Gå til innhold

Slikker dama ren for egen sæd, damer opphissende eller ikke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en teit tråd. I hi skriver ts at han har begynt å slikke sin egen sæd fordi partner tenner på det. Senere skriver han at han kanskje skal prøve...

Anonymkode: dd069...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For en teit tråd. I hi skriver ts at han har begynt å slikke sin egen sæd fordi partner tenner på det. Senere skriver han at han kanskje skal prøve...

Anonymkode: dd069...83d

La oss ikke henge oss opp i detaljer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (12 timer siden):

Blir dødskåt når mannen slikker opp etter å ha kommet i meg. Er ikke noe rart det, mange som gjør det. Akkurat som jeg elsker når mannen slikker meg etter at jeg selv har kommet og kysser meg etterpå. Så får jeg smake de digge saftene mine😋

Du mener vel ikke at du LIKER dine egne safter ?? Det er det mest uapetittelige jeg noen gang har hørt. Blir jo like ekkelt som om han puler deg i rumpa og du suger han etterpå, ney fytti grisen så ekkelt. Skjerp deg, du sprer bakterier.

Anonymkode: 5c737...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du mener vel ikke at du LIKER dine egne safter ?? Det er det mest uapetittelige jeg noen gang har hørt. Blir jo like ekkelt som om han puler deg i rumpa og du suger han etterpå, ney fytti grisen så ekkelt. Skjerp deg, du sprer bakterier.

Anonymkode: 5c737...b3e

Jo.. Det er akkurat det jeg mener. Jeg har lyst til å prøve jentesex fordi jeg liker min egen lukt og smak så godt at det tenner meg, så jeg tenker kanskje jeg vil bli tent av andre kvinners lukt og smak også.

Dette vil du vel ikke høre, men jeg kan innimellom finne på å suge han etter anal også, dersom jeg har brukt en analdusj før vi startet. Når man gir etter for kåtskapen og slipper seg helt løs, blir sexen noe så magisk at det går elektriske støt gjennom hele kroppen. De sensasjoner er verdt mer enn litt bekymringer som de du nevner - 25 års fartstid uten å ha blitt syk av verken det ene eller det andre av våre seksuelle gleder :) 

Anonymkode: 3c1e8...8cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et mangfold av damer. Noen er skikkelig heite, andre er bare heite i toppen.

Anonymkode: 90172...343

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du mener vel ikke at du LIKER dine egne safter ?? Det er det mest uapetittelige jeg noen gang har hørt. Blir jo like ekkelt som om han puler deg i rumpa og du suger han etterpå, ney fytti grisen så ekkelt. Skjerp deg, du sprer bakterier.

Anonymkode: 5c737...b3e

😂😂😂😂😂 bakterier? Jo jeg LIKER hvordan jeg smaker fordi jeg smaker så jæv godt:) synd at du ikke kan si det samme, da vasker du deg ikke godt nok. Spis litt appelsin eller melon så vil du nok smake bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo.. Det er akkurat det jeg mener. Jeg har lyst til å prøve jentesex fordi jeg liker min egen lukt og smak så godt at det tenner meg, så jeg tenker kanskje jeg vil bli tent av andre kvinners lukt og smak også.

Dette vil du vel ikke høre, men jeg kan innimellom finne på å suge han etter anal også, dersom jeg har brukt en analdusj før vi startet. Når man gir etter for kåtskapen og slipper seg helt løs, blir sexen noe så magisk at det går elektriske støt gjennom hele kroppen. De sensasjoner er verdt mer enn litt bekymringer som de du nevner - 25 års fartstid uten å ha blitt syk av verken det ene eller det andre av våre seksuelle gleder :) 

Anonymkode: 3c1e8...8cd

Nei, huffda, nå er du veldig vulgær, jenter skal da ikke ha sexuelt samvær med hverandre.

Anonymkode: 5c737...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Enig. Etter at jeg har kommet er liksom kåtskapen borte og det frister ikke, men om en annen hadde kommet i henne og jeg fortsatt var kåt og tent hadde jeg gjort dette.

Anonymkode: 9c24a...457

Ganske enig. Frister helt klart mindre etterpå, men fint likevel. Mer deilig erotisk, enn vilt opphissende for meg. Er nok mye mer opphissende å gjøre henne ren etter en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 20.31):

Jeg har begynt å slikke dama mi rein for egen sæd etter å ha kommet inne i henne. Hun blir opphissa av at jeg slikker henne ren rett etter jeg har hatt orgasme. Hun blir kåt av det og gjør det litt av den grunn for henne. Hun svelget ofte før når jeg kom i hennes munn, hun ville alltid kline med meg rett etter at hun svelget.
 

For en stund siden ba hun meg om å slikke henne etter å ha kommet i fitta. Kåt og litt motvillig gjorde jeg det da vi er relativt nyforelska.

Det som er kjedelig ar at jeg elska å se henne svelge sæden min, men nå må jeg slikke egen orgasme. Hun sier at det er deilig at det ikke blir søl i senga da jeg må resirkulere egen sæd😳.  Hun svelger ikke så ofte lenge da hun liker at jeg slikker henne ren. 
 

Børjeg gjøre dette for henne bare fordi hun liker det eller er dette ekkelt, hva mener majoriteten av damer om dette☺️

Anonymkode: 13223...405

Hun høres ut som meg. Bruker av og til å beordre typen til å slikke opp etter seg 😂 Eller at jeg ikke svelger alt når jeg suger han , men gi han litt i munnen etterpå mens vi kliner. Synes det er tennende at han kan smake på sin egen sæd også, synes ikke det er ekkelt :)  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på at mannen min slikker etter at han har kommet inni meg😊 Han blir opphisset av det også, så da blir han fortere klar til en runde til. 

Anonymkode: 06710...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 22.28):

Enig. Etter at jeg har kommet er liksom kåtskapen borte og det frister ikke, men om en annen hadde kommet i henne og jeg fortsatt var kåt og tent hadde jeg gjort dette.

Anonymkode: 9c24a...457

My man🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier æsj.... er det også æsj når en kvinne gjennomføre BJ og svelger?

Anonymkode: 8209a...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Det hadde jeg likt veldig godt. Opphissende. Hørt flere som slikker damen sin etter de har kommet i henne. Etter sex er jeg veldig følsom, så da hadde det nok garantert kommet en eller flere orgasmer i tillegg. Men partneren min slikker ikke, så får ikke oppleve det.

Hvis noen hadde spurt om å få slike opp sæd som var sprutet på magen feks, hadde jeg nok stusset litt. Men hadde selvsagt latt han gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.2.2021 den 23.17):

Syns det er sååå sexy og vil gjerne gjøre det! Men ikke møtt en mann som tør prøve.. 

Anonymkode: c2507...aec

Du skal ikke se bort ifra at mange menn du har vært med fantaserer om det. Jeg gjør det ofte med dama mi og også gjort det etter vi hadde trekant med en annen mann.😉

Anonymkode: e4e74...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissi skrev (3 timer siden):

Det hadde jeg likt veldig godt. Opphissende. Hørt flere som slikker damen sin etter de har kommet i henne. Etter sex er jeg veldig følsom, så da hadde det nok garantert kommet en eller flere orgasmer i tillegg. Men partneren min slikker ikke, så får ikke oppleve det.

Hvis noen hadde spurt om å få slike opp sæd som var sprutet på magen feks, hadde jeg nok stusset litt. Men hadde selvsagt latt han gjøre det.

Er ingen som er bedre å avslutte sexen med å slikke henne lenge etter samleie. Hun kommer alltid flere ganger da og sovner som en stein god og fornøyd.😄 Menn som er redd for sin egen sæd er jo litt dobbeltmoralske. Hvis de vil at dama suger de så må de tåle å slikke dama ren for sæd. Bare deilig følelse at hun blir kåt av det og nyter.

Anonymkode: e4e74...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissi skrev (4 timer siden):

Det hadde jeg likt veldig godt. Opphissende. Hørt flere som slikker damen sin etter de har kommet i henne. Etter sex er jeg veldig følsom, så da hadde det nok garantert kommet en eller flere orgasmer i tillegg. Men partneren min slikker ikke, så får ikke oppleve det.

Hvis noen hadde spurt om å få slike opp sæd som var sprutet på magen feks, hadde jeg nok stusset litt. Men hadde selvsagt latt han gjøre det.

Jeg har ikke noe imot egen sæd, men jeg slikker det ikke av magen eller puppene hennes om jeg kommer der, det gir ingen av oss noe. Men jeg slikker henne gjerne om jeg kommer inni henne, det får hun jo orgasme av. Og jeg kliner gjerne om jeg spruter i munnen hennes, intimt og nært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk.

Om han hadde klart å suge seg selv skulle jeg overnattet i sovepose i en uke for å få billett til showet. 

Men å skulle rengjøre meg er virkelig ikke sexy. 

Anonymkode: bd611...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...