Gå til innhold

Hvordan hadde dere damer reagert om mannen spurte om dere var åpne for trekant med en ekstra mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenner veldig på tanken om å ha med en ekstra mann i sengen for å gi min kjære dem ultimate opplevelsen i senga. 
vi har vært sammen i 15 år om det har noe å si. 
 

hvordan hadde dere damer reagert om mannen luftet noe sånn for dere?

Anonymkode: 1c953...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne vært positiv til dette. Dersom dette er noe du er interessert i, og du tror at dama muligens kunne vært positiv, går det an å sakte og forsiktig lufte ideen. Bare ta det opp smått. Hvilke tanker har hun om noe slikt? Her er det viktig å ikke forhaste seg. Ingen må føle at de må være med på noe de føler seg usikre på. Det er bedre å leke med fantasien i lang tid enn å forhaste seg inn i noe som kanskje ikke blir helt sunt.

Det er viktig å huske på at fantasier ikke nødvendigvis er noe man ønsker å gjennomføre i virkeligheten. Er dette bare en fantasi du har, eller er det noe du faktisk ønsker? Lurt å reflektere godt over dette.

Anonymkode: 3ce33...c0e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg glatt sagt ja til 👍🏼 

Anonymkode: 87d0f...9d4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kunne vært positiv til dette. Dersom dette er noe du er interessert i, og du tror at dama muligens kunne vært positiv, går det an å sakte og forsiktig lufte ideen. Bare ta det opp smått. Hvilke tanker har hun om noe slikt? Her er det viktig å ikke forhaste seg. Ingen må føle at de må være med på noe de føler seg usikre på. Det er bedre å leke med fantasien i lang tid enn å forhaste seg inn i noe som kanskje ikke blir helt sunt.

Det er viktig å huske på at fantasier ikke nødvendigvis er noe man ønsker å gjennomføre i virkeligheten. Er dette bare en fantasi du har, eller er det noe du faktisk ønsker? Lurt å reflektere godt over dette.

Anonymkode: 3ce33...c0e

Jeg har reflektert over dette i lenger tid og tror jeg kunne ønsket dette om hun ønsker og vi snakker om dette først. 
Vi har lekt med dildoer med både dp og dvp i lenger tid og hun liker det veldig godt. 

Hun har aldri ytret noe om at hun vil akkurat dette men hun har snakket endel om at hun vil ha med ei ekstra jente når hun drikker av og til. 

Anonymkode: 1c953...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg tenkt at det var på tide å bli singel.

Anonymkode: 643a4...861

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så digg med to menn i senga samtidlig! Digger følelsen med to som vil ha meg, men digger å se de to leke sammen mens jeg er litt passiv! Finn en dere stoler på! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har reflektert over dette i lenger tid og tror jeg kunne ønsket dette om hun ønsker og vi snakker om dette først. 
Vi har lekt med dildoer med både dp og dvp i lenger tid og hun liker det veldig godt. 

Hun har aldri ytret noe om at hun vil akkurat dette men hun har snakket endel om at hun vil ha med ei ekstra jente når hun drikker av og til. 

Anonymkode: 1c953...001

Så bra at du har reflektert over dette 😊

Tenker at det å lufte tanken sakte og forsiktig kan være en god ting. Finne gradvis ut av hva hun tenker, og ta det derifra. Det er også noen tanker som modnes med tiden. Min samboer var tidligere helt fremmed for å utvide sexlivet noe. Jeg er BDSM-jente, og kunne tenkt meg å ha elementer fra dette med når jeg og samboer har sex. Jeg har smått luftet tanker, men aldri krevd noe. De siste månedene har det faktisk modnes hos ham, og i det siste har faktisk han tatt initiativ til ideer som jeg luftet for en god stund siden. Dersom din kjære ikke har ønsker om en trekant i nærmeste framtid, kan det hende tanken modnes på lengre sikt også. Vi mennesker er i endring hele livet, også når det kommer til seksualitet.

Anonymkode: 3ce33...c0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da ville jeg tenkt at det var på tide å bli singel.

Anonymkode: 643a4...861

Hvorfor det? 

Anonymkode: 3ce33...c0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt å lure på om han var homo. Og deretter om han ikke elsket meg. Nest deretter: totalt turn off. Sorg. Hadde begynt å lure på om jeg i det hele tatt kjente han. 

Anonymkode: 3660c...01c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syns tanken er spennende å utforske sammen i første omgang. Også ville jeg egentlig blitt veldig glad. Det er forfriskende at forslaget om trekant ikke alltid må være to damer, jeg liker menn som innrømmer at fantasiene deres er litt "annerledes".

Anonymkode: 70681...045

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan ha trekant så mye du vil for meg. Du er singel nå."

Anonymkode: b8060...d35

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bør vurdere ut fra hvordan du kjenner kona di, heller enn ut fra svarene her inne. Som du ser så er det utrolig personavhengig hvordan slikt blir tatt imot.

Jeg for min del ville aldri reagert negativt på en forespørsel uavhengig av om jeg var villig til å prøve eller ikke. Det å bli sint/skuffet/såret over at mannen tar opp ting må jo være selve gulloppskriften på dårligere kommunikasjon i forholdet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Du kan ha trekant så mye du vil for meg. Du er singel nå."

Anonymkode: b8060...d35

Såpass? Det å lufte en fantasi må jo være lov? Du kan jo bare svare at dette ikke er noe du er interessert i. Det er jo ingen som tvinger deg til noe her. Så lenge han ikke tar noe videre uten din vilje, ser jeg ingen grunn til å gå fra ham.

Anonymkode: 3ce33...c0e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Ikke i det hele tatt homo. Ikke snakk om noe kontakt mellom 2 menn. Her vil det kun være henne i fokus.

Men tenner på den nytelsen det kan gi min kjære. 
Klart jeg også kunne tenkt meg en trekant med en ekstra dame, men det må være hennes ide, for jeg føler det blir helt feil å si at jeg ønsker å ha med ei ekstra.

Anonymkode: 1c953...001

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde først og fremst blitt veldig overrasket, og jeg hadde vel først lurt på hvorfor han plutselig hadde fått lyst til det. 

Så hadde jeg nok synes det var litt vanskelig å møte ham i fantasien dersom jeg skulle være fokus. Jeg har ikke noe ønske om sex med annen mann. 

Jeg kunne vært mer positivt dersom han hadde lyst til å forsøke sex med annen mann. 

Anonymkode: f259c...5cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lurt på om mannen min hadde tanker på om han var bifil og ønsket utforske dette 😜 Jeg er ikke for at noen er utro, men hadde jeg hatt en mann som lurte på sin egen seksualitet, så hadde jeg latt han utforsket dette. 
 

Ts, du skriver du ikke er bifil, men det handler mer om at dama skal få 2 kuk. Du er kanskje mer seksuelt tent av å se dama bli knullet av noen andre? Det er vist ganske vanlig. Men få det isåfall frem for dama, slik at hun ikke begynner undre på bakgrunnen for ønsket ditt, slik som jeg gjorde 😜

Anonymkode: 0618d...279

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke tatt seriøst i det hele tatt. Bare sagt neitakk og glemt hele saken. 

Anonymkode: 7453c...a4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært med på å prøve det ut, om det falt i smak, kunne det gjerne vert noe vi gjorde innimellom. Men ville gjerne sett litt kos bland mannen og han andre også 😏

Anonymkode: c7664...bbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...