iligoz Skrevet 6. februar 2021 #1 Del Skrevet 6. februar 2021 Til tross for at jeg går på P-piller, fødte for 7-8 måneder siden - så følte jeg meg klein, trøtt, uggen, det stakk i pupper og eggstokker. Så da mensen ikke kom, tok jeg en test for å utelukke, men til mitt store sjokk kom det frem to streker. Så da kjøpte vi og Clearblue for å se sånn ca hvor langt jeg var på vei, og den viste 2-3 uker. 💁♀️ Sjokket har lagt seg litt, og nå har vi begynt å mentalt forberede oss på å ha en nyfødt på siden av vår da 15 måneder gammel datter 😅 blir tungt og hardt! Hva med dere andre som får termin september/oktober? Var barnet planlagt eller kom det som et sjokk? Og hvordan er formen for tiden? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 7. februar 2021 #2 Del Skrevet 7. februar 2021 Oi! Når man minst venter det, men kjekt med to tette da (har jeg hørt ) hehe. Vår nr 2 er Planlagt, gikk på andre forsøk. Formen er helt elendig, spyr og helt utmattet av alt 😰 Håper det bedrer seg snart. Hvordan er formen din @iligoz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 8. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2021 Off, så kjedelig ❤️ hvor gammelt er barnet du har fra før? Jeg har vært heldig foreløbig, noe uggen - men ikke spydd. Men veldig, veldig sliten og trøtt. Og det er jo ikke bare-bare med barn i hus 😅 Har du fått noe beskjed om sånn ca hvor langt du er på vei? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 9. februar 2021 #4 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) Hei! Da melder jeg meg inn her med foreløpig termin 25 oktober. 😊 Formen er helt fin, men hadde veldig lite plager med nr 1 og, så håper det går like "smertefritt" denne gangen. 🤞🤞☺️ Endret 9. februar 2021 av Chara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2021 Chara skrev (På 9.2.2021 den 14.58): Hei! Da melder jeg meg inn her med foreløpig termin 25 oktober. 😊 Formen er helt fin, men hadde veldig lite plager med nr 1 og, så håper det går like "smertefritt" denne gangen. 🤞🤞☺️ Så spennende! Har du vært på TUL, siden du allerede har termin? 🥳 Satser på det da, ja🤞 hvor gammel er din førstefødte? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 11. februar 2021 #6 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) iligoz skrev (2 timer siden): Så spennende! Har du vært på TUL, siden du allerede har termin? 🥳 Satser på det da, ja🤞 hvor gammel er din førstefødte? 😊 Nei, dette er bare foreløpig termin beregnet fra diverse nettsider. 😊 Men jeg skal på tul om noen uker fordi vi får tett oppfølging etter å ha mistet tvillinger i september. Jentungen blir 2 år i slutten av april, så det blir akkurat 2,5 år mellom de. 😊 Har du barn fra før? Endret 11. februar 2021 av Chara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 11. februar 2021 #7 Del Skrevet 11. februar 2021 iligoz skrev (På 8.2.2021 den 1.33): Off, så kjedelig ❤️ hvor gammelt er barnet du har fra før? Jeg har vært heldig foreløbig, noe uggen - men ikke spydd. Men veldig, veldig sliten og trøtt. Og det er jo ikke bare-bare med barn i hus 😅 Har du fått noe beskjed om sånn ca hvor langt du er på vei? 😊 2,5 år 😊 er 10+5 sånn som legen regnet hvertfall. Off, ja trøtt og sliten. Kan liksom ikke huske at jeg har hatt noe mer overskudd for føler jeg har levd i et evig vakum altfor lenge nå også er det jo ikke SÅ lenge heller 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2021 #8 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Jeg får termin i oktober ! 😁 Endret 15. februar 2021 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 15. februar 2021 Chara skrev (På 11.2.2021 den 13.57): Nei, dette er bare foreløpig termin beregnet fra diverse nettsider. 😊 Men jeg skal på tul om noen uker fordi vi får tett oppfølging etter å ha mistet tvillinger i september. Jentungen blir 2 år i slutten av april, så det blir akkurat 2,5 år mellom de. 😊 Har du barn fra før? Off, kondolerer ❤️ men fantastisk at du igjen har blitt gravid da 🥳 Jeg har ei på 8 måneder, så her blir det 15 måneder i mellom de 😅 blir nok hardt, men koselig med to tette. Pioner skrev (På 11.2.2021 den 14.13): 2,5 år 😊 er 10+5 sånn som legen regnet hvertfall. Off, ja trøtt og sliten. Kan liksom ikke huske at jeg har hatt noe mer overskudd for føler jeg har levd i et evig vakum altfor lenge nå også er det jo ikke SÅ lenge heller 🙈 Nei, det er noe med det 😅 heldigvis sier de at trettheten går over etterhvert, men nå føles dagene laaange. Særlig når jeg flyr rundt etter en krabbene baby 🙈 Tror jeg er sånn ca 7 uker på vei, men skal til jordmor neste uke for å rådføre meg litt. Ble hastesnitt for 8 måneder siden, og kan visst være litt komplikasjoner ved å bli gravid igjen så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 15. februar 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 15. februar 2021 Klink skrev (21 minutter siden): Jeg får termin i oktober ! 😁 Så gøy! Gratulerer 🥳❤️ vet du hvor langt du ca er på vei? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. februar 2021 #11 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) 4 uker bare! Tusen takk ❤️ Endret 15. februar 2021 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHH Skrevet 24. februar 2021 #12 Del Skrevet 24. februar 2021 Melder meg inn her jeg. Venter skatt nr 4 i begynnelsen av Sept 😍 så, 13uker på vei ca?! kvalm, trøtt og sulten 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 24. februar 2021 #13 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg venter første i slutten av oktober! Syns de 2 siste ukene har vært fryktelig langtekkelige. Jeg vil hoppe fram til tidlig ultralyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilSil Skrevet 5. mars 2021 #14 Del Skrevet 5. mars 2021 Melder meg på her jeg og 🤰🏼 Ut ifra når jeg hadde eggløsning tipper jeg at jeg er 10+0 i dag med termin 4. oktober, men jeg skal på TUL til uken så det blir veldig spennende! 🤩 Dette er vårt første barn så nå er vi så spente på tiden fremover og gleder oss til å bli en familie 👩❤️💋👨 Vi prøvde i 13 måneder før det klaffet, så dette er et planlagt og etterlengtet barn 🥰 Formen er dritt da, men det får gå. Ble heldigvis sykemeldt av legen så alt jeg trenger å konsentrere meg om er å ruge 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 5. mars 2021 FruHH skrev (På 24.2.2021 den 12.59): Melder meg inn her jeg. Venter skatt nr 4 i begynnelsen av Sept 😍 så, 13uker på vei ca?! kvalm, trøtt og sulten 😌 Safirblå skrev (På 24.2.2021 den 16.21): Jeg venter første i slutten av oktober! Syns de 2 siste ukene har vært fryktelig langtekkelige. Jeg vil hoppe fram til tidlig ultralyd. Gratulerer til dere begge 🥰 er det deres første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iligoz Skrevet 5. mars 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 5. mars 2021 SilSil skrev (1 time siden): Melder meg på her jeg og 🤰🏼 Ut ifra når jeg hadde eggløsning tipper jeg at jeg er 10+0 i dag med termin 4. oktober, men jeg skal på TUL til uken så det blir veldig spennende! 🤩 Dette er vårt første barn så nå er vi så spente på tiden fremover og gleder oss til å bli en familie 👩❤️💋👨 Vi prøvde i 13 måneder før det klaffet, så dette er et planlagt og etterlengtet barn 🥰 Formen er dritt da, men det får gå. Ble heldigvis sykemeldt av legen så alt jeg trenger å konsentrere meg om er å ruge 😂 Åh, så gøy! Gratulerer så mye 🥰🥳 Da har vi foreløbig samme termin - var på TUL i dag og fikk 4.oktober som termin 🥰 noen spennenende uker og måneder fremover 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilSil Skrevet 5. mars 2021 #17 Del Skrevet 5. mars 2021 iligoz skrev (2 timer siden): Åh, så gøy! Gratulerer så mye 🥰🥳 Da har vi foreløbig samme termin - var på TUL i dag og fikk 4.oktober som termin 🥰 noen spennenende uker og måneder fremover 🥳 Tusen takk! Så gøy å ha noen i samme løype! Gleder meg sånn til jeg og skal på TUL og se babyen for første gang 🥰 Heldigvis er det på tirsdag allerede, så nå er ventetiden snart over 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHH Skrevet 11. mars 2021 #18 Del Skrevet 11. mars 2021 iligoz skrev (På 5.3.2021 den 19.58): Gratulerer til dere begge 🥰 er det deres første? Neida, nr 4... 😄 og en skikkelig overraskelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 11. mars 2021 #19 Del Skrevet 11. mars 2021 iligoz skrev (På 5.3.2021 den 19.58): Gratulerer til dere begge 🥰 er det deres første? Min første , men tror kanskje det er noe galt. Får se på ultralyd snart 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 11. mars 2021 #20 Del Skrevet 11. mars 2021 Hei, Tenker jeg "skriver meg inn" her jeg og , har vært så utfordrende til nå så har ikke klart å glede meg noe særlig. Kastet opp konstant i 7-8 uker, hatt null energi og rett og slett følgt meg utmattet. Men nå dere...de siste dagene føler jeg meg bedre. Det har kanskje noe med at jeg er ca 13 uker nå. Vi har tatt NIPT og vært på TUL. Er førstegangs så gruer meg veldig til alle forandringene og alt som kommer, men håper jo at jeg kan begynne å glede meg mer! Har termin ca 13 Sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå