo ikke spesiell😁

Visste ikke at jeg mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tammy sin tik-tok konto ble bannet. Pga alle svindelgreiene hun drev med sammen med de "business partnerne". https://old.reddit.com/r/1000lbsisters/comments/n1i9sb/tammy_was_banned_from_tiktok_it_seems/

Men de har fortsatt Cameo. For bare 50 dollars kan Amy si hei til deg https://old.reddit.com/r/1000lbsisters/comments/n2b5yc/for_some_non_tammy_news_amy_has_gone_back_to/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på om Tammy får gjennomført en slankeoperasjon. Hun er en mester på å legge skylda på andre når dietten ikke går etter planen, mener hun virkelig at noen skal være rundt henne 24/7 for å passe på hva hun spiser? 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Baby Gage er selve beviset på at to minus=en pluss 😂 Han er en av de peneste babyene jeg har sett!!!

Tammy er selvfølgelig større enn noen gang! Et under at hun overlevde covid infeksjon!

Anonymkode: 648b1...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Baby Gage er selve beviset på at to minus=en pluss 😂 Han er en av de peneste babyene jeg har sett!!!

Tammy er selvfølgelig større enn noen gang! Et under at hun overlevde covid infeksjon!

Anonymkode: 648b1...4fa

Ja og nå er hun innlagt med pustestøtte (trakeotomi) på grunn av sepsis.. når til og med ikke dette stopper henne fra å spise vil ingenting. Hun trenger psykologisk hjelp, men når personen ikke vil så :( 

Anonymkode: 33bca...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gage er så skjønn i bassenget. Jeg får nesten babyfeber av å se på han, den herlige gutten.

Tammy er forresten helt bortreist. Håper Amy og Michael flytter snart så Tammy må klare seg selv. Tisa er god da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...