Gå til innhold

Jeg menser i trusa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hater bind, tamponger, truseinnlegg og menskopp. Det klør, blir tett, er dritt å sette inn osv. 

Jeg er heldigvis velsignet med en kortvarig mens og liten mengde. Så når jeg er hjemme så menser jeg bare rett i trusa. Går oftere på toalettet og fjerner det overflødige. På jobb osv når jeg ikke har like lett tilgang til toalettet bruker jeg bind, men ellers ingenting.

Er det noen andre som gjør det samme?

Anonymkode: d32d6...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, neppe noen andre. Dette er ikke normalt.

• Liker 27
Skrevet
Teardrop skrev (18 minutter siden):

Nei, neppe noen andre. Dette er ikke normalt.

Mensen er jo naturlig så hvorfor er ikke dette mer normalt 

• Liker 1
Skrevet

Prøvd tøybind?

Anonymkode: 72f12...ec3

• Liker 13
Skrevet

Fordi det blir et grisete resultat og de fleste liker ikke det. 

Anonymkode: b8ee7...972

• Liker 16
Skrevet

Æsj nei 🤢

Anonymkode: 85055...e66

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Prøvd tøybind?

Ja, synes det også blir for tett

Skrevet

Mensen er ikke et verb du kan bøye. Det heter ikke å mense.

Du har mensen og blør rett i trusa. Jeg ville ikke ha gjort det, men deg om det.🤢

Anonymkode: f3b5b...e01

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, synes det også blir for tett

Du bruker jo et tøybind nå, i form av trusa. Ingen har det behagelig under mensen. Det er veldig hygienisk å blø fritt sånn. Hva mener du med du når du sier "fjerner det overflødig" forresten? 

• Liker 6
Skrevet

Nei, da hadde jeg også menset (artig ord) i langt flere ting enn jeg ønsker å tenke på. 

Anonymkode: ba109...748

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du bruker jo et tøybind nå, i form av trusa. Ingen har det behagelig under mensen. Det er veldig hygienisk å blø fritt sånn. Hva mener du med du når du sier "fjerner det overflødig" forresten? 

* uhygienisk 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man tørker seg jo når man har gått på do sæ jeg går på do oftere når jeg har mensen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Mensen er jo naturlig så hvorfor er ikke dette mer normalt 

Fordi det er utrolig upraktisk med blodsøl på klær, møbler og sengetøy?

Anonymkode: edfa2...0c2

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er utrolig upraktisk med blodsøl på klær, møbler og sengetøy?

Anonymkode: edfa2...0c2

Hadde jeg blødd så mye så skulle jeg brukt bind e.l.  

Jeg blør veldig lite, og blør ikke når jeg sitter eller ligger så det er ikke et problem. 

Skrevet

Om jeg blør lite så hender jeg bare bruker dopapir i trusa. Det er mindre klamt enn bind. Men det er bare om jeg blør veldig lite eller redd for at jeg kommer til å blø. 

Anonymkode: 739aa...3b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg blør veldig lite, og blør ikke når jeg sitter eller ligger så det er ikke et problem

Du er heldig som blør så lite da :) Jeg blør sin sykt mye, må både ha bind og gå på do for å tørke mange ganger i timen de 2-3 verste dagene, og de samme nettene sover jeg nesten ikke, for jeg må tørke og tørke for å unngå masse søl, og det MED bind🥴

Anonymkode: f5a69...e50

• Liker 5
Skrevet

Gjorde det på natten/alene hjemme før når jeg var singel

Anonymkode: a0c76...ed6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er heldig som blør så lite da :) Jeg blør sin sykt mye, må både ha bind og gå på do for å tørke mange ganger i timen de 2-3 verste dagene, og de samme nettene sover jeg nesten ikke, for jeg må tørke og tørke for å unngå masse søl, og det MED bind🥴

Anonymkode: f5a69...e50

Hormonspiral stopper mye av det problemet der.

Jeg blødde gjennom grønne ob'r og bind samtidig  og noen ganger rant det på gulvet 😑

Anonymkode: f3b5b...e01

Skrevet

Ja, jeg gjør! Bruker av og til menskopp, men det er ubehagelig, og dessuten så lekker den litt. Bruker ofte papir istedenfor. Eller ingenting. Blør ikke så mye, og blodet går helt bort i vask uansett. Nå er jeg uvelsignet med mye utflod, som jeg synes er mye enklere enn mensblid, så jeg tenker at når det kan gå i trusa, så kan mensblod det også. 

Anonymkode: 2648e...c3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hater bind, tamponger, truseinnlegg og menskopp. Det klør, blir tett, er dritt å sette inn osv. 

Jeg er heldigvis velsignet med en kortvarig mens og liten mengde. Så når jeg er hjemme så menser jeg bare rett i trusa. Går oftere på toalettet og fjerner det overflødige. På jobb osv når jeg ikke har like lett tilgang til toalettet bruker jeg bind, men ellers ingenting.

Er det noen andre som gjør det samme?

Wow, da blør du ekstremt lite!! Jøsses.

Her fosser det ut av meg i 3 jævla dager. Her må jeg ha flere bind pluss masse papir samtidig ellers blør det gjennom. Ikke noe galt med meg for har sjekket meg utallige ganger. Er bare noe som ligger i familien med ekstrem blødning. P piller og hormonelle preparater tåler jeg ikke så må lide hver måned med PMDD før mensen før det begynner blø noe så jævlig. 

Men er uansett kvalmt at du blør rett i trusa? Hva med bruke truseinnlegg som er økologiske? de klør jo ikke, og puster mer. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...