MalloryK Skrevet 8. desember 2021 #81 Del Skrevet 8. desember 2021 Mandag. Ihvertfall på tlc. Men noen legger det ut på youtube samme dag, der ser jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #82 Del Skrevet 8. desember 2021 Takk 🙂 Anonymkode: e55fa...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #83 Del Skrevet 8. desember 2021 Hvor mye veier Tammy akkurat nå? Noen som vet? Anonymkode: 213bc...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 8. desember 2021 #84 Del Skrevet 8. desember 2021 Ser nå at alle har gått opp mer siden forrige sesong. Chris og Amy har også gått opp flere kilo siden sist. Tammy er større enn noengang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. desember 2021 #85 Del Skrevet 8. desember 2021 Tammy var 680 sist gang. Nå har hun sånn tube i halsen for å kunne puste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 8. desember 2021 #86 Del Skrevet 8. desember 2021 Hannah80 skrev (På 20.3.2021 den 19.16): Har lest om serien. Er søstrene kjent for noe jeg ikke har fått med meg? Er de forfattere, sangerinner, oppfinnere eller noe? Eller har jeg rett i at de er kjente fordi de er tykke? Da er det tragisk at det er på en slik måte de har blitt kjendiser. Syns ikke det er morsomt å se folk spise seg til døde. Det er ikke morsomt å se folk med en så alvorlig sykdom bare blir verre, men de har faktisk en ganske god sans for humor 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. januar 2022 #87 Del Skrevet 3. januar 2022 Amy er gravid, termin i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #88 Del Skrevet 3. januar 2022 1 minutt siden, MalloryK said: Amy er gravid, termin i sommer Hjelp, håper hun har lært og det ikke kryr mus og kakerlakker i huset lengre. så sist eps og ble satt ut av Tammy! Hun sa noe som «jeg klarer gå på do selv, de burde være takknemlig de ikke må stelle meg» Hun har store forventninger til familien, mens hun behandler dem som dritt. helt utrolig at hjerte hennes orker å slå 😳 Anonymkode: b0db2...61c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #89 Del Skrevet 3. januar 2022 Er det fett i pannen Tammy har eller? Utrolig hvor stor man kan bli Anonymkode: 9e636...48d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. januar 2022 #90 Del Skrevet 4. januar 2022 MalloryK skrev (På 8.12.2021 den 20.46): Tammy var 680 sist gang. Nå har hun sånn tube i halsen for å kunne puste Er det ikke bare oksygentilførselen til nesen du ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. januar 2022 #91 Del Skrevet 4. januar 2022 Hun har tube nå, programmet ble filmet for noen mnd siden. sånn tube som går inn i halsen via et hull, ikke via munnen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. januar 2022 #92 Del Skrevet 4. januar 2022 Tammy er forresten på en institusjon nå. Under tvang, familien fikk det endelig gjennomført. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. januar 2022 #93 Del Skrevet 5. januar 2022 Chris har fått operasjon. Men han spiser som vanlig. Nå har 3 av 5 søsken fått slankeoperasjon. Tammy er helt ute å kjøre. Nå har visst Amy og Michael flyttet til eget hus, endelig. Så nå er Tammy alene. men hun er innlagt på tvang fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 5. januar 2022 #94 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Tammy klarer virkelig ikke å si ifra, eller si hva problemet egentlig er. Hun var redd for å gå ut av bilen når de var på den hytta, men velger å utagere aggressivt og å bli sint istedenfor å si det som det er. Endret 5. januar 2022 av Huldretusse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 5. januar 2022 #95 Del Skrevet 5. januar 2022 Når blir episodene lagt ut på Discovery+? Har kommet til ep 6 i ses 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg og deg Skrevet 6. januar 2022 #96 Del Skrevet 6. januar 2022 Er kommet nå nye episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 6. januar 2022 #97 Del Skrevet 6. januar 2022 jeg og deg skrev (2 timer siden): Er kommet nå nye episoder 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 22. januar 2022 #98 Del Skrevet 22. januar 2022 Ser eps nå der Tammy fester med noen venner, det fikk meg til å tenke hvor mye alkohol må til for at en person på 300kg skal føle seg brisen😳 så får jeg helt fnatt av at hun tror at hun kan behandle fam som hun vil, med de likevel MÅ ta vare på henne.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 23. januar 2022 #99 Del Skrevet 23. januar 2022 **Marshmallow** skrev (20 timer siden): Ser eps nå der Tammy fester med noen venner, det fikk meg til å tenke hvor mye alkohol må til for at en person på 300kg skal føle seg brisen😳 så får jeg helt fnatt av at hun tror at hun kan behandle fam som hun vil, med de likevel MÅ ta vare på henne.. Amy har tydeligvis gitt opp henne da. Hun orket ikke å si noe særlig om det. Det er jo bra for hennes egen del da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg og deg Skrevet 2. februar 2022 #100 Del Skrevet 2. februar 2022 Noen som har sett siste episode? Bra at d gikk bra med Tammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå