Gå til innhold

Eveline Karlsen

Candiru

Anbefalte innlegg

Gjest MuggenKanari
LinnPinnSukkerspin skrev (2 minutter siden):

Hun hadde en smykkekolleksjon sammen med Safira for et par år siden. Smykkene ser ganske like ut som de gjorde den gangen sammen med Safira

Det visste jeg ikke. Da har hun rett og slett bare startet på nytt da, og da er nok det neste som kommer sminke igjen 😄 Selv om jeg håper på noe litt mere spennende. Kanskje noe innen interiør. Eller hår, siden moren er frisør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke akkurat det er såååå imponerende at influencere lager smykkekolleksjoner, solbrillekolleksjoner, kleskolleksjoner, parfymer, bikinikolleksjoner eller at de skriver egen bok. De får jo omtrent kastet sånne tilbud og samarbeid etter seg 🙈 Hadde blitt mer imponert om noen helt ukjente fikk det til!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt flaut at Eveline har kopiert samme instabio som Bianca Ingrosso 🙈 Bra at influensere kan se opp til andre influensere, men håper Eveline kan beholde sin egen orginalitet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Syntes hun er blitt så høy på seg selv,leker deilig hele tiden🙈Særlig når hu sminker seg,når hun ikke har sminke på lager hu ikke alle di grimasene/se så digg jeg er.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prater så sykt fort på stories og youtube, at jeg har sluttet å følge henne. Turbo x 1000....blir for mye.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 16.11.2022 den 20.29):

Synes ikke akkurat det er såååå imponerende at influencere lager smykkekolleksjoner, solbrillekolleksjoner, kleskolleksjoner, parfymer, bikinikolleksjoner eller at de skriver egen bok. De får jo omtrent kastet sånne tilbud og samarbeid etter seg 🙈 Hadde blitt mer imponert om noen helt ukjente fikk det til!

Jeg hadde blitt mer imponert om de gikk på skole og fikk seg en utdanning...

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Off topic, men hvorfor har absolutt alle influencerne i Norge blitt preget av Alexandra Joners «synging» av ord! Sist sett på Eveline Karlsen sin snap, hvor hun synger ut:  «LAGEEEER» 

En gjeng med copycats hele gjengen der 🙄 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (4 timer siden):

Off topic, men hvorfor har absolutt alle influencerne i Norge blitt preget av Alexandra Joners «synging» av ord! Sist sett på Eveline Karlsen sin snap, hvor hun synger ut:  «LAGEEEER» 

En gjeng med copycats hele gjengen der 🙄 

Har tenkt det samme. Therese Lien gjør det også, konstant. Det er irriterende og de fremstår usikre..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (På 26.6.2023 den 9.02):

Jeg hadde blitt mer imponert om de gikk på skole og fikk seg en utdanning...

Sjukt enig, skulle vært forbudt å ha en jobb som influencer spør du meg! Når det eneste de gjør er å ta bilde av seg selv i hvert eneste speil og vindu de ser, konstant kjører på med thinspo og piss! Som mor, er jeg så forbanna lei av at ungdom vokser opp i et konstant press om å være bra nok, i en verden på sosiale medier som ikke er ekte! 
Og hva EK er så hardtarbeidende med, tja.. kommet greit til det ved å slå seg opp igjennom Caia og kopiere Bianca Ingrosso i alt hun gjør. Ikke spesielt imponert nei! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (41 minutter siden):

Sjukt enig, skulle vært forbudt å ha en jobb som influencer spør du meg! Når det eneste de gjør er å ta bilde av seg selv i hvert eneste speil og vindu de ser, konstant kjører på med thinspo og piss! Som mor, er jeg så forbanna lei av at ungdom vokser opp i et konstant press om å være bra nok, i en verden på sosiale medier som ikke er ekte! 
Og hva EK er så hardtarbeidende med, tja.. kommet greit til det ved å slå seg opp igjennom Caia og kopiere Bianca Ingrosso i alt hun gjør. Ikke spesielt imponert nei! 

Og rike foreldre🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (Akkurat nå):

Og rike foreldre🙈

Ikke minst!! Skulle også likt å få alt mulig tilrettelagt, slått meg stort opp på andre for så å bli kalt hardtarbeidende etterpå.. på smykker, parfymer og diverse, som absolutt alle andre i den samme bransjen har gjort før! Ja, og bøker da.. om «mitt interessante liv som influencer».  
Og selvom man ikke følger noen av de, så blir man allikevel bombardert så fort man åpner VG, Facebook eller setter på TVen. Fatter ikke at folk sluker rått det de står for, som kun er eget ego og penger penger penger! 
Spar meg! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Og det verste er jo at de potensielt kan tjene mer enn en hardtarbeidende vanlig nordmann som går på jobb og står på.. Verden er gal.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (42 minutter siden):

Og det verste er jo at de potensielt kan tjene mer enn en hardtarbeidende vanlig nordmann som går på jobb og står på.. Verden er gal.. 

Har ikke ord! En annen jobber ræva av seg seint og tidlig i en samfunnsnyttig jobb, og nei det her handler ikke om å ikke unne andre suksess. Men for meg, så er det å spy utav seg reklame om det ene og det andre, å påvirke unge mennesker og de som ikke har, unnskyld uttrykket, vett på å forstå at alt kun dreier som om profitt i millionklassen.. noe å gjøre med en samfunnsnyttig jobb og hardt arbeid å gjøre! 
Verden blir bare verre og verre skal jeg si deg.. og jeg vil av! 😂😂😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lzzy skrev (7 timer siden):

Har ikke ord! En annen jobber ræva av seg seint og tidlig i en samfunnsnyttig jobb, og nei det her handler ikke om å ikke unne andre suksess. Men for meg, så er det å spy utav seg reklame om det ene og det andre, å påvirke unge mennesker og de som ikke har, unnskyld uttrykket, vett på å forstå at alt kun dreier som om profitt i millionklassen.. noe å gjøre med en samfunnsnyttig jobb og hardt arbeid å gjøre! 
Verden blir bare verre og verre skal jeg si deg.. og jeg vil av! 😂😂😂

Du skal få lov til å koble deg av. Du må bare huske at det er tilbud på krølltang før det 😉

Endret av Serafin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (1 time siden):

Du skal få lov til å koble deg av. Du må bare huske at det er tilbud på krølltang før det 😉

😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Jeg drar frem igjen denne tråden om Eveline Karlsen, da jeg ikke forstår hva hun tener penger på.

Hun har hus og to leiligheter, og det koster.

Hva er det hun "kontorer", bortsett fra å lage sminkevideoer og lage noen produkter med navnet sitt på?

Hun er jo ikke så veldig synlig i media?

Hvorfor trenger hun en hel leilighet skal fungere som kontor?

Mulig jeg er for utdatert til å henge med, men skjønner ikke dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tough cookie skrev (8 timer siden):

Jeg drar frem igjen denne tråden om Eveline Karlsen, da jeg ikke forstår hva hun tener penger på.

Hun har hus og to leiligheter, og det koster.

Hva er det hun "kontorer", bortsett fra å lage sminkevideoer og lage noen produkter med navnet sitt på?

Hun er jo ikke så veldig synlig i media?

Hvorfor trenger hun en hel leilighet skal fungere som kontor?

Mulig jeg er for utdatert til å henge med, men skjønner ikke dette.

Tenker det samme. Fra møte til møte, prosjekt her og der, men det skjer jo ingenting?hun lever av selve prosessen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel den influenceren i Norge med desidert størst inntekt / omsetning, men jeg har ikke helt skjønt hva som er buisnissene hennes? Har prøvd å få litt innblikk via Snap men får spader av å se / høre på henne snakke . Skjønner at sminkevideoer med annonselenker gjør det bra. Eget smykkemerke og eget møbel-Brand som jeg hverken har hørt om eller sett noe sted. Uansett imponert over at hun klarer å gjøre det så bra og samtidig holde seg så «privat». 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger hun sminke i butikker som Vita/H&M,og smykkene sine på Bjørklund eller i egen nettbutikk?

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Tough cookie skrev (På 21.3.2024 den 9.13):

Selger hun sminke i butikker som Vita/H&M,og smykkene sine på Bjørklund eller i egen nettbutikk?

Hun har ikke eget sminkemerke. Smykkene selges på nett. 

skjønner heller ikke hva hun tjener penger på. Står respekt av ambisjonene hennes, men det hun legger ut er veldig tåkete i forhold til hva hun faktisk jobber med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...