Gå til innhold

Eveline Karlsen


Candiru

Anbefalte innlegg

Supero skrev (2 timer siden):

Har Eveline tatt noen form for plastisk kirurgi i ansiktet? Hvis man ser på denne videoen fra 2019


Og så denne fra i går

Det er et eller annet som er veldig annerledes med ansiktet hennes, men jeg kan ikke sette fingeren på hva? Og tror ikke det har med aldring å gjøre, begrenset hvor mye det gjør for ansiktet på 2 år. Har hun snakket noe om det eller sagt noe på det selv? 

Trådløft på øyne/øyelokk ser det i hvertfall ut som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Supero
Crossfitter skrev (2 minutter siden):

Trådløft på øyne/øyelokk ser det i hvertfall ut som.

Ja, er noe med øynene. Har hun vært åpen om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
Tough cookie skrev (På 23.3.2021 den 10.38):

Hun har mindre "hodded eyes"

Googla "foxy eyes lift" og kan se ut som noe slikt ja. Har hun snakket om det eller sier hun at hun aaaaldri har gjort noe med ansiktet...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Candiru skrev (På 30.1.2021 den 19.15):

Har lenge hatt sansen for henne, synes hun er en veldig dyktig makeup artist på youtube. Ble egentlig litt skuffa når jeg fikk vite at hun skulle være med i bloggerne, trodde at hun var noen hakk over den gjengen der. Skjønner ikke helt motivasjonen for å bli med, antar at det er penger. Jo mer kjent, jo flere følgere og dermed mer penger inn på konto.

Gøy hun var med det der, jeg visste ikke om henne. Hun og Linnea var absolutt best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Mest slitsomme personen jeg vet om i hele verden. Dukker opp på snap og overalt, hun er way too much. Håper ikke hun er slik i virkeligheten, for da skjønner jeg ikke at hun har venner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Irriterer meg st hver gang hun fikser neglene så legger hun ut «hvilke farge skal jeg ta?» så ender hun opp med samme farge HVER gang med pearl effect...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Annemonemor skrev (22 timer siden):

Irriterer meg st hver gang hun fikser neglene så legger hun ut «hvilke farge skal jeg ta?» så ender hun opp med samme farge HVER gang med pearl effect...

Det gjør de for å få engasjement på instagram etc ...  legg merke til det, man skal stille spørsmål og engasjere følgerne 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristen skrev (5 timer siden):

Det gjør de for å få engasjement på instagram etc ...  legg merke til det, man skal stille spørsmål og engasjere følgerne 😄 

Fortsatt irriterende😂 kan jo for en gangsskyld velge noe annet enn det samme da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjønner jo det er annonse men hvorfor skal det alltid skjules på best mulig måte? 🙄

Tror dere det er bevisst?

Fra Snapchat:

 

60D4C06C-5AA7-441C-8F33-88FAFF9B3C4F.thumb.png.83a887a255df17e0ca109c154cbcb813.png

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (23 minutter siden):

Skjønner jo det er annonse men hvorfor skal det alltid skjules på best mulig måte? 🙄

Tror dere det er bevisst?

Fra Snapchat:

 

Selvfølgelig er det bevisst! Men hvorfor melder du ikke i fra til rette instans, istedet for å spre den feilmerkede reklamen hennes her og dermed bidra til økt oppmerksomhet og omsetning?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 29.6.2021 den 12.52):

Skjønner jo det er annonse men hvorfor skal det alltid skjules på best mulig måte? 🙄

Tror dere det er bevisst?

Fra Snapchat:

 

60D4C06C-5AA7-441C-8F33-88FAFF9B3C4F.thumb.png.83a887a255df17e0ca109c154cbcb813.png

 

Meld fra til forbrukertilsynet, feil merking!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Diamant20 said:

Meld fra til forbrukertilsynet, feil merking!

Jepp, har gjort det 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes det boligprosjektet hennes har fått frem veldig mange sider ved henne som jeg synes er ganske usjarmerende. Hun har dedikert veldig mange vlogger til å bare bitche om hvor slitsom hun synes prosessen er. Det er sikkert slitsomt og stress å bygge bolig fra scratch, mye papirarbeid og mye kontakter hit og dit, men nå synes jeg det holder med masse vlogger som går ut på at Eveline er sliten, Eveline er stressa, Eveline er skuffa, osv bare fordi hun må i en prosess som så og si alle som skal bygge bolig må igjennom. Nå er det heller på tide å våkne litt, for hun er faktisk utrolig heldig som i det hele tatt har muligheten til å kjøpe tomt og bygge hus. Mange av oss i hennes alder og yngre kan bare glemme å eie noe før vi er mye eldre enn henne med dagens boligmarked. For det første, de hun samarbeider med i dette boligprosjektet prøver bare gjøre jobben sin. For det andre, hun sitter i pendleleiligheten sin i Oslo og sutrer over at avisa framstiller henne som bortskjemt og samtidig klager hun på at hun må bruke så masse penger på boligprosjektet, i en tid hvor mange i landet er hardt rammet av den økonomiske krisen pandemien har medført og bare kan drømme om å ha en Osloleilighet de bare kan "stikke til" når det blir litt for vanskelig for dem å stå i ting. Og før noen drar sjalusikortet her så har jeg lyst til å bare si at jeg har ingen problemer med at Eveline eller andre skaffer seg bolig, eller at det kan være en slitsom prosess å gå igjennom. Men jeg synes hun må se seg selv litt i speilet og innse hvor heldig hun både er som har råd til dette, og som ikke har blitt rammet av pandemien like hardt som mange andre. Det blir hvertfall veldig lite sjarmerende å skulle sitte og prøve å sanke sympatipoeng til et slikt luksusproblem mens mange andre sliter med å få endene til å møtes. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (På 19.11.2021 den 3.19):

Trist å se at hun er blitt så mager.

Heller trist at du sitter her og kommenterer hennes vekt og kropp. Kutt ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluffypuff skrev (24 minutter siden):

Heller trist at du sitter her og kommenterer hennes vekt og kropp. Kutt ut. 

Men hvorfor da trekke det frem igjen når det har gått fire uker uten en kommentar i denne tråden og den har havnet ganske langt bak. Da hadde det vært bedre å bare la det forbigå i stillhet. Nå er det du som skaper fokus på det du ikke vil skal være et tema. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor da trekke det frem igjen når det har gått fire uker uten en kommentar i denne tråden og den har havnet ganske langt bak. Da hadde det vært bedre å bare la det forbigå i stillhet. Nå er det du som skaper fokus på det du ikke vil skal være et tema. 

Jeg var innom denne tråden og valgte å kommentere nå som jeg så det. Men du mener altså at så lenge det har gått en stund så burde man tie for å ikke skape fokus rundt det? En merkelig tankegang.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2021 at 9:19 PM, Tough cookie said:

Hun er veldig intens, snakker mye og høyt og har masse fakter med hendene, men virker hyggelig.

Snakk om å måtte gjøre dypdykk for å finne noe negativt å si om noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...