Gå til innhold

Hvordan hadde dere damer reagert om mannen spurte om dere var åpne for trekant med en ekstra mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde syns det var interessant, og sett på det som en positiv ting at han er trygg nok på sin seksualitet og på meg til å snakke om det. Hadde nok villet ha en samtale om forventninger, grenser, sjalusi etc - og selvfølgelig valg av partner, men jeg hadde vært positiv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt om seperasjon. Æsj, hadde ikke kommet på tale. Hadde noen mast på dette hadde det vært på grensen til overgrep

Anonymkode: 08ea0...8c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hadde bedt om seperasjon. Æsj, hadde ikke kommet på tale. Hadde noen mast på dette hadde det vært på grensen til overgrep

Anonymkode: 08ea0...8c1

Bedt om separasjon fordi han luftet tanken, og spurte om dette er noe du kunne vært interessert i? Er det ikke bare å si at du ikke er interessert i noe slikt, da? Det er jo slettes ikke snakk om masing her. Det er snakk om å lufte en idé ts selv har. Selvsagt skal det respekteres om partner ikke ønsker, og det har jeg helt klart et inntrykk av at ts kommer til å gjøre. 

Anonymkode: 3ce33...c0e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Greit å gå forsiktig fram. Mange damer med hoggtenner tydeligvis. Heldigvis er vi alle forskjellige.

Anonymkode: b2b74...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i dine sko! Luftet det først som fantasi. Vi hadde i forkant en svart åpen dialog, hvor jeg var trygg på at det var greit å snakke om fantasier. 

Hun innrømmet at det var noe som kunne virke spennende. Så snakket vi mye rundt rammene rundt osv. Tok sikkert nesten 2 år fra fantasien var luftet til vi gjennomførte, og det ble en suksess vi har fortsatt med. Og det har styrket vårt forhold.

Anonymkode: 1cd12...d96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ville blitt superkåt og glad om min kjæreste ønske dette. Vi har for så vidt snakket om det, og at jeg har hatt det som en fantasi i mange år (før vi møttes også).

Anonymkode: e378a...a52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært i dine sko! Luftet det først som fantasi. Vi hadde i forkant en svart åpen dialog, hvor jeg var trygg på at det var greit å snakke om fantasier. 

Hun innrømmet at det var noe som kunne virke spennende. Så snakket vi mye rundt rammene rundt osv. Tok sikkert nesten 2 år fra fantasien var luftet til vi gjennomførte, og det ble en suksess vi har fortsatt med. Og det har styrket vårt forhold.

Anonymkode: 1cd12...d96

Menn er visuelle 👍.

Anonymkode: b2b74...dcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt uaktuelt for min del. Hatt trekant en gang før da jeg var yngre (ikke med nåværende ektefelle). Det var så kleint og ekkelt etterpå. Føltes ikke riktig for meg i det hele tatt

Anonymkode: d22c7...2fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, helt uaktuelt for min del. Hatt trekant en gang før da jeg var yngre (ikke med nåværende ektefelle). Det var så kleint og ekkelt etterpå. Føltes ikke riktig for meg i det hele tatt

Anonymkode: d22c7...2fc

Skjønner deg/dere, godt. De eneste tilfellene de fleste kvinner ville sagt ja til måtte være dersom den tredje var en mann de heller ville hatt enn sin egen. Da blir det vanskelig, for ikke si feil, for begge to.

Anonymkode: b2b74...dcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 20.04):

Tenner veldig på tanken om å ha med en ekstra mann i sengen for å gi min kjære dem ultimate opplevelsen i senga. 
vi har vært sammen i 15 år om det har noe å si. 
 

hvordan hadde dere damer reagert om mannen luftet noe sånn for dere?

Anonymkode: 1c953...001

Hadde forstått at han ikke har peiling på hva den ultimate opplevelsen er for meg, og kastet han ut av sengen og ut av livet.

Innrøm heller at det er DIN fantasi, ikke damas.

Anonymkode: 22f1f...51f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 20.50):

Ts her. Ikke i det hele tatt homo. Ikke snakk om noe kontakt mellom 2 menn. Her vil det kun være henne i fokus.

Men tenner på den nytelsen det kan gi min kjære. 
Klart jeg også kunne tenkt meg en trekant med en ekstra dame, men det må være hennes ide, for jeg føler det blir helt feil å si at jeg ønsker å ha med ei ekstra.

Anonymkode: 1c953...001

Har hun eksplisitt sagt at hun ville nytt dette, eller er det noe du har kokt sammen fordi du liker å tro du vet best?

Anonymkode: 22f1f...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 23.42):

Hadde bedt om seperasjon. Æsj, hadde ikke kommet på tale. Hadde noen mast på dette hadde det vært på grensen til overgrep

Anonymkode: 08ea0...8c1

Helt enig. 

Anonymkode: 22f1f...51f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dahadde jeg svart: "hvis du finner 2 villige, så kjør på!!" Jeg hadde ikke giddet:)

Anonymkode: ed661...239

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror faktisk at spørsmålet i seg selv hadde vært en stor dealbreaker! Det hadde fortalt meg mer om han enn jeg hadde tålt å høre.. 

Anonymkode: feedb...219

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror jeg ville blitt superkåt og glad om min kjæreste ønske dette. Vi har for så vidt snakket om det, og at jeg har hatt det som en fantasi i mange år (før vi møttes også).

Anonymkode: e378a...a52

Du tenker sikkert at de to mennene skal gi deg masse oppmerksomhet, mens han tenker noe veldig annet.. Dere burde snakke mye mer om dette på forhånd så dere forstår hverandre.. 

Anonymkode: feedb...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 20.04):

Tenner veldig på tanken om å ha med en ekstra mann i sengen for å gi min kjære dem ultimate opplevelsen i senga. 
hvordan hadde dere damer reagert om mannen luftet noe sånn for dere?

Anonymkode: 1c953...001

Slik; "trodde aldri du skulle spørre, men hey - jeg skal være med å velge ut hvem"🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...