Gå til innhold

David Eriksen og kjæresten

norw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Loke37 skrev (1 time siden):

Tja, her er ett bilde av an mann på 56 år. David ser da eldre ut enn denne mannen. 

IMG_1732.png

Synes jeg ikke....Synes motsatt,men som sagt har nok noe med at han er kjekk i utgangspunktet. 🤷

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke Lar på ferie med Jar nettopp? I følge Jar skulle pappa og mamma på ferie med sønnen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde aldri trodd at David Eriksen på 56 år ønsket å bli "stefar" till en 4-åring. Utrolig overrasket. Jeg trodde han var ferdig med barn, utifra det jeg forstod i Bloggerne. Han liker jo å leve livet på vinbar og i Marbella.

Jeg fikk også inntrykk av at han er mer rolig enn Hedvig, så tviler ikke på at den nåværende kjæresten er mer lik han når det kommer til personlighet og verdier. Men selv kjenner jeg ingen menn i 50 årene som ønsker seg småbarn. 4-års alderen er en utrolig krevende tid også! Vi får håpe det varer for barnets beste. 🙂 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde aldri trodd at David Eriksen på 56 år ønsket å bli "stefar" till en 4-åring. Utrolig overrasket. Jeg trodde han var ferdig med barn, utifra det jeg forstod i Bloggerne. Han liker jo å leve livet på vinbar og i Marbella.

Jeg fikk også inntrykk av at han er mer rolig enn Hedvig, så tviler ikke på at den nåværende kjæresten er mer lik han når det kommer til personlighet og verdier. Men selv kjenner jeg ingen menn i 50 årene som ønsker seg småbarn. 4-års alderen er en utrolig krevende tid også! Vi får håpe det varer for barnets beste. 🙂 

Haha, skjønner hva du mener. Men er det noe DE er kjent for så er det å være snill. Nesten dumsnill. Barna han blir jo fulgt opp på alle måter. Kan se for meg at han er en veldig god stefar og stiller opp mye mer enn biofar 🥳

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det fremdeles er mye vinbar og Marbella. 😆 Den nye kjæresten som tidligere hevdet å aldri har barnevakt har plutselig mye barnevakt nå.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg leste om LAR i avisa nå og så fikk jeg en morsom tanke. Lurer på hva DE hadde sagt om datteren kom hjem med en på 50 og sønnen ei på 44. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (9 timer siden):

Ja, vet ikke hvem det er heller

Siste ekskona til Jon Arne riise. Nå er hun kjæreste med David Eriksen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (På 16.9.2023 den 23.41):

Ser ut som det fremdeles er mye vinbar og Marbella. 😆 Den nye kjæresten som tidligere hevdet å aldri har barnevakt har plutselig mye barnevakt nå.

Halloween fest i ukedag, reiser,mye partyliv. Hun som var 100% alenemor🤔

Jeg forstår ikke hvordan en mann godt oppi 50årene orker den livsstilen😱 Netlix,mat og sofaen må da være mer fristende. Etter ca 35 års alderen blir de fleste mer slitne av fest og morro....Han holder ut🤣 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kan være problematisk om 20 år?  Så man skal ikke ta valg i dag fordi det kan være problematisk om 20 år? Da blir dette livet veldig kjipt, eller? Det skjer her og nå!

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

top1prosent skrev (10 minutter siden):

Noe kan være problematisk om 20 år?  Så man skal ikke ta valg i dag fordi det kan være problematisk om 20 år? Da blir dette livet veldig kjipt, eller? Det skjer her og nå!

Hehe, ja. Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Tittet litt på introduksjon av nye sesongen,  stakkar mann...nå har han fått høyt blodtrykk også.

Mannen vil gå på en real smell snart om han ikke roer ned litt. Han har jo 2 umodne barn som roper etter han dagen lang både på jobb og privaten, fått seg ung dame og bonusbarn i tillegg til den stressende jobben🥴😵‍💫.

Han er rett og slett for snill å folk spiser han opp med hud og hår.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på den nye sesongen nå. Wow, så stor forskjell det er på Louise og Hedvig i personligheten. Louise virker kjedelig i forskjell om man sammenligner de to, men kanskje det han trenger? :)  Jeg kommer til å savne Hedvig litt jeg. Hun skiller seg ut i mengden. Og har Louise alltid så "lurt" ansiktsutrykk? Det ser nesten ut som om hun spiller skuespill eller er falsk, men jeg vet ingenting om dama så skal ikke spekulere... Jeg er fortsatt overrasket over at Eriksen ville date en med småbarn i hans alder. 4-års alderen har vært den tøffeste her i gården. Han virker som en snill og god mann, men min mamma fikk sine første barnebarn da hun var 52 år til sammenligning. 

Endret av Marihone
skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Jeg har sett på den nye sesongen nå. Wow, så stor forskjell det er på Louise og Hedvig i personligheten. Louise virker kjedelig i forskjell om man sammenligner de nå

Greit å ikke like sjømat, men når du får sjøkreps til 300 kroner peller du ikke på maten som en 5-åring. 

LAR skal det bli fascinerende å bli kjent med. Hun gjorde et dårlig inntrykk sist (den dokusåpen med Riise for 12 år siden)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...