Gå til innhold

Eveline Karlsen


Candiru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mina 2 skrev (11 minutter siden):

Jeg ble paff over alderen. Trodde hun var rundt 35 år,jeg🙊

Er operasjonene som gjør at hun ser eldre ut. Så er nok ikke bare sminke hun driver med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Upton skrev (6 timer siden):

Er operasjonene som gjør at hun ser eldre ut. Så er nok ikke bare sminke hun driver med. 

Hvilke operasjoner? Jeg har bare sett noen av videoene hennes sporadisk, så dette har jeg gått glipp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Llise skrev (20 minutter siden):

Hvilke operasjoner? Jeg har bare sett noen av videoene hennes sporadisk, så dette har jeg gått glipp av :)

Man kan jo se det at kjeften hennes er uekte som bare f... Og lengre tilbake i tråden står det vel flere ting hun har gjort. Naturlig er hun definitivt ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Ser ingen endringer. Spiller det noen rolle, da.

Hun har i alle fall jobbet for suksessen og pengen. Synes det er gøy å følge med på prosjektene hennes. Hun er råflink. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskekjerring skrev (4 timer siden):

Hun ser ugjenkjennelig ut… Vet ikke hva hun har gjort med fjeset, vanskelig å sette fingeren på det. 
 

Jeg synes også hun ser annerledes ut, men kan være vektnedgang eller bare at hun har blitt eldre? 🤔

Men har hun tatt silikon? Hun har jo ikke spesielt store pupper, men syns likevel det ser litt sånn ut når hun har utringa topper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest200
Såpestykke skrev (1 time siden):

Ser ingen endringer. Spiller det noen rolle, da.

Hun har i alle fall jobbet for suksessen og pengen. Synes det er gøy å følge med på prosjektene hennes. Hun er råflink. 

 

Helt enig, har stadig sett henne uten sminke og ser ikke hvordan enkelte kan sette spørsmål om operasjoner! Ja, den jenta har jaggu jobba for den suksessen hun har idag. I motsetning til andre influensere 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskekjerring skrev (13 timer siden):

Hun ser ugjenkjennelig ut… Vet ikke hva hun har gjort med fjeset, vanskelig å sette fingeren på det. 
 

Hun ser da ikke ugjenkjennelig ut. Hun er blitt eldre,litt smalere i ansiktet. Men man ser jo åpenbart at det er henne😛 Tviler på at hun har gjort noe med ansiktet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser på Snap at Eveline har vært hos hudpleier og vokset armene sine i dag, også har ikke damen synlige hår i det hele tatt.

Hun har sikkert lyse hår, men det er helt umulig å se det på film.

Jeg synes ikke hun skal vise at hun vokser hår som ikke synes, med tanke på unge følgere.

Har bonusdatter på snart 13 som er veldig opptatt av Eveline, og som begynte i dag å mase om at hun ville fjerne hårene på armene og leggene sine, fordi hår er skittet og ekkelt...

Endret av Tough cookie
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eveline opplever jeg som en ærlig influencer uten bruk av filtere. Hun har ståpå vilje.

sammenlignet med bloggdronninga caroline berg eriksrn så er de to rake motsetningene av hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så hennes siste YT-video hvor hun har en hvit tettsittende singlett - om ikke hun har tatt silikon så vet ikke jeg! Syke gener isåfall!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg leste om EK for første gang i dag på E24, og tenkte jøss, her er det ei som er virkelig flink og gjør noe annerledes (i følge hun selv). INgen tvil om at pengene renner inn, i hvert fall.

Jeg hadde inntrykk av at dette var en voksen person, iom at hun er 30 og tjener tosifrede antall millioner i året, men når jeg ser videoene så ser jeg bare noe som minner om en fjortis som raljerer i 20 minutter om at hun har fått én negativ kommentar på SoMe🙄.

Jeg blir skuffa og littegrann flau på vegne av mitt eget kjønn... Men jeg bøyer meg i støvet for at hun har klart å gjøre business ut av å være en blåkopi av absolutt alle andre influencere.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (13 timer siden):

Jeg leste om EK for første gang i dag på E24, og tenkte jøss, her er det ei som er virkelig flink og gjør noe annerledes (i følge hun selv). INgen tvil om at pengene renner inn, i hvert fall.

Jeg hadde inntrykk av at dette var en voksen person, iom at hun er 30 og tjener tosifrede antall millioner i året, men når jeg ser videoene så ser jeg bare noe som minner om en fjortis som raljerer i 20 minutter om at hun har fått én negativ kommentar på SoMe🙄.

Jeg blir skuffa og littegrann flau på vegne av mitt eget kjønn... Men jeg bøyer meg i støvet for at hun har klart å gjøre business ut av å være en blåkopi av absolutt alle andre influencere.

Hvis det er først i dag du har hørt om henne så er det kanskje en fordel å vite mer om en person før man kommenterer. Jeg har fulgt henne fra starten av karrieren og du tar veldig feil. Hun er en utrolig hardtarbeidende person som har kommet ekstremt langt. Og hvis du mener hennes seneste video der hun er lei av å få kommentarer om kropp og utseende så har du åpenbart misset poenget. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunfl0wer skrev (8 timer siden):

Hvis det er først i dag du har hørt om henne så er det kanskje en fordel å vite mer om en person før man kommenterer. Jeg har fulgt henne fra starten av karrieren og du tar veldig feil. Hun er en utrolig hardtarbeidende person som har kommet ekstremt langt. Og hvis du mener hennes seneste video der hun er lei av å få kommentarer om kropp og utseende så har du åpenbart misset poenget. 

Ja, helt sikkert hardtarbeidende og det er flott! All ære for det👏 likevel synes jeg det er mye STRESS, kav & tunge tanker, hun bør kanskje bremse litt for egen del.

jeg synes hun var flink jeg, men det å bli skjelt ut på siste youtube videoen fordi andre kommenterer vekt og utseendet finner jeg meg faktisk ikke i, det var veeldig slitsomt  og jeg ble faktisk i dårlig humør.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koskos skrev (54 minutter siden):

Ja, helt sikkert hardtarbeidende og det er flott! All ære for det👏 likevel synes jeg det er mye STRESS, kav & tunge tanker, hun bør kanskje bremse litt for egen del.

jeg synes hun var flink jeg, men det å bli skjelt ut på siste youtube videoen fordi andre kommenterer vekt og utseendet finner jeg meg faktisk ikke i, det var veeldig slitsomt  og jeg ble faktisk i dårlig humør.

Youtubere som vlogger viser livet deres på godt og vondt. Og hun har da all rett til å si ifra om noe hun ikke synes er greit! Folk kan ikke si hva de vil uten at noen sier ifra. Så skjønner ikke hvorfor du ikke finner deg i at hun ønsker å si ifra at det ikke er greit å kommentere andre sitt utseende🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffle

Jeg så på bloggerne tidligere og hun proklamerte høyt at hun nå skulle gjøre noe enormt svært som skulle endre alt. Hva var det da? Har det skjedd noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffle skrev (1 time siden):

Jeg så på bloggerne tidligere og hun proklamerte høyt at hun nå skulle gjøre noe enormt svært som skulle endre alt. Hva var det da? Har det skjedd noe? 

Hun holder på å jobbe med det😊 Vil du vite mer så har hun youtube. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...