Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler kanskje kjærasten din har noko han skulle sagt om det blir seriøst mellom dere to da. Eg hadde syntest det var litt sært å sova i ei seng med den nye flammen og eit husdyr. LItt sånn ekkelt eigentlig MEN det er din seng og ditt liv. Hunden kom først, så om den skal sova ein anna plass må du ta det gradvis.

Anonymkode: ade00...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Totalt ulekkert med dyr i senga. Nå som du har fått kjæreste, må du nesten prioritere sengen til menneskene. 

Anonymkode: 5dd13...c66

• Liker 1
Skrevet

Til dere som forteller at hunder er uting i senga? Det er ikke det TS spør om. 

Om du liker å ha hunden i sengen, så hadde ikke jeg endret på det. Hunden er tross alt vant til å sove sammen med deg.

Anonymkode: 08ef1...e1b

• Liker 4
Skrevet

Finnes massevis av bra menn som ikke har noe i mot å dele seng! Du får velge om du har mer lyst på denne spesifikke personen eller å ha hunden i senga.

Anonymkode: c4b59...4da

• Liker 1
Skrevet

Dyr i senga er bare ekkelt. Har hund selv, men aldri i livet om jeg ville hatt avføringsrester (som det garantert er i pelsen) og annet i senga. Hadde en kjæreste krevd å ha hunden i senga, hadde jeg dumpa vedkommende. 

Anonymkode: 18898...e73

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror ikke en hund ville likt å ha en hval  i sin seng heller. Hvaler er også pattedyr 🙄 de ser bare annerledes ut 🙄

Anonymkode: 8280d...0b3

👌😂

Anonymkode: 18898...e73

Skrevet

Hund i senga er ekkelt...Vår sover i åpent bur ved siden av senga. Forstår kjæresten din godt....

Anonymkode: 9bbb7...a54

Skrevet

Har ikke hund i senga men en katt. Den skal absolutt ikke være på rommet/i senga om jeg får mannfolkbesøk 🤪🤣 

Anonymkode: becc6...5c7

Skrevet

Bikkje i senga hadde vært fullstendig uaktuelt her også. Jeg hadde hund før og den fikk ikke ligge i seng eller sofa. Han stakk nesa si oppi tiss og avføring på tur, rullet seg i spy og døde fugler hvis han fant det langs veien, tråkket oppi gjørme, søle, drit og lort, siklet og sleika fremmede bikkjer i rumpa. Ikke akkurat noe du ønsker i senga.

Hvis kjæresten på død og liv og skulle hatt bikkja oppi senga hadde jeg nok gjort det slutt eller kjøpt egen seng, men tror egentlig jeg hadde slått opp. Hadde ikke vært komfortabel med å være intim med en som har sovet med en bakteriebombe. Det blir litt som å være intim med en som røyker. Lukter ikke spesielt godt.

Anonymkode: b11ce...aa7

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke dyrene har noe i sofa eller på soverom å gjøre. 

Anonymkode: df8ee...80a

• Liker 2
Skrevet

Hvis du på død og liv må ha hunden i sengen, så må du finne en mann som også liker det. Du kan ikke få en mann som synes det er ekkelt til å like det.

Anonymkode: 57bd3...b47

Skrevet

Jeg hadde aldri kastet kattene mine ut av senga for en mann, i alle fall. De var der først! 

Skjønner deg godt, TS. 

Anonymkode: a2b7b...656

• Liker 2
Skrevet

Jeg har katt i senga og har tenkt å fortsette med det. Katten elsker å sove med meg og etterhvert kjæresten min. Men pus må ut av soverommet om vi skal ha sex 😄

Anonymkode: 7cf6e...cc0

Skrevet

Kattene ligger av og til i senga her. Men hadde en potensiell ny partner reagert negativt på det hadde døra blitt lukket. Ikke alle synes dyr i sengen er særlig delikat og de har nok sikkert rett i det. Jeg skifter ofte sengetøy da 😛 Katten ligger i senga kanskje 2 ganger i uka. Av en eller annen grunn føler jeg hunder er så sykt mye eklere enn katter. Vet om flere hunder som ruller seg i og spiser avføring blant annet. 

Anonymkode: a2b27...bc2

Skrevet

Hund i senga er dealbreaker, hadde ikke giddet jeg heller. Det er ikke du som måtte velge hund foran kjæresten, han valgte heldigvis å forlate deg og hunden din.

Anonymkode: cb766...9f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Pappa sin lille hundegutt sover så klart sammen med meg hver natt, og det finnes ikke et kvinnfolk i verden som kunne endret på det 😁

Anonymkode: e5576...eed

Nasty...

Anonymkode: cb766...9f1

• Liker 1
Skrevet

Det må hver enkelt bestemme. Om det er dealbreaker for deg, og dealbreaker for han, så har du jo svaret ditt veldig enkelt der? 

Hadde vært uaktuelt for meg. Og jeg er skikkelig glad i dyr. Men soverommet, det holder jeg helt fritt for dyr, dagtid og nattetid, uansett type. 

Anonymkode: 9bd93...683

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg overlevde oppveksten, jeg som hadde hund som sov i sengen min hver eneste natt i 12 år. Leser jo her at det er heslig og insekter og bæsj og alt mulig 😂 Jeg ble matforgiftet på ferie i italia da jeg var 15 år, men var ellers ikke syk en eneste gang jeg..merkelige greier. Vi hadde en nydelig Løwchen på 4.5 kilo, han ble vasket med hundesjampo hver mnd og sengetøyet ble skiftet hver fredag, rasen røyter ikke og han var verdens beste kosegutt!! Nå har jeg er snorkende kjæreste som vifter med armer og ben i søvne, hunden var hvertfall langt mer rolig av seg ;) 

Anonymkode: 088cf...1d5

Skrevet

Æsj så motbydelig ekkelt å ha en hund oppi senga.. jeg hadde også dratt hjem om jeg hadde vært han.. det vil si jeg hadde løpt og aldri sett meg tilbake. 

Anonymkode: 05172...fb3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg lurer på hvordan jeg overlevde oppveksten, jeg som hadde hund som sov i sengen min hver eneste natt i 12 år. Leser jo her at det er heslig og insekter og bæsj og alt mulig 😂 Jeg ble matforgiftet på ferie i italia da jeg var 15 år, men var ellers ikke syk en eneste gang jeg..merkelige greier. Vi hadde en nydelig Løwchen på 4.5 kilo, han ble vasket med hundesjampo hver mnd og sengetøyet ble skiftet hver fredag, rasen røyter ikke og han var verdens beste kosegutt!! Nå har jeg er snorkende kjæreste som vifter med armer og ben i søvne, hunden var hvertfall langt mer rolig av seg ;) 

Anonymkode: 088cf...1d5

Selv om DU liker hund i sengen, kan ikke TS forlange at typen skal like det. Vi er mange som synes det er ekkelt, og det er ikke slik at vi tar feil bare fordi du ikke ble syk av din hundesengepartner.

Anonymkode: 57bd3...b47

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...