AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #201 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg orker snart ikke mer av Fetisha, ikke fordi hun ikke er god på kjøkkenet og er kjekk å følge med, men pga den evinnelige divaqueen engelsken hennes som kommer heeeele tiden. Jeg blir gal. Snakker om et eller annet og så bare «you ain’t playing me biitch imma tell you something...” bla bla bla. Det er så pinlig og usjarmerende atte hjelp. Ja, vet hun har amerikansk far, men hun har jo bodd her hele livet sitt såvidt jeg forstår. Er det da vits å gå over på ghettodramaqueen engelsk i annenhver setning 😩 Uansett om hun hadde vært helt amerikansk så hadde vel dette vært too much😅 Anonymkode: 43604...601 Enig. Hun er helt amerikansk og er oppvokst der. Stemoren er norsk. Anonymkode: df3ed...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #202 Skrevet 19. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Hun er helt amerikansk og er oppvokst der. Stemoren er norsk. Anonymkode: df3ed...9d4 Ah, høres ut på norsken som om hun er født i Norge, eller oppvokst her i det minste. Men uansett, det blir for mye😅 Anonymkode: 43604...601 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #203 Skrevet 19. mars 2021 13 hours ago, Tears in heaven said: I fucking love her😍 Liker henne jeg også, men jeg cringer ekstremt når hun setter i gang med de greiene sine og må ofte ta av lyden eller spole forbi. Liker alt annet med henne 😅 Anonymkode: 43604...601 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #204 Skrevet 19. mars 2021 Endelig ble vi kvitt masekråka.. Anonymkode: 50f06...b4e 5
Betty Brus Skrevet 19. mars 2021 #205 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Endelig ble vi kvitt masekråka.. Anonymkode: 50f06...b4e Ja! 👏🥳
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #206 Skrevet 20. mars 2021 On 3/18/2021 at 8:35 AM, AnonymBruker said: Jeg orker snart ikke mer av Fetisha, ikke fordi hun ikke er god på kjøkkenet og er kjekk å følge med, men pga den evinnelige divaqueen engelsken hennes som kommer heeeele tiden. Jeg blir gal. Snakker om et eller annet og så bare «you ain’t playing me biitch imma tell you something...” bla bla bla. Det er så pinlig og usjarmerende atte hjelp. Ja, vet hun har amerikansk far, men hun har jo bodd her hele livet sitt såvidt jeg forstår. Er det da vits å gå over på ghettodramaqueen engelsk i annenhver setning 😩 Uansett om hun hadde vært helt amerikansk så hadde vel dette vært too much😅 Anonymkode: 43604...601 Helt enig, hun snakker mer enn god nok norsk til å kunne holde seg til det og droppe den "I'm so cooool"-greia hun driver med. Også så høy på seg selv da, hun snakker som om hun er permanent restaturantsjef for alle der inne. Blir lei, så flink er hun ikke altså. Alright, alright? Anonymkode: 0994d...33b 6
Tripptrapp1 Skrevet 21. mars 2021 #207 Skrevet 21. mars 2021 Digger Fetisha, jeg! Det er mye personlighet, men hun virker så genuin og ekte, og det er mer enn jeg kan si om storparten av kjendisnorge. Henger litt etter i episodene, men syns at både Ole, Maria og Benedicte er langt mer slitsomme. 7
MaleficentAurora Skrevet 22. mars 2021 #208 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 22.59): Endelig ble vi kvitt masekråka.. Anonymkode: 50f06...b4e Nå trakk Maria seg pga en privat situasjon på hjemmebane 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #209 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 1.31): Enig. Hun er helt amerikansk og er oppvokst der. Stemoren er norsk. Anonymkode: df3ed...9d4 Nei, moren, som i personen som bar henne i magen, er norsk. Faren er amerikansk og hun er oppvokst i Miami og Fredrikstad. Har ingen problemer med at hun snakker engelsk. De fleste i Norge forstår engelsk, de som ikke gjør det burde ta seg ett engelskkurs 🙃 Anonymkode: 85c2c...47b 2
Tripptrapp1 Skrevet 22. mars 2021 #210 Skrevet 22. mars 2021 MaleficentAurora skrev (5 timer siden): Nå trakk Maria seg pga en privat situasjon på hjemmebane Aner ikke hva denne situasjonen omhandlet, men er det bare jeg som syns at disse kjendisene generelt har lett for å trekke seg fra programmene de er (så heldige å være) med på? Dette er nummer 2(?) som trekker seg fra Camp Kulinaris så langt i sesongen? 4
Mperle Skrevet 22. mars 2021 #211 Skrevet 22. mars 2021 Grunnen til at hun trakk seg, ifølge artikkel (link vedlagt nederst): Til Dagbladet sier hun imidlertid at det var flere grunner til at hun trakk seg, blant annet at hun hadde kjærlighetssorg, at hun fikk mye reaksjoner på «Paradise Hotel»-deltakelsen sin og at hun fikk beskjed om at farmoren skulle på sykehjem. https://www.dagbladet.no/kjendis/oppvask-i-kulissene-for-exit/73550734
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #212 Skrevet 22. mars 2021 Mperle skrev (5 minutter siden): Grunnen til at hun trakk seg, ifølge artikkel (link vedlagt nederst): Til Dagbladet sier hun imidlertid at det var flere grunner til at hun trakk seg, blant annet at hun hadde kjærlighetssorg, at hun fikk mye reaksjoner på «Paradise Hotel»-deltakelsen sin og at hun fikk beskjed om at farmoren skulle på sykehjem. https://www.dagbladet.no/kjendis/oppvask-i-kulissene-for-exit/73550734 Det jeg er mest overrasket over er at maria er 27 og Richard 34... uansett, maria er følsom og jeg synes det ble mange ganger der Richard jors på å terge henne, og komme innpå henne og etterpå late som om hun liksom bare klikket. Ikke ok av ham. Anonymkode: 0463f...d16 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #213 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det jeg er mest overrasket over er at maria er 27 og Richard 34... uansett, maria er følsom og jeg synes det ble mange ganger der Richard jors på å terge henne, og komme innpå henne og etterpå late som om hun liksom bare klikket. Ikke ok av ham. Anonymkode: 0463f...d16 Maria er for følsom. Man kan ikke ta hensyn til hennes følelser konstant i en slik setting. Jeg vet ingenting om bakgrunnen til Maria. Men hun har jo påstått at hun regelrett ble mobbet av Rikard og de andre. Det er ett direkte hån mot de som faktisk har blitt mobbet. Hun er en sutrejente som blir sint og fornærmet når folk snakker til henne, og hun er med på å utvanne begrepet mobbing. Hun er ikke en liten, uskyldig jente. Hun er en 27 år gammel voksen dame! Anonymkode: 85c2c...47b 7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #214 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Maria er for følsom. Man kan ikke ta hensyn til hennes følelser konstant i en slik setting. Jeg vet ingenting om bakgrunnen til Maria. Men hun har jo påstått at hun regelrett ble mobbet av Rikard og de andre. Det er ett direkte hån mot de som faktisk har blitt mobbet. Hun er en sutrejente som blir sint og fornærmet når folk snakker til henne, og hun er med på å utvanne begrepet mobbing. Hun er ikke en liten, uskyldig jente. Hun er en 27 år gammel voksen dame! Anonymkode: 85c2c...47b Ja jeg sa ikke noe på det, bare at det jeg så richhard gjøre ikke var helt ok. Hvem vet hva som went down der, men enig i at ordet Mobbing kanskje ikke passer her. Anonymkode: 0463f...d16 1
MaleficentAurora Skrevet 22. mars 2021 #215 Skrevet 22. mars 2021 Tripptrapp1 skrev (2 timer siden): Aner ikke hva denne situasjonen omhandlet, men er det bare jeg som syns at disse kjendisene generelt har lett for å trekke seg fra programmene de er (så heldige å være) med på? Dette er nummer 2(?) som trekker seg fra Camp Kulinaris så langt i sesongen? Det er ingen som trekker seg fordi de vil men fordi de har en grunn til det. At Maria trakk seg og det innholdet flere faktorer til det overrasket meg ikke. Det jeg ble heller ikke overrasket at hun å Richard hadde fått flere klager på seg fra de andre deltakerne. Amalie Snøløs trekker seg fra «Camp kulinaris» etter syreskader og legevaktbesøk https://www.nettavisen.no/livsstil/amalie-snolos-trekker-seg-fra-camp-kulinaris-etter-syreskader-og-legevaktbesok/s/12-95-3424092778 2
Jaymie Skrevet 22. mars 2021 #216 Skrevet 22. mars 2021 Savner at Kjartan tar med seg faktiske kokker på serveringene. Emilie Nereng blir bare for å trekke yngre seere, for hun har begrenset kunnskap om sensorikk og matlaging, kun en bachelor i ernæring. Hadde det vært «sunn mat» uke så greit nok, men det må da være flere kvinnelige kokker å ta av i Norge. Camp kulinaris har fått refs for å ha for få kvinnelige kokker på serveringene tidligere år, så da holder det ikke at kvinnene skal representeres via Bollestad (politiker) og Emilie Nereng (matinfluenser). Ellers er jeg glad Maria er ute, vinnerlaget fortjente seieren, jeg er ikke fan av Hasse hope eller ryktene som kom over her i tråden. Ellers moro å tolke de siste ordene til Benedikte i dagens episode, litt som en koselig pakket inn trussel fra en thriller 😂. 6
Tripptrapp1 Skrevet 22. mars 2021 #217 Skrevet 22. mars 2021 MaleficentAurora skrev (2 timer siden): Det er ingen som trekker seg fordi de vil men fordi de har en grunn til det. At Maria trakk seg og det innholdet flere faktorer til det overrasket meg ikke. Det jeg ble heller ikke overrasket at hun å Richard hadde fått flere klager på seg fra de andre deltakerne. Amalie Snøløs trekker seg fra «Camp kulinaris» etter syreskader og legevaktbesøk https://www.nettavisen.no/livsstil/amalie-snolos-trekker-seg-fra-camp-kulinaris-etter-syreskader-og-legevaktbesok/s/12-95-3424092778 Hvor alvorlig grunnlaget for å trekke seg faktisk er, vet du trolig like lite om som meg. Påstanden din om at de trekker seg fordi de må og ikke fordi de vil, er derfor svak. Jeg har notert meg at det er helt vanlig at minst et par kjendiser må trekke seg pga «familieanliggende» i omtrent hver eneste realityserie som ruller over skjermen, og da er det naturlig å spørre seg hvorfor det er sånn. Enten så kommer kjendisnorge fra svært turbulente familieforhold, eller så er «nødvendigheten» til å bryte pga dette like nødvendige som Isabel Raads reiser til England for å besøke kjæresten. 5
Gjest Vintermorgen Skrevet 23. mars 2021 #218 Skrevet 23. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette. Vintermorgen, mod.
fjær Skrevet 23. mars 2021 #219 Skrevet 23. mars 2021 Anna er en annen i virkeligheten enn hvordan hun fremstiller seg på bloggen... Vis deg som den du er Anna, du er jo herlig... Og hjertet mitt sank da hun sa at hun klarte seg sosialt, dette er en jente som virkelig har slitt og har lave tanker om seg selv... 16
Jaymie Skrevet 23. mars 2021 #220 Skrevet 23. mars 2021 fjær skrev (15 minutter siden): Anna er en annen i virkeligheten enn hvordan hun fremstiller seg på bloggen... Vis deg som den du er Anna, du er jo herlig... Og hjertet mitt sank da hun sa at hun klarte seg sosialt, dette er en jente som virkelig har slitt og har lave tanker om seg selv... Helt enig! ❤️ 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå