Gå til innhold

Eveline Karlsen


Candiru

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt sansen for henne, synes hun er en veldig dyktig makeup artist på youtube. Ble egentlig litt skuffa når jeg fikk vite at hun skulle være med i bloggerne, trodde at hun var noen hakk over den gjengen der. Skjønner ikke helt motivasjonen for å bli med, antar at det er penger. Jo mer kjent, jo flere følgere og dermed mer penger inn på konto.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns hun har skikkelig god energi og elsker å følge henne på YT. Litt opptatt av status og dyre ting (Tesla, Louis Vitton veske eller hvordan det skrives😂) men har likevel inntrykk av at hun har gode verdier i bunn og fortsatt et bein godt planta på jorda. Håper det fortsetter sånn selv om hun begynner å komme enda mer fram i lyset. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte henne opp på youtube da jeg så at hun skulle være med i Bloggerne. Har fått veldig sansen for henne. Liker energien hennes, og at hun ikke er så selvbevisst og utstudert i poseringer og videoer. Og elsker at hun viser at hun spiser mat, og gjerne kjøper mat på gatekjøkken. Virker som ei jeg hadde likt å være venn med!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandria skrev (6 minutter siden):

Jeg søkte henne opp på youtube da jeg så at hun skulle være med i Bloggerne. Har fått veldig sansen for henne. Liker energien hennes, og at hun ikke er så selvbevisst og utstudert i poseringer og videoer. Og elsker at hun viser at hun spiser mat, og gjerne kjøper mat på gatekjøkken. Virker som ei jeg hadde likt å være venn med!

Det med maten har jeg også lagt merke til, hun spiser vanlig mat og ikke alltid så sunt heller. Spiser godteri og. Befriende rett og slett😅 I motsetning til andre bloggere hvor alt skal være supersunt og fint dandert.

Tror også hun er en veldig god venninne 😊 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 30.1.2021 den 20.15):

Syns hun har skikkelig god energi og elsker å følge henne på YT. Litt opptatt av status og dyre ting (Tesla, Louis Vitton veske eller hvordan det skrives😂) men har likevel inntrykk av at hun har gode verdier i bunn og fortsatt et bein godt planta på jorda. Håper det fortsetter sånn selv om hun begynner å komme enda mer fram i lyset. 

Mye vil ha mer. Skal jo bygges hus som et palass nå også, trenger jo 250 kvm på 1 person😂 Men folk gjør som de vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker ikke som en sutrete "stakkars meg"-type, og det er forfriskende, for dem har det vært alt for mange av på Bloggerne. Hun er sikkert selvsentrert, men det tror jeg alle influensere er. Hvorfor skulle du ellers gidde å utlevere hele livet ditt i sosiale medier? Alt i alt synes jeg hun virker robust og gøyal. Synes det er helt greit at hun er høylytt og intens. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig intens, snakker mye og høyt og har masse fakter med hendene, men virker hyggelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn intens YouTube fremtoning, det er jeg enig i. Blir litt brydd når jeg ser på for jeg må alltid skru ned volumet 🙈 Men, hun har noen hjelpsomme videoer og virker som ei hyggelig jente som er glad i familien og vennene sine, og tør å være litt utenfor influenserboksen. Et mye bedre forbilde enn mange av de andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen jeg skulle slutte med snus så søkte jeg opp "slutte å snuse" på YouTube, og da kom denne jenta opp. Likte henne! God motivator. Noen som vet om hun fortsatt er snusfri? 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candiru skrev (På 30.1.2021 den 19.15):

Har lenge hatt sansen for henne, synes hun er en veldig dyktig makeup artist på youtube. Ble egentlig litt skuffa når jeg fikk vite at hun skulle være med i bloggerne, trodde at hun var noen hakk over den gjengen der. Skjønner ikke helt motivasjonen for å bli med, antar at det er penger. Jo mer kjent, jo flere følgere og dermed mer penger inn på konto.

"Trodde hun var noen hakk over den gjengen der".. Altså, må bare kommentere at det er en veldig uheldig måte å formulere seg på. Antar at du mener du selv også er over disse bloggerne i hierarkiet?
Anyways. Synes Eveline er en kul og sprudlende dame med pågangsmot og bein i nesa :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holistic skrev (8 timer siden):

"Trodde hun var noen hakk over den gjengen der".. Altså, må bare kommentere at det er en veldig uheldig måte å formulere seg på. Antar at du mener du selv også er over disse bloggerne i hierarkiet?
Anyways. Synes Eveline er en kul og sprudlende dame med pågangsmot og bein i nesa :) 

"Bloggerne" er ikke akkurat kvalitets-tv, så det synes jeg er en helt innafor ting å si. Er mange som takker nei til å være med på Bloggerne, for det er ikke nødvendigvis bra for imaget å delta. Flere av de som har vært med har kommet mindre heldig ut av det. Anniken Jørgensen framsto både kunnskapsløs og arrogant på Bloggerne. Jeg synes Eveline har kommet godt ut av det da, hun virker som ei grepa dame. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holistic skrev (På 11.2.2021 den 9.13):

"Trodde hun var noen hakk over den gjengen der".. Altså, må bare kommentere at det er en veldig uheldig måte å formulere seg på. Antar at du mener du selv også er over disse bloggerne i hierarkiet?
Anyways. Synes Eveline er en kul og sprudlende dame med pågangsmot og bein i nesa :) 

Ok, dårlig ordvalg. Hun skiller seg litt ut da, var det jeg mente. Hun er annerledes enn mange av de andre profilerte bloggerne. Jeg setter på ingen måte meg selv over noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj hun var forandra, tydelig at hun har fått utført trådløft eller et eller annet.  Ligner ikke veldig på seg selv fra noen år tilbake.  Men det er jo trenden det, å ikke se som den man er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Supero

Har Eveline tatt noen form for plastisk kirurgi i ansiktet? Hvis man ser på denne videoen fra 2019


Og så denne fra i går

Det er et eller annet som er veldig annerledes med ansiktet hennes, men jeg kan ikke sette fingeren på hva? Og tror ikke det har med aldring å gjøre, begrenset hvor mye det gjør for ansiktet på 2 år. Har hun snakket noe om det eller sagt noe på det selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...