Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten

norw

Anbefalte innlegg

29_j skrev (2 timer siden):

Han har vel omsorgen for det minste barnet håper jeg? 

Ja hun eks kona nr 2 lever nok veldig greit på bidraget. 😳

Han bor i Haugesund. Ser nok ikke barnet så ofte da...Et stykke fra Oslo det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (1 time siden):

Han bor i Haugesund. Ser nok ikke barnet så ofte da...Et stykke fra Oslo det..

Bor ikke der lenger nå. Er på jakt etter ny jobb. Ser han er mye på østlandet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 timer siden):

Ja 2 barn med ei norsk dame bosatt i England. Hun bor i London ettersom Riise var på topp i fotball da de var gift og spilte i England. Hun likte seg vel der,og han som ikke har noe omsorg for de 2barna må nok betale skyhøyt bidrag.... Mor lever nok godt med de pengene. Men trist at han ikke tar ansvar for 2 barn😱 De har aldri bodd hos faren,tror han ser de 1 gang i året eller noe utifra det hun sa på et intervju en gang. 

Ellers har han også 1 voksen datter med annen eks kone i Ålesund.

Og selvfølgelig denne minste gutten med Louise..... Mange barn...mange koner😅

Er vel singel nå. 

Tror ikke han kan betale så mye bidrag. Har ikke mye penger lenger vettu

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (2 minutter siden):

Tror ikke han kan betale så mye bidrag. Har ikke mye penger lenger vettu

Den gang han var "stjerne spiller" var jo også den tiden de gikk fra hverandre. Betalte garantert noen 100 tusen pr måned da. Hun klare seg nok på de lenge vettu😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (46 minutter siden):

Bor ikke der lenger nå. Er på jakt etter ny jobb. Ser han er mye på østlandet nå.

OK. Sorry trodde han trente et dame fotball lag der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 timer siden):

OK. Sorry trodde han trente et dame fotball lag der.

Han sa opp selv pga økonomien ikke strakk til i klubben. De trenger ny trener som ikke skal ha 1 mill i lønn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de er på Reality Awards og hun sier at hun ikke har den utstrålingen som hun kunne hatt ellers fordi hun føler seg dårlig? Asså, hvilken utstråling da? Har ikke sett den i det hele tatt i Alle elsker David. Hun burde egentlig ikke vært med i serien for hun gir så negativt inntrykk av seg selv. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (4 timer siden):

Når de er på Reality Awards og hun sier at hun ikke har den utstrålingen som hun kunne hatt ellers fordi hun føler seg dårlig? Asså, hvilken utstråling da? Har ikke sett den i det hele tatt i Alle elsker David. Hun burde egentlig ikke vært med i serien for hun gir så negativt inntrykk av seg selv. 

Merkelig hun skulle være så dårlig akkurat den dagen der. Sove 10 min før de skulle dra... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Sol79 said:

Enig! Da de står foran pressen, så blir hun fort utålmodig og negativ. Hun vil ikke det og det. Det er ingen utstråling og glede å spore. Kommunikasjonen er ikke noe hyggelig i det hele tatt. Hadde jeg snakket slik som LAR og vært så «bitchy» her hjemme, så hadde ikke mannen blitt fornøyd. Han hater klaging og negativitet. 

Og søte Hedvig som crasher familiebildet, og er livlig, leken, distré, glad og morsom. 😄 Hun har alltid et smil om munnen og en god utstråling. Så stor forskjell på de to karakterene i serien!

Årets mest kjedelige tv-par går til LAR og David…!

Hun var ikke med på familiemiddag med David og hans familie i går. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (3 timer siden):

Enig! Da de står foran pressen, så blir hun fort utålmodig og negativ. Hun vil ikke det og det. Det er ingen utstråling og glede å spore. Kommunikasjonen er ikke noe hyggelig i det hele tatt. Hadde jeg snakket slik som LAR og vært så «bitchy» her hjemme, så hadde ikke mannen blitt fornøyd. Han hater klaging og negativitet. 

Og søte Hedvig som crasher familiebildet, og er livlig, leken, distré, glad og morsom. 😄 Hun har alltid et smil om munnen og en god utstråling. Så stor forskjell på de to karakterene i serien!

Årets mest kjedelige tv-par går til LAR og David…!

Hun var ikke med på familiemiddag med David og hans familie i går. 

Enig i det,men tror David er stormende litt blindt forelsket i denne dama😉 Hun er rolig og snakker rolig og saklig. Hedvig er mye mer rett ut this is me,noe jeg liker mye bedre😅 Men hans valg. Han synes nok også hun er veldig vakker. Men hun har samme utrykk og botox ansikt konstant. Til og med når hun ler ser det litt tilgjort ut. Men hun er jo slik hun er. Hun var lik i intervju med eks mannen. Rolig ,litt kald og saklig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (7 timer siden):

Og søte Hedvig som crasher familiebildet, og er livlig, leken, distré

Og som oppfører seg som på alder og nivå med barna hans. En mann på 50+ som hadde vært sammen med henne hadde i hvert fall vært no go…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, cerruti said:

Og som oppfører seg som på alder og nivå med barna hans. En mann på 50+ som hadde vært sammen med henne hadde i hvert fall vært no go…

Ja, enig. Men jeg liker personligheten hennes bedre enn LAR sin. Det betyr ikke at jeg mener de er en god match heller.

Jeg tror David hadde hatt godt av en dame mellom 40-50 år, og som var ferdig med egne barn eller hadde ungdommer i hus. Men det blir vel for gammelt for han. Han må vel ha en ung og blond jente å vise frem som mange av de andre eldre mennene på Frogner. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marihone said:

Ja, enig. Men jeg liker personligheten hennes bedre enn LAR sin. Det betyr ikke at jeg mener de er en god match heller.

Jeg tror David hadde hatt godt av en dame mellom 40-50 år, og som var ferdig med egne barn eller hadde ungdommer i hus. Men det blir vel for gammelt for han. Han må vel ha en ung og blond jente å vise frem som mange av de andre eldre mennene på Frogner. 

Ok, så er jeg kvinne så det er vel ikke rart, men jeg fatter ikke disse menna på 50-60 som vil ha en dame på under 30! Man skal jo være sammen med dette kvinnemennesket, og tjue-tretti års aldersforskjell, da skal man ha enormt mye til felles for at det skal funke. Og de har jo åpenbart som oftest null til felles, bortsett fra en interesse i kvinnens utseende.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (12 minutter siden):

Ja akkurat det der er så tragikomisk. Ekssamboer som han har barna med var vel på samme alder som han, men det tok jo slutt av en eller annen grunn. Kommer aldri til å forstå hvorfor menn på hans alder har et så desperat behov for å date de som er 25 år yngre når de åpenbart ikke har det minste kjemi engang og er på helt ulike steder i livet. Har sans for David slik han fremstår stort sett, men det trekker inntrykket kraftig ned. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvordan Hedvig fikk så mye hate da hun var sammen med David, nå er det plutselig LAR som er grusom og Hedvig som er skjønn 🙈 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 20.1.2024 den 20.10):

Syns LAR ser eldre ut enn det. Hun er full av botox og fillers som gjør dem eldre. Minner om dame på 45 år. 

Man får glattere hud av fillers,og botox hjelper på å hindre rynker så hun ser ikke ut som en 45 åring UTEN botox😅 Hun ser 35 år ut max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reisejenta skrev (1 time siden):

Ja akkurat det der er så tragikomisk. Ekssamboer som han har barna med var vel på samme alder som han, men det tok jo slutt av en eller annen grunn. Kommer aldri til å forstå hvorfor menn på hans alder har et så desperat behov for å date de som er 25 år yngre når de åpenbart ikke har det minste kjemi engang og er på helt ulike steder i livet. Har sans for David slik han fremstår stort sett, men det trekker inntrykket kraftig ned. 

Fordi en yngre dame gjør at en mann føler seg finere og mer attraktiv.  Selvfølgelig vil ikke David ha en dame som er like gammel som han selv,han vil vise frem ei ung&pen ei😅 Han har knapt en medarbeider over 30 i sitt firma. Han er nok opptatt av å holde seg ung,men mannen har ikke tatt helt av med plastikk himself. Ser pannen hans beveger seg når han prater så han har også gode gener! Se på hans egen far på rundt 70år. Holder seg kjempe bra for alderen 👏🏽 Så sånnsett en veldig pen mann,og vil jo ha en dame som matcher seg selv.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (10 minutter siden):

Fordi en yngre dame gjør at en mann føler seg finere og mer attraktiv.  Selvfølgelig vil ikke David ha en dame som er like gammel som han selv,han vil vise frem ei ung&pen ei😅 Han har knapt en medarbeider over 30 i sitt firma. Han er nok opptatt av å holde seg ung,men mannen har ikke tatt helt av med plastikk himself. Ser pannen hans beveger seg når han prater så han har også gode gener! Se på hans egen far på rundt 70år. Holder seg kjempe bra for alderen 👏🏽 Så sånnsett en veldig pen mann,og vil jo ha en dame som matcher seg selv.

Men matcher seg selv? Han ser da ut som 50-ish han? Hva med match ellers i livet? Ha vokst opp i samme generasjon? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (9 minutter siden):

Men matcher seg selv? Han ser da ut som 50-ish han? Hva med match ellers i livet? Ha vokst opp i samme generasjon? 

Han ser vesentlig bedre ut enn de fleste 55 årige menn jeg kjenner i "gata" ! 

Når det er sagt er jeg enig at det er litt merkelig han velger de så mye yngre. 40+ hadde vært mer innafor. Hedvig var vel 27 år eller noe når de ble sammen? Hun ser ut som en 25 åring enda. Datteren hans ser eldre ut enn henne...

Men han liker de unge og blonde. Hans valg det😊😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (58 minutter siden):

Man får glattere hud av fillers,og botox hjelper på å hindre rynker så hun ser ikke ut som en 45 åring UTEN botox😅 Hun ser 35 år ut max. 

Jeg mener det motsatt. De ser oppblåst og eldre ut. Er ikke fint og ingen kler det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...