Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anna blomstrer der inne! Fantastisk å se 😊

Fetisha og Hasse må jeg si er et ufordragelig par i denne sammenheng. Kan de oppføre seg som voksne mennesker? Blir flau på deres vegne.

Skulle ønske at TV3 kunne velge kjendiser som virkelig ønsker å lære seg å lage mat, og ikke bare velge Ex on the beach og bloggerne folk, krydret med andre D-kjendiser som trenger penger. Velg folk som kan oppføre seg og som går inn for denne typen konkurranse.

Anonymkode: 5aa25...0a2

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så dumt at Anna røyk, hadde håpet Benedicte skulle ryke.

Anonymkode: d8bbd...077

• Liker 11
Skrevet

Terje virker som en sympatisk og snill mann :) heier på han.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anna blomstrer der inne! Fantastisk å se 😊

Fetisha og Hasse må jeg si er et ufordragelig par i denne sammenheng. Kan de oppføre seg som voksne mennesker? Blir flau på deres vegne.

Skulle ønske at TV3 kunne velge kjendiser som virkelig ønsker å lære seg å lage mat, og ikke bare velge Ex on the beach og bloggerne folk, krydret med andre D-kjendiser som trenger penger. Velg folk som kan oppføre seg og som går inn for denne typen konkurranse.

Anonymkode: 5aa25...0a2

Jeg er helt enig med deg, men jeg tenker at det ikke er det tv3 er på utkikk etter. De ønsker ikke et problemfritt matprogram, hvor alle er polerte og bare ønsker å lære og lage mat. De ønsker litt intriger, diskusjoner, kanskje litt sex (de var heldige i år) og personlighetskollisjoner. Da blir det oppmerksomhet rundt programmet på sosiale medier og økte seertall. 

Anonymkode: 3ed4f...b7b

• Liker 5
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva Hasse gjør I det programmet. Han og Fetisha sammen forverrer det hele fullstendig. De to sammen er usmakelig.

Synd at man Anna måtte på en ny reality show for å vise hvem hun egentlig er. For mitt inntrykk av henne har ikke vært noe særlige gode pga hennes tidligere rolle som blogger.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig med deg, men jeg tenker at det ikke er det tv3 er på utkikk etter. De ønsker ikke et problemfritt matprogram, hvor alle er polerte og bare ønsker å lære og lage mat. De ønsker litt intriger, diskusjoner, kanskje litt sex (de var heldige i år) og personlighetskollisjoner. Da blir det oppmerksomhet rundt programmet på sosiale medier og økte seertall. 

Anonymkode: 3ed4f...b7b

Greit nok med litt drama, men camp kulinaris har klart seg bra de forrige sesongene uten sexfokuset. Håper paradise og ex on the beach deltakere ikke blir med i neste sesong. Influencere generelt har jeg ofte fått et bedre inntrykk av etter deltakelse så de må gjerne fortsette med det (Wanda, Amalie, Anna osv)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anna er en super personlighet, hun har virkelig fremstått som en sur kald bitch på bloggen, jeg ser nå at det er mer et forsvar enn noe annet av ei uskkker jente. JA Anna du kan være sosial og du er jævlig likandes og! Smil og vis deg frem!

Anonymkode: 0463f...d16

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Benedicte er så ufordragelig! Hvorfor skal hun hakke på Ole hele tiden? Det er jo ikke som om hun er den beste der inne selv. Hun har vært sen på serveringer og ikke fått til ting så hun burde ikke være så høy på seg selv. Jeg vet Ole ikke er den beste altså, men han fortjener ikke de syrlige kommentarene hennes hele tiden.

Håper ukens oppdrag ikke blir godkjent! 

Anonymkode: 85c2c...47b

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Benedicte er så ufordragelig! Hvorfor skal hun hakke på Ole hele tiden? Det er jo ikke som om hun er den beste der inne selv. Hun har vært sen på serveringer og ikke fått til ting så hun burde ikke være så høy på seg selv. Jeg vet Ole ikke er den beste altså, men han fortjener ikke de syrlige kommentarene hennes hele tiden.

Og hun gjør det med det «varme» smilet sitt og den lyse stemmen, det blir liksom ekstra hånlig og herskende. 

Anonymkode: 5d2d2...6e4

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hun holder på med er heksejakt mot Ole . Hun bestemte seg fra første dag at han skulle ikke få være lenge i konkurransen, men han er nå enda der og dermed surner hun enda mer. Det er jeg synes er merkelig er at ingen av de andre sier ifra til henne at nok er nok av den umoden oppførselen hennes. Jeg håper at serveringen ikke blir godkjent bare pga måten hun holder på mot Ole.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja hun åpenlyst virkelig håner og plager ham, hva faen er dette? Uakseptabelt og jeg trodde bedre om henne. Vet ikke hvorfor, men ja 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende jeg husker feil, men jeg minns å huske at det var ett klipp med hva som kommer denne uken, og da sa Mia noe om at hun var lei av all hakkingen. Virker jo da som om det er Benedicte hun sikter til. Så kan jo håpe hun eller noen andre sier ifra. 

Hun vil åpenbart ha Ole ut ja. Håper det er hun som ryker. 
Jeg trodde også mye bedre om henne, men så feil kan man ta. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja hun åpenlyst virkelig håner og plager ham, hva faen er dette? Uakseptabelt og jeg trodde bedre om henne. Vet ikke hvorfor, men ja 

Hun er jo ikke så mye bedre med han Hasse (?), ihvertfall ikke i den episoden som ble lagt ut på Viaplay i dag. Jeg har, antagelig pga smilet, håret og stemmen, trodd at hun er den hyggelige dama med en nydelig personlighet. Men det tror jeg ikke lenger, absolutt ikke 😅. Et veldig godt eksempel på at skinnet kan bedra. 

• Liker 12
Skrevet

Synes Benedicte er ærlig, Hasse og Ole kan jo minimalt?! 

Hasse bare rører rundt og tuller og Ole må jo forklares om alt, han er veldig lite selvstendig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (52 minutter siden):

Hasse bare rører rundt og tuller og Ole må jo forklares om alt, han er veldig lite selvstendig.

Men det gir henne ingen grunn til å være så nebbete. Hun begynte jo med å si at Ole  og Hasse er de som kan minst. Dette er ikke noe man trenger å si høyt i plenum foran alle. Hun kan ikke alt hun heller.

La oss heller ikke glemme at Ole vant den konkurransen Benedikte tapte. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (2 timer siden):

Hasse er jo ny! Han har ikke vært der like lenge som de andre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han tuller altfor mye. Jeg synes det er slitsomt å se og høre på.

Synd Anna måtte dra. Fikk et veldig godt inntrykk av henne. Den solstrålen, også etter et tap. Håper vi får se mer til henne. (Kjendis-farmen feks)

Anonymkode: 407c9...d5d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er ny ja, men han virker svært lite bevandret på kjøkkenet. Er andre har vært nye engang de også, men følte ikke at de (fleste) startet helt der at de ikke visste forskjell på en sleiv og en visp. Utenom Lothe, kanskje 😅

Hadde vært på tuppa for å levere jeg også dersom hadde vært kjøkkensjef. Hun har def mer å tape på at de ikke får godkjent enn resten av gjengen, siden hun da automatisk havner i kamp.

Men når det er sagt så håper jeg at de får underkjent, og at hun må dra hjem. Syns hun har hatt dårlige vibber og en unødvendig overlegen og nebbete væremåte overfor de hun ser på som svakere enn seg selv helt siden hun kom inn.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han tuller altfor mye. Jeg synes det er slitsomt å se og høre på.

Synd Anna måtte dra. Fikk et veldig godt inntrykk av henne. Den solstrålen, også etter et tap. Håper vi får se mer til henne. (Kjendis-farmen feks)

Anonymkode: 407c9...d5d

Ja, tenk om Anna kunne brukt kanalene sine til å utvikle matkunnskapene sine eller noe lignende. Da hadde hun strålt på egne kanaler også tenker jeg, for det virker som personligheten hennes kommer mer frem når hun fokuserer på noe produktivt isteden for bare fasade og perfeksjonisme. Hun har nok slitt mye, så ønsker henne alt godt fremover og håper å se henne igjen på skjermen i et lignende konsept. 

Hasse synes jeg bare er slitsom og tullete, men synes det var feil av Benedikte å sette Ole og Hasse på samme nivå foran hele gruppa. Hasse har ikke lagt noe mat enda (selvsagt fordi han er ny), mens Ole har faktisk fått gode tilbakemeldinger selv om han er litt masete og hjelpesløs. Benedikte har vist at hun er flink, men personlighetsmessig kan hun gjerne gå ut for min del. Akkurat nå håper jeg Mia vinner, men ellers er jo Fetisha er sterk kandidat også. Hun er også mye bedre fremstilt her enn i Sophie Elises Verden, og har overrasket meg positivt. Terje er og flink, men han har nok ikke skilt seg ut for min del. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En liten ting jeg bet meg merke i under eggehvitekonkurransen. Er det ikke litt rart at produksjonen har bestemt at alle eggene skal brukes til noe (alt fra lunsj til crewet eller til deltakerne) og at de ikke ber dem om å spare på plommene ? Og feks at eggehvitene også skulle brukes til noe etterpå så de ikke måtte grafse nedi bollen for å få ut skall?(ta dem ut forsiktig med eggeskall eller skje).

Syns bare det ser malplassert ut at de i 2021 skal kaste så mange egg i søpla. Selv om det var en konkret konkurranse. Vet det er camp kulinaris og ikke sløsesjokket men ja, virker bare lite gjennomtenkt «nå til dags». 

Anonymkode: ed8e2...53d

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...