Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten

norw

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (1 time siden):

Fordi en yngre dame gjør at en mann føler seg finere og mer attraktiv.  Selvfølgelig vil ikke David ha en dame som er like gammel som han selv,han vil vise frem ei ung&pen ei😅 Han har knapt en medarbeider over 30 i sitt firma. Han er nok opptatt av å holde seg ung,men mannen har ikke tatt helt av med plastikk himself. Ser pannen hans beveger seg når han prater så han har også gode gener! Se på hans egen far på rundt 70år. Holder seg kjempe bra for alderen 👏🏽 Så sånnsett en veldig pen mann,og vil jo ha en dame som matcher seg selv.

Ikke enig. Synes ikke han ser mye bedre ut enn andre menn jeg vet om på hans alder selvom han ser bra ut.  For en nedsettende kommentar du kommer med forresten. Mange flotte damer på hans alder som garantert hadde matchet personligheten hans bedre fordi de var på samme nivå i livet. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reisejenta skrev (10 timer siden):

Ikke enig. Synes ikke han ser mye bedre ut enn andre menn jeg vet om på hans alder selvom han ser bra ut.  For en nedsettende kommentar du kommer med forresten. Mange flotte damer på hans alder som garantert hadde matchet personligheten hans bedre fordi de var på samme nivå i livet. 

Jeg synes han ser mye bedre ut enn mange andre 56åringer. Min mening. Nedsettende? Folk blir eldre. Hvis du ikke tåler å høre at en 56 årig dame ikke ser like bra ut som en 30 åring er det merkelig😅 Naturens gang. Du kan jo mene at en eldre dame hadde matchet han bedre noe som nok er tilfelle,men er jo hans valg?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kartoffel said:

Rart hvordan Hedvig fikk så mye hate da hun var sammen med David, nå er det plutselig LAR som er grusom og Hedvig som er skjønn 🙈 

Jeg har alltid likt Hedvig jeg, selv om hun er litt distré og barnslig. Jeg analyserer kun det jeg ser i serien. I LAR sine sosiale medier er det ingenting å hente. Hun gir lite av seg selv. 

Hedvig viste følelser i serien og var seg selv på godt og vondt. Hun fortalte om en vanskelig barndom. Det eneste vi har sett av LAR er arroganse, klaging, negativitet og lite utstråling. Og at hun synes David er kjekk. Se på ansiktsutrykket hennes gjennom serien. Ser hun sprudlende og glad ut? Får vi dyp informasjon om henne og et godt inntrykk av personen? Jeg har mer inntrykk av hunden Disco enn LAR. Det handler ikke om hat. Jeg kjenner ikke til dama en gang, men kommenterer hvordan hun blir fremstilt i serien og hennes kommunikasjon utad.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Jeg synes han ser mye bedre ut enn mange andre 56åringer. Min mening. Nedsettende? Folk blir eldre. Hvis du ikke tåler å høre at en 56 årig dame ikke ser like bra ut som en 30 åring er det merkelig😅 Naturens gang. Du kan jo mene at en eldre dame hadde matchet han bedre noe som nok er tilfelle,men er jo hans valg?

Du skriver at han må ha en dame som er 25 år yngre for å matche at han ser så bra ut som 56 åring.  Mildt sagt merkelig utsagn. Han ser bra ut, men ikke så bra at han må ha en 30 år gammel dame fot å matche det😂Selvsagt er det hans valg, men det fremstår som patetisk å kun gå etter kvinner som er halvparten så gamle som deg. Særlig når han ikke ønsker seg flere barn. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Jeg har mer inntrykk av hunden Disco enn LAR.

Hun er vel ikke med for å utdype om seg selv. Helt fair at hun er privat. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (2 timer siden):

Du skriver at han må ha en dame som er 25 år yngre for å matche at han ser så bra ut som 56 åring.  Mildt sagt merkelig utsagn. Han ser bra ut, men ikke så bra at han må ha en 30 år gammel dame fot å matche det😂Selvsagt er det hans valg, men det fremstår som patetisk å kun gå etter kvinner som er halvparten så gamle som deg. Særlig når han ikke ønsker seg flere barn. 

Har du lært deg å lese?😂 vennligst siter meg hvor jeg skriver at han MÅ ha en 25 år yngre kvinne??🤔

Han har selv valgt en 20+ år yngre kvinne. Hans valg. Han synes nok det matcher han bedre? Hvis ikke hadde han nok valgt ei på 50+ da vettu😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (17 timer siden):

Selvfølgelig vil ikke David ha en dame som er like gammel som han selv,han vil vise frem ei ung&pen ei😅

M.H85 skrev (17 timer siden):

Så sånnsett en veldig pen mann,og vil jo ha en dame som matcher seg selv.

Dette er hva du skriver. Kanskje du bør vurdere å lese igjennom hva du selv skriver før du poster det i og med at du åpenbart raskt glemmer det. 

Endret av Reisejenta
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva du skriver. Kanskje du bør vurdere å lese igjennom hva du selv skriver før du poster det i og med at du åpenbart raskt glemmer det. 

Ja korrekt det skrev jeg. Hvor skriver jeg at han skal ha en 25 år yngre dame??😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Ja korrekt det skrev jeg. Hvor skriver jeg at han skal ha en 25 år yngre dame??😅

Så sånnsett en veldig pen mann,og vil jo ha en dame som matcher seg selv. Dette skrev jeg👆. God husk her i gården🤷 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke David og Tone Damlie noe på gang en gang i tiden…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at vi «leser» de samme personene helt ulikt. Jeg har akkurat sett hele serien for første gang, og jeg tror helt klart at Louise er en bedre match for David enn det Hedvig er. Tror det er sunt for han, som omgir seg med store personligheter som «krever» mye av han, at han har en partner som er litt nedpå og ikke raser rundt i høygir hele tiden.

Jeg føler at David inntok en «papparolle» ovenfor Hedvig, den som går og maler over der hun gjør en litt for rask jobb, øvelseskjøre, låne bort bil, reise til Sør-Afrika for å redde en dårlig ferietur etc. Det er nok en rolle han er vant til å ta med sin yrkesbakgrunn, men det må jo være deilig å komme til ei som har lappen, eier egen leilighet og som vet hvordan det er å være forelder. Jeg tror også at Hedvig har godt av å være i et forhold der hun er mer likeverdig. 

Men når det er sagt så ser jeg jo selvsagt på dette som et underholdningsprogram der ting kan være klippet og satt veldig på spissen. De som har størst interesse av å fremstille LA som Hedvig sin rake motpart er jo TV2. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, KaBom said:

Morsomt at vi «leser» de samme personene helt ulikt. Jeg har akkurat sett hele serien for første gang, og jeg tror helt klart at Louise er en bedre match for David enn det Hedvig er. Tror det er sunt for han, som omgir seg med store personligheter som «krever» mye av han, at han har en partner som er litt nedpå og ikke raser rundt i høygir hele tiden.

Jeg føler at David inntok en «papparolle» ovenfor Hedvig, den som går og maler over der hun gjør en litt for rask jobb, øvelseskjøre, låne bort bil, reise til Sør-Afrika for å redde en dårlig ferietur etc. Det er nok en rolle han er vant til å ta med sin yrkesbakgrunn, men det må jo være deilig å komme til ei som har lappen, eier egen leilighet og som vet hvordan det er å være forelder. Jeg tror også at Hedvig har godt av å være i et forhold der hun er mer likeverdig. 

Men når det er sagt så ser jeg jo selvsagt på dette som et underholdningsprogram der ting kan være klippet og satt veldig på spissen. De som har størst interesse av å fremstille LA som Hedvig sin rake motpart er jo TV2. 

Ja, jeg er forsåvidt ikke uenig med deg. :)  Jeg synes ingen av de passer perfekt sammen med David. Det er også verdt å merke seg at han er snart 57 år og skal ha en 4-åring på seg 24/7 når leiligheten til LAR blir solgt. Min egen far er yngre enn David og han har allerede fire barnebarn. Han hadde aldri orket å ha barnebarna på seg hele tiden. Så det er nesten beundringsverdig og imponerende at David takler dette. Jeg forstår jo han blir stresset til tider ja, med så mange som krever ting av han. Han må passe på så han ikke får hjerteinfarkt. :o 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (6 timer siden):

Faktisk litt enig.... Når du sier det på den måten. Tror nok han falt for den "roen" hun har. Det positive er at hun virker lite sjalu,lite stressa og generelt virker hun noe mer selvstendig enn eksen,utenom at hun liker menn med penger da.....,men det vet han nok...han er en kjendis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er forsåvidt ikke uenig med deg. :)  Jeg synes ingen av de passer perfekt sammen med David. Det er også verdt å merke seg at han er snart 57 år og skal ha en 4-åring på seg 24/7 når leiligheten til LAR blir solgt. Min egen far er yngre enn David og han har allerede fire barnebarn. Han hadde aldri orket å ha barnebarna på seg hele tiden. Så det er nesten beundringsverdig og imponerende at David takler dette. Jeg forstår jo han blir stresset til tider ja, med så mange som krever ting av han. Han må passe på så han ikke får hjerteinfarkt. :o 

Han virker som en fantastisk snill mann. Både for barna sine ,og sikkert en perfekt stefar for en liten gutt. Men ja han er snart 60år....min far fikk barnebarn som 42åring🤣 Så han er ikke ung og kjenner det nok på kroppen siden ungen er vel der nesten 100%. Ikke noe 50/50 med eksmann samvær der ( hun har sagt hun er fullt alenemamma). Sikkert kun Helge og ferie fri.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 timer siden):

Han virker som en fantastisk snill mann. Både for barna sine ,og sikkert en perfekt stefar for en liten gutt. Men ja han er snart 60år....min far fikk barnebarn som 42åring🤣 Så han er ikke ung og kjenner det nok på kroppen siden ungen er vel der nesten 100%. Ikke noe 50/50 med eksmann samvær der ( hun har sagt hun er fullt alenemamma). Sikkert kun Helge og ferie fri.

Har hun ikke foreldre som kan være barnevakt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at alder bare er et tall, men når en på 33 sitter på "kliner" med en på 56, så blir det feil i mitt hode 🙈 

+ - 10 år går fint, men når det bikker 20 å vel så det, skurrer det litt.

Hvilke felles referanser kan disse to ha i livet? David var 23 når Louise ble født....bare for å sette det litt i perspektiv.

Men, det er kun min oppfatning og personlige mening. De får styre på.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Tough cookie said:

Har hun ikke foreldre som kan være barnevakt da?

Jo, i helgen var hennes mor barnevakt mens de var på Son spa i hvert fall. Barnet bor fast hos sin mor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fri meg fra at det hadde vært gøy om Andrea får seg en kjæreste på alder med David. Hvordan vil han se på det, tro. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 28.1.2024 den 22.13):

Enig. Han herjer mye med kroppen. Det å være forelsket er jo et kick for kroppen det også😬🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...