Gå til innhold

Slikker dama ren for egen sæd, damer opphissende eller ikke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en fantasi om å få se en mann sprute dama mi full av sæd, og så vil jeg slikker henne ren etterpå.🤩

Anonymkode: 0be85...5cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har en fantasi om å få se en mann sprute dama mi full av sæd, og så vil jeg slikker henne ren etterpå.🤩

Anonymkode: 0be85...5cb

Da er vi minst to med samme fantasi. Å slikke/rengjøre mens man selv er tent og kåt må være fantastisk, men tror ikke jeg kommer til å få oppleve dette.

Anonymkode: 9c24a...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må først si at jeg elsker å slikke, om noe så skulle jeg ønske dama var like tålmodig som meg og lot meg holde på lenge og ofte..!

Men tilbake til temaet - dette tenner både meg og henne, og jeg synes det bare er magisk deilig hvis jeg kommer litt før henne, og hun umiddelbart etter at jeg har fyllt henne, drar seg opp på meg og setter seg over fjeset mitt så jeg kan slikke henne i mål. Det er deilig opphissende det!!

M46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

balled skrev (29 minutter siden):

Må først si at jeg elsker å slikke, om noe så skulle jeg ønske dama var like tålmodig som meg og lot meg holde på lenge og ofte..!

Men tilbake til temaet - dette tenner både meg og henne, og jeg synes det bare er magisk deilig hvis jeg kommer litt før henne, og hun umiddelbart etter at jeg har fyllt henne, drar seg opp på meg og setter seg over fjeset mitt så jeg kan slikke henne i mål. Det er deilig opphissende det!!

M46

Helt enig! Veldig deilig om hun rir til jeg spruter, så flytter seg opp så jeg kan slikke. Veldig opphissende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok graden av kåthet som avgjør om det er godt eller ikke, så det smaker vel ikke så godt hvis man ikke er kåt nok... Når man er så sprengkåt at man lager jokkebevegelser i løse lufta er jo alt godt😅 Det er som regel da jeg blir spinnvill av å slurpe i meg fittesaft, og gnir inn hele ansiktet med det. Det er som et trygghetsbevis til kvinnen at jeg elsker det,

Jeg har så store ladninger, at jeg velger å vente litt til det meste har rent ut. Men hører jeg at hun holder på å komme er snar med å masserer G-punktet og suger på klitten. Nå er det jo hennes tur til orgasme, og i etterdønningene blir det jo både kyssing og smaking av blandet safter... som oftes ender det opp med tungekyss, så får hun også smake litt.

Ser at noen nevner appelsin, melon og ananas... jo det hjelper på smaken, men det som er viktigst er faktisk å ikke spise ting som forværrer smaken... Da hjelper det lite å drikke en liter ananasjuice om dagen, det får man bare hull i tennene hvis man ikke skyller munnen etterpå🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri gjøre noe du selv ikke synes er riktig!

Majoriteten av kvinner synes ikke dette er viktig eller sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekkelt. Blir kvalm bare av tanken. 

Anonymkode: 6aa29...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ekkelt. Blir kvalm bare av tanken. 

Anonymkode: 6aa29...faf

Så bra at ikke alle er som deg.

Du gjør sikkert ting som andre blir kvalm av. Æsj. 

Anonymkode: f17b1...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten liker det selvom det ikke er det vi gjør mest akkurat. Blir litt overrasket over alle «æsj»ene i denne tråden 😂 Kanskje det ikke er så veldig vanlig. Men han sier det også, at han liker smaken av oss begge, om det nå er ved å slikke meg etter, eller at jeg kysser han etter en bj og han har enten slikket meg først eller slikket på en finger som har vært der.

Jeg likte ikke selv smaken av meg selv første gang jeg gjorde det med eksen, men nå synes jeg det er digg! Så jeg har ingen problemer med å skjønne at kjæresten liker det. Og jeg er kvinne om det skulle være tvil :) 

Anonymkode: d303a...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 8.09):

Du mener vel ikke at du LIKER dine egne safter ?? Det er det mest uapetittelige jeg noen gang har hørt. Blir jo like ekkelt som om han puler deg i rumpa og du suger han etterpå, ney fytti grisen så ekkelt. Skjerp deg, du sprer bakterier.

Anonymkode: 5c737...b3e

Jeg tror de fleste damer liker sine egne safter, de aller fleste vil kline etter at de har blitt slikka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de fleste damer liker sine egne safter, de aller fleste vil kline etter at de har blitt slikka.

Mmmm klining etter slikking er baaare deilig 😋 og opphissende 🤩

Anonymkode: 35ad5...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig mye på tanken av dette, men mannen har et litt anstrengt forhold til egen sed og sexen er alltid over når han kommer. Jeg har luftet tanken litt på tøys noen ganger for å lodde stemningen, men det er bare sæj ekkelt i hans øyne og da skal jeg selvsagt ikke presse han til det heller. 

Anonymkode: 063af...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenner veldig mye på tanken av dette, men mannen har et litt anstrengt forhold til egen sed og sexen er alltid over når han kommer. Jeg har luftet tanken litt på tøys noen ganger for å lodde stemningen, men det er bare sæj ekkelt i hans øyne og da skal jeg selvsagt ikke presse han til det heller. 

Anonymkode: 063af...aab

Vasker han hendene etter at han har brukt mobilen,før han skal spise å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milky skrev (På 10.2.2021 den 20.03):

Blir dødskåt når mannen slikker opp etter å ha kommet i meg. Er ikke noe rart det, mange som gjør det. Akkurat som jeg elsker når mannen slikker meg etter at jeg selv har kommet og kysser meg etterpå. Så får jeg smake de digge saftene mine😋

Var det denne tråden som fikk deg til å skifte brukernavn?

Anonymkode: 4d5e3...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (1 time siden):

Jeg tror de fleste damer liker sine egne safter, de aller fleste vil kline etter at de har blitt slikka.

Nei. Det har ingenting med «egne safter» å gjøre for «de fleste»

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (1 minutt siden):

Nei. 

Svarer du på egne vegne eller har du et visst antall venninner du har spurt å fått et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smeltemann skrev (14 minutter siden):

Svarer du på egne vegne eller har du et visst antall venninner du har spurt å fått et svar?

Du svarer jo for «de fleste kvinner». Det gjør jeg og! 
Dette har selvsagt vært et tema som har dukket opp gjennom livet mellom og det er de færreste som nyter det der. Man kliner for kliningas skyld og for ikke å gjøre noe ekkelt ut av det, ikke fordi man setter pris på lukten og væsken. 
 

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sexy, håper jeg kan oppleve det en dag. K26

Anonymkode: b1874...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (13 minutter siden):

Du svarer jo for «de fleste kvinner». Det gjør jeg og! 
Dette har selvsagt vært et tema som har dukket opp gjennom livet mellom og det er de færreste som nyter det der. Man kliner for kliningas skyld og for ikke å gjøre noe ekkelt ut av det, ikke fordi man setter pris på lukten og væsken. 
 

Jeg svarer av det antall jeg har praktisert sex med. Jeg har et represantivt antall å beregne ut i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske mannen min også gjorde det...

Jeg hadde garantert kommet med en gang...

Anonymkode: 88456...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...