AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #21 Skrevet 7. februar 2021 Har også hund i senga, den er liten og renslig. Skifter sengetøy ofte. Da jeg fikk kjæreste synes han det var litt rart, men det gikk seg til. Har i ettertid lært hunden å ligge et annet sted så ved behov får den beskjed om det Anonymkode: af32a...609 4
Chiubi Skrevet 7. februar 2021 #22 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er veldig glad for at eksen foreslo at valpen skulle lære å sove på eget rom. Jeg tar hunden i senga hvis den er syk, eller f.eks da den gikk med krage etter sterilisering, men ellers går den helt frivillig og legger seg på rommet sitt.
Gjest Bet-t-ina Skrevet 7. februar 2021 #23 Skrevet 7. februar 2021 Behold hunden i senga, og kast ut kjæresten. Hundens behov er viktigst. De er vanedyr.
Gjest rabrabara Skrevet 7. februar 2021 #24 Skrevet 7. februar 2021 Det spiller vel ingen rolle hva vi andre synes om å ha hund i senga. Dette er din avgjørelse, ts. Vil du ha hunden i senga så har du det. Men det høres ut som om typen ryker da.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #25 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har hund selv. Jeg elsker hunder, men vil ikke ha den i senga. Men dette er din hund, din seng og ditt valg. Jeg hadde gjort som han, reist hjem. Og jeg hadde ikke kommet tilbake. Hvis hund i senga er så viktig hadde jeg ikke blitt kjæreste med deg. Anonymkode: 8ad97...1e1 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. februar 2021 #26 Skrevet 7. februar 2021 Så lenge dere ikke bor sammen og det er din leilighet så har ikke han noe han skulle ha sagt. 1
Romilo Skrevet 7. februar 2021 #27 Skrevet 7. februar 2021 Kjæresten på sofa, hund i senga. Sak løst! Jeg hadde ALDRI nekta hunden min å ligge i senga med meg hvis den var vant til det (min er også det!), da må kjæresten gå. Så enkelt 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #28 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har vært vant til å ha dyr i senga helt siden jeg var liten. Pga traumatisk oppvekst.har dette vært en trygghet, kunne derfor aldri tenkt meg å bli sammen med noen som ikke vil. Jeg legger ikke opp i hva andre gjør, men uansett hva du velger tenker jeg det er viktig at du er konsekvens. Enten lar du hunden få lov til å ligge i senga di eller ikke. Det nytter ikke å ha hunden i sengen de nettene du er alene for så å nekte den når du er sammen med kjæresten. Det er din avgjørelse! Anonymkode: 30819...b0e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #29 Skrevet 7. februar 2021 så kommer barn og PLUTSELIG skal den hunden sover et annet sted da barna skal i sengen din. ...og dere lurer hvorfor dere har kjærlighets problemer. Anonymkode: b25b0...105 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #30 Skrevet 7. februar 2021 Høres jo lovende ut når dere en gang på sikt bli samboere 🙄 Anonymkode: f2217...113 1
Kamelia83 Skrevet 7. februar 2021 #31 Skrevet 7. februar 2021 Jeg hadde fortsatt med å ha hunden i senga. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #32 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg har hatt hund i 5 år og han er vant til å sove med meg hver natt. Han er liten og tar ikke stor plass. Nå har jeg fått meg kjæreste og han er veldig imot å ha hund i senga. Vi har kranglet om dette, fordi jeg sier at hunden er jo vant til det og at det blir stygt å plutselig nekte han det når kjæresten overnatter. Igår prøvde jeg å få hunden til å sove på sofaen og lukket døren til soverommet. Men det gikk ikke bra, for hunden min stod utenfor og peip, han ga seg ikke og jeg fikk så vondt av han at jeg tok han inn. Sa til kjæresten at han må bare finne seg i at hunden sover i senga mi, det er mitt hjem, min seng og han er ikke allergisk. Han ble dritsur og dro hjem!! Vi har nettopp blitt kjærester, men jeg kan helt ærlig ikke se at det kommer til å funke? Han sa jeg setter hunden min foran han og helt ærlig må jeg skrive her, at ja, det gjør jeg. Anonymkode: 9b7b7...c78 🤮🤮🤮 dyr i senga!! så på tv2 hjelper deg at T.o.m veterinærer som «elsker» dyr advarte mot de tå hadde dem ikke i senga. Anonymkode: a14d1...7a5 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. februar 2021 #33 Skrevet 7. februar 2021 Ditt hjem, han bestemmer ikke om du skal ha hunden i senga, hadde vært noe annet om han også bodde der.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #34 Skrevet 7. februar 2021 Kan ikke hunden bare ligge på din side? De gjorde vår hund. Hun skjønt fort at gikk hun over på feil side ble hun kastet ut. Anonymkode: 007dc...1af 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #35 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har katt. Hadde min samboer antyda at de ikke skal ligge i senga, hadde jeg sagt hadet. Kattene mine får ligge i min seng så mye de bare vil. De er mine babyer og det får samboer bare finne seg i eller gå. Heldigvis tåler han både mine katter i sengen og våre katter som vi har fått sammen. Anonymkode: ac1dc...568 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #36 Skrevet 7. februar 2021 Hunden kom først! Anonymkode: 1a276...8ad 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #37 Skrevet 7. februar 2021 Hund i senga er heslig. Den røyter, har bæsj/tiss på seg, og har på seg «sko» med labbene han går rundt med ute. Kan være dyr i pelsen også. Det hadde vært 100% deal breaker for meg med hund i senga. Anonymkode: b99a5...054 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #38 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er enig med kjæresten din. Jeg hadde ikke villet sove i din seng, og hadde dratt hjem. Jeg elsker dyr og har hund selv, men hunder i senga er ekkelt Anonymkode: c9bc9...649 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #39 Skrevet 7. februar 2021 Forstår kjæresten din godt. For meg hadde det vært en dealbreaker. Anonymkode: fba2c...d77 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #40 Skrevet 7. februar 2021 Er hunden liten er det vel enkelt å sette opp en liten grind ved siden av senga med hundesengen i? Da kan han sove ved siden av deg, og både du og kjæresten er fornøyde. Dette er det jo helt utrolig at dere allerede krangler om, ikke levedyktig forhold i alle fall. Kos deg med hunden din du. Anonymkode: a9bd2...b5c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå