AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #41 Skrevet 7. februar 2021 Ja, kos deg med hunden for i denne farta her kommer du nok til å slite med å skaffe deg kjæreste/samboer. (og ja, jeg hadde hund i senga i over et tiår før jeg fikk kjæreste. Da fikk hunden ligge i kurven sin, og hadde det like fint der) Anonymkode: a4180...427 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #42 Skrevet 7. februar 2021 Jeg er enig med kjæresten din. Husdyr hører ikke hjemme i min seng i allefall. Og ja jeg har hund selv. Spørsmålet blir jo hva du vil da. For det er fult mulig å ha hunden din i egen hundeseng. Kan jo forsåvidt sove på rommet deres også, men ikke i selve sengen. Anonymkode: 0e113...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #43 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig verdt å krangle om dette, når du risikerer å miste et menneske du er glad i over det? Hvorfor må du på død og liv ha dyr i senga - det er ikke akkurat sånn at den tar skade av å ikke få ligge i senga di. Anonymkode: 52f03...3ff Men dette kan man jo snu sånn at det gjelder kjæresten. Hvorfor risikere å miste et menneske du er glad i istedenfor å bare la den hunden ligge i senga? Hvorfor må du på død og liv ikke ha dyr i senga? Du tar ikke akkurat skade av at hunden får ligge der. Anonymkode: ae8b5...62c 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #44 Skrevet 7. februar 2021 Hei! Jeg har vært kjæresten til en dame som hadde en stor hund som pleide å sove i senga. Grunnen til at hun lot den sove der, var jo at både hun og hunden følte seg «alene» uten hverandre. Når jeg kom, var nok hennes behov mer dekket, men hunden hadde jo fortsatt ingen vane for å sove alene. Jeg, og hun (innerst inne), var jo enige om at det ikke er bra med dyr i senga, men vi var begge opptatte av at hunden ikke måtte føle seg helt ekskludert eller traumatisert av at reglene plutselig var endret. Hunden skjønte jo ikke det. Løsningen ble at hunden fikk sove på rommet, men på gulvet, i noen uker. Etter det kjøpte vi en god sovepute, som vi plasserte i gangen utenfor soverommet, med døren litt på gløtt. Etter det la vi sovepute i stua, og etter hvert gikk det bare bedre og bedre. Nå foretrekker hunden å sove alene, men kommer for å hilse på lørdagsmorgenene. I ukedagene er det vi som vekker ham. Det løste seg fint, og ingen satt noen over noen. Dette tenker jeg går an å løse. Anonymkode: 5bf55...cf8 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #45 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men dette kan man jo snu sånn at det gjelder kjæresten. Hvorfor risikere å miste et menneske du er glad i istedenfor å bare la den hunden ligge i senga? Hvorfor må du på død og liv ikke ha dyr i senga? Du tar ikke akkurat skade av at hunden får ligge der. Anonymkode: ae8b5...62c Dette er bortimot noe av det dummeste jeg noen gang har lest. Anonymkode: 52f03...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #46 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Men dette kan man jo snu sånn at det gjelder kjæresten. Hvorfor risikere å miste et menneske du er glad i istedenfor å bare la den hunden ligge i senga? Hvorfor må du på død og liv ikke ha dyr i senga? Du tar ikke akkurat skade av at hunden får ligge der. Anonymkode: ae8b5...62c Det er jo nettopp det man kan. Hunden drar med seg masse bakterier, kan dra med seg insekter osv. Ville du latt kjæresten sove med sko i senga? Anonymkode: 19f69...e6c 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #47 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hund i senga er heslig. Den røyter, har bæsj/tiss på seg, og har på seg «sko» med labbene han går rundt med ute. Kan være dyr i pelsen også. Det hadde vært 100% deal breaker for meg med hund i senga. Anonymkode: b99a5...054 Hvorfor er de så ekle så fort det er snakk om seng? Er de mindre ekle i sofa, eller generelt i leiligheten, å kose/ta på? Jeg har ikke hund i senga fordi jeg sover så lett, men ser ikke det store problemet egentlig. Hadde ikke orket å ha hund i det hele tatt om jeg syntes de var så urenslige og motbydelige. Ser forskjellen noe mer om man sover naken kanskje, men ellers ikke. De få gangene jeg har delt seng med hund har jeg dog lagt et teppe over området den kan ligge på, først og fremst pga røyting. Anonymkode: 1bd92...af2 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #48 Skrevet 7. februar 2021 Dere som har hund i senga, er hunden der når dere har sex også? Anonymkode: 96fed...c37 1
Honey Dew Skrevet 7. februar 2021 #49 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): så kommer barn og PLUTSELIG skal den hunden sover et annet sted da barna skal i sengen din. ...og dere lurer hvorfor dere har kjærlighets problemer. Anonymkode: b25b0...105 Barn trenger ikke å ligge i sengen til foreldrene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #50 Skrevet 7. februar 2021 Din leilighet, din seng og din hund. Du bestemmer! Du må regne med at kjæresten din ryker. Det er vel litt trist om forholdet ellers er fint, at du skal miste han pga. dette? Jeg har to hunder selv (en liten og en stor). Den største dealbreakeren for min del hadde vært om de ikke fikk sove på rommet i det hele tatt. Hunder er flokkdyr og trenger flokken sin. Tanken på at hundene skal sove alene og i tillegg være alene en hel arbeidsdag på det meste, er helt forferdelig for min del. Da snakker vi fort om 15 timer i døgnet alene, og det er ikke greit! Uansett.. Den lille sover i senga sammen med oss (det var samboeren som startet med å ta henne opp når hun var valp). Hun ligger i midten under dyna inntil en av oss. Den store ligger på gulvet i sin egen seng. Personlig skulle jeg gjerne latt den store sove i sengen også, men der satte samboeren foten ned. Helt i orden det egentlig. Det viktigste er uansett at hundene føler seg trygge der de er. Jeg ser at den store hunden sover meget godt i sin egen seng samtidig som hun får være sammen med oss (flokken sin) på natta. Det hadde nok den lille også gjort dersom hun fikk tilvenning, men hun er blitt så gammel nå at hun skal få lov til å sove i vår seng den tiden hun har igjen. Hun har sovet der i alle år. Ja, hun ligger i senga selv om vi har sex. Hun bare flytter seg til andre siden av senga og sover gjennom det 🙈 Anonymkode: 64168...ef3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #51 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Uting med dyr i senga, æsj. Anonymkode: 380e5...3a9 Mennesker er også dyr. Vi er pattedyr, ser bare andereldes ut vi enn en hund... Anonymkode: af5a1...810 3
Gjest NoDiablo Skrevet 7. februar 2021 #52 Skrevet 7. februar 2021 Særbo er greia. Da kan du få både i pose og sekk.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #53 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): så kommer barn og PLUTSELIG skal den hunden sover et annet sted da barna skal i sengen din. ...og dere lurer hvorfor dere har kjærlighets problemer. Anonymkode: b25b0...105 Blir vel ikke så mye babyproduksjon med hund i sengen :-P Anonymkode: 57bd3...b47 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #54 Skrevet 7. februar 2021 Pappa sin lille hundegutt sover så klart sammen med meg hver natt, og det finnes ikke et kvinnfolk i verden som kunne endret på det 😁 Anonymkode: e5576...eed 4
Perleugla Skrevet 7. februar 2021 #55 Skrevet 7. februar 2021 Da er det vel greit. Du velger hund over mann. Han velger vekk deg. Jeg synes hund i seng er ekkelt (ikke begeistret for hun i sofa heller) og hadde heller dratt hjem enn å sove i seng med en kjæreste og hunden hans. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #56 Skrevet 7. februar 2021 Så mange hundeeiere sier at hunder er som barna deres. Se for dere det... Vil dere fremdeles la hunden sove i senga med kjæresten der? Hvorfor synes kjæresten det er ugreit? Hmm. Uansett så tenker jeg at dyr i senga er en skikkelig uting. Deg om ditt, men da meg om mitt. Det hadde ikke funka mellom oss. Som jeg sier til mine små barn: dere får lov til å sove i voksensenga av og til, men om vi sier nei, så må dere tåle det og legge dere i egen seng. Hunder som barn, bør tåle et nei iblant. Anonymkode: 8280d...0b3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #57 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mennesker er også dyr. Vi er pattedyr, ser bare andereldes ut vi enn en hund... Anonymkode: af5a1...810 Jeg tror ikke en hund ville likt å ha en hval i sin seng heller. Hvaler er også pattedyr 🙄 de ser bare annerledes ut 🙄 Anonymkode: 8280d...0b3 3
altflyter Skrevet 7. februar 2021 #58 Skrevet 7. februar 2021 Elsker hunder og har selv hund, men han har aldri ligget i sengen min. Kommer aldri til å gjøre det heller. Jeg vet hva han tråkker i utendørs og hva han stikker snuten oppi. Aldri i verden om jeg vil ha ham oppi sengen min. Det er ditt valg og din hund, men da må du rett og slett velge mellom hunden og kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #59 Skrevet 7. februar 2021 Selvfølgelig skal du drite i hva kjæresten synes og fortsatt ha hunden i senga (æsj). Lykke til med å finne en mann som digger det, men samme det. Det er jo din hund. Ditt hjem. Og du trenger tydeligvis ikke flere kjærester enn hunden din. Anonymkode: 1aef1...a17 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #60 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hund i senga er faktisk skikkelig ekkelt. Og det sier jeg, som hadde hund i senga hver natt i 15 år før jeg fikk kjæreste, og etter hvert samboer. Hunden klarer seg fint, bare gi den en kurv på gulvet på soverommet. Anonymkode: a4180...427 Det er ikke alle som digger å sove med hunden på sammen rom, heller. JEG hadde kanskje tolerert en egen hund, men det å sove på rom med andres hunder, er lite aktuelt, gitt. Anonymkode: a2e21...8ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå