Louie82 Skrevet 22. mars 2021 #21 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) lillepersille123 skrev (På 11.2.2021 den 1.59): Endret 12. september av Louie82 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. mars 2021 #22 Del Skrevet 22. mars 2021 Synes hun Hedvig er så spesiell at jeg mangler ord. Forstår jo at han er utslitt av å skulle oppdra tre barn. Håper hun gjør seg til pga hun er på tv. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 22. mars 2021 #23 Del Skrevet 22. mars 2021 Klementine skrev (2 timer siden): Synes hun Hedvig er så spesiell at jeg mangler ord. Forstår jo at han er utslitt av å skulle oppdra tre barn. Håper hun gjør seg til pga hun er på tv. En ting er hun SER ut som datteren hans, det er ennå verre at hun faktisk oppfører seg som hun er det. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. mars 2021 #24 Del Skrevet 22. mars 2021 Kartoffel skrev (1 minutt siden): En ting er hun SER ut som datteren hans, det er ennå verre at hun faktisk oppfører seg som hun er det. Ja, som en yngre datter... Det er det som gjør det for min del. Helt utrolig. Dagens episode toppet det for min del. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 23. mars 2021 #25 Del Skrevet 23. mars 2021 Klementine skrev (15 timer siden): Synes hun Hedvig er så spesiell at jeg mangler ord. Forstår jo at han er utslitt av å skulle oppdra tre barn. Håper hun gjør seg til pga hun er på tv. Hu virker litt umoden, selv til 24 år å være. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. mars 2021 #26 Del Skrevet 23. mars 2021 Gull vaffel skrev (3 timer siden): Hu virker litt umoden, selv til 24 år å være. Hun er 28 år. Det er datteren som er 24. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. mars 2021 #27 Del Skrevet 23. mars 2021 Klementine skrev (33 minutter siden): Hun er 28 år. Det er datteren som er 24. 29 år 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 23. mars 2021 #28 Del Skrevet 23. mars 2021 Klementine skrev (5 timer siden): Hun er 28 år. Det er datteren som er 24. ja skjønte jeg tok feil av henne å datteren 😅🙈 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23. mars 2021 #29 Del Skrevet 23. mars 2021 Synes synd på henne etter dagens episode. Det er nok ikke bare bare det å være sammen med en så mye eldre mann, der forholdet er så avhengig av datenights og "hverdagslukus" for å overleve. Ønsker hun barn, så kan virkeligheten bli vel heftig. Så er det jo rart da, at godeste Eriksen elsker å omgi seg med yngre mennesker på jobb og privat (?), men vennene til kjæresten gidder han ikke bry seg noe med. Overfladisk fyr ass. Får Exit vibber. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 23. mars 2021 #30 Del Skrevet 23. mars 2021 1 hour ago, Klementine said: Synes synd på henne etter dagens episode. Det er nok ikke bare bare det å være sammen med en så mye eldre mann, der forholdet er så avhengig av datenights og "hverdagslukus" for å overleve. Ønsker hun barn, så kan virkeligheten bli vel heftig. Så er det jo rart da, at godeste Eriksen elsker å omgi seg med yngre mennesker på jobb og privat (?), men vennene til kjæresten gidder han ikke bry seg noe med. Overfladisk fyr ass. Får Exit vibber. Det var kjempe rart av han å argumentere med «da kan hun være seg selv» ok, hvem er hun sammen med han hvis ikke seg selv? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 27. mars 2021 #31 Del Skrevet 27. mars 2021 Hun virket svært umoden på tv den dama hans, til å være nesten 30... Insta'n hennes består av masse fyllebilder.. 😱 Men de passer sikkert fint sammen ja. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norskehavet Skrevet 28. mars 2021 #32 Del Skrevet 28. mars 2021 Synes serien er så herlig å se på! De virker så trivelige alle sammen, en ny favorittserie her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 31. mars 2021 #33 Del Skrevet 31. mars 2021 Synes også serien er underholdende, og liker både fremtoningen til David og Hedvig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 31. mars 2021 #34 Del Skrevet 31. mars 2021 Var ganske skeptisk til denne serien, men må faktisk si jeg liker den. Ja, Hedvig er kanskje litt umoden, men virker som ei grei og morsom dame, serien hadde vært lite uten henne. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 31. mars 2021 #35 Del Skrevet 31. mars 2021 Jeg synes helt ærlig enkelte får ta litt rennafart i hva slags alder som er "akseptabel" å date oppover/nedover. Er ikke samfunnet vi lever i trangt nok uten at vi skal gjøre det enda verre? Jeg opplever serien som helt ok, men det skjer jo egentlig _ingenting_? En ting til ... dette må være filmet før pandemien, eller? Med unntak av en albuehilsning eller to så ser det ut til at alle lever søkke normalt?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. mars 2021 #36 Del Skrevet 31. mars 2021 On 2/8/2021 at 10:51 AM, norw said: Jeg er ikke særlig opptatt av kjendiser, men kom over artikkelen til VG om aldersforskjellen. De er 53 og 29. Min første tanke er: hvor langvarig forhold ser hun for seg? Om ti år er hun 39 og han er 63. Om tjue år er hun 49 og han er 73. Kanskje han holder seg godt, men alderen vil kanskje bli et problem før eller senere? Nok til å få status som C-/D-kjendis? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 2. april 2021 #37 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg har alltid vært svak for David. Synes han er en utrolig sjarmerende mann. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnPinnSukkerspin Skrevet 2. april 2021 #38 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg synes de virker som et herlig par! Har sett alle episodene av tv serien. Håper det kommer sesong 2. Hedvig virker kanskje litt umoden, men synes hun er kjempe søt. Og David virker så utrolig snill og god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. april 2021 #39 Del Skrevet 2. april 2021 Hvilken tv-kanal går dette på og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 2. april 2021 #40 Del Skrevet 2. april 2021 Million skrev (4 timer siden): Hvilken tv-kanal går dette på og når? Sendes på sumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå