Gå til innhold

Saschi prøver lykken på nr 2


Saschi

Anbefalte innlegg

Veldig leit! Man får selvsagt opp håpet, selv om det ble en kjemisk så er det positivt at du nå vet at du kan bli gravid :) masse lykke til med ivf! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (3 timer siden):

Veldig leit! Man får selvsagt opp håpet, selv om det ble en kjemisk så er det positivt at du nå vet at du kan bli gravid :) masse lykke til med ivf! 

Ja, jeg kan bli gravid men håpet virkelig at spiren skulle sitte nå 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXB1987 skrev (2 timer siden):

Huff og huff, så utrolig leit 😔 

God klem til deg 💕

Takk, klem til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom hele dagboken, for en berg og dalbane. Det var utrolig trasig at det endte med kjemisk. Jeg er også slik som begynner å teste dpo 7-8 og risikerer å få disse pos testene, for så å få hele håpet knust ganske kjapt. 
 

Jeg leste om familien din, jeg forstår det slik at det er pengene de tenker på og ikke selve ivf? Må de vite at dere betaler selv da?

 

Uansett, jeg har troen på at neste runde så skal spiren holde seg skikkelig fast og at du kan bruke de pengene på babyting, og ikke ivf :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ, @Saschi :klem: Nå er det en stund siden jeg har vært inne, og skulle til å takke deg for svaret ditt vdr. valg av feritilitesklinikk, for å så gratulere deg! Ble oppriktig lei meg da jeg leste din siste oppdatering! Sender deg masse kjærlighet og støtte ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (11 timer siden):

Så utrolig kjedelig... Det skal bli, selv om det ikke ble denne gangen ❤️

Takk, håper det samme, kjente at nederlaget traff litt for hardt på viljen denne gangen 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Endelig overtaltTakk for at du tok deg tid til å legge igjen spor her inne, setter pris på det :) Tror ikke det er noe med at vi gjør IVF, det er mer det at vi velger å gjøre IVF privat og bruke penger på det, vi kan jo stille oss i kø i det offentlige men det er ikke like lett da samboeren er tysk (har ikke norsk personnummer), så det blir mye fram og tilbake 🤦‍♀️ Moren min sa til meg at jeg er ung og har hele framtiden på meg, jeg burde ikke ta IVF privat da jeg ikke burde ha noen problemer med å få barn senere i livet (hun fikk meg da hun var 42, men hadde allerede 3 fra før). Hun mener at jeg er 100% frisk og at jeg ikke har en mild versjon av PCOS, for å vær ærlig så snakker vi ikke om det, siden det er et ømt tema for meg og henne, så lar det bare ligge :) 

 

@SnøliljeJa, det har vært en berg og dalbane følelsesmessig den siste måneden, men har bestemt meg for å ikke fokusere på så mye på EL og gtest når neste PP begynner, det har vært hovedfokuset mitt de siste 2 årene og kjenner at jeg trenger en pause fra prøvingen og heller fokusere på forholdet mitt til meg selv og min kropp ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (6 minutter siden):

Ja, det har vært en berg og dalbane følelsesmessig den siste måneden, men har bestemt meg for å ikke fokusere på så mye på EL og gtest når neste PP begynner, det har vært hovedfokuset mitt de siste 2 årene og kjenner at jeg trenger en pause fra prøvingen og heller fokusere på forholdet mitt til meg selv og min kropp ❤️

 

Kjenner meg så godt igjen, og føler med deg! Trengte selv en pause i prøvingen i høst, og det gjorde veldig godt ❤️ Jeg er ikke i tvil på at det vil ordne seg for dere,  selv om veien har blitt lengre for dere 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh Saschi ❤️ Så trist lesning... Jeg skjønner godt at det kan føles fortvilende, sender en stooooor digital klem :hug: Jeg kan ikke helt sette meg inn i hvordan det må føles, men jeg kan se for meg at det er vanskelig. Forhåpentligvis setter det seg med IVF etterhvert, det er nok også viktig å lytte til kroppen ja. 

Her er vi et stort VI! ❤️ Håper du finner noe trøst i å ha denne dagboken hvor du kan få ut litt tanker, det er nok en viktig del av prosessen tenker jeg da. Du får i alle fall mye støtte her, og jeg er helt sikker på at hver og en har lyst å gi deg en stor klem 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, det var jo ikke DETTE vi ville lese! Shit, så urettferdig livet kan være. ☹️ Sender over en stooor klem, og håper IVF vil gi bedre resultater ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snølilje skrev (23 timer siden):

Hvordan går det med deg @Saschi🥰

Jeg lever, sitte hos gyn og venter på svar på prøvene :)

Endret av Saschi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (4 minutter siden):

Jeg lever, sitte hos gyn og venter nå :)

Så spennende, masse lykke til hos gyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP 24 CD 35 DPO 18 / 4+6

Oppdatering fra en veldig fortvilt dame, som er samtidig forvirret... Jeg sitter hos gyn nå, er akkurat ferdig, har tatt blodprøve og sjekket Hcg nivået som lå på rundt 1900, så de mente at de siste gtestene jeg har tatt er positive (jepp, holdt dem for meg selv siden jeg ville ikke få opp forhåpningene mine, hvis det ikke stemte) men de kunne ikke se noe (veldig tidlig, da jeg kun er 4+6 hvis vi går etter EL). Har og en liten åpning mellom beinene. De mener at det er tegn på graviditet men de kunne ikke si så mye før jeg er 7 uker på vei, så skal inn til en TUL når jeg 7 uker på vei, med mindre jeg starter å blø før det... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi, så spennende. Håper spiren klamrer seg fast 🤞 Syns dette hørtes ut som gode nyheter 😊 Ingen blødning hittil og hcg-nivåer som virker lovende! Men skjønner godt at det er skummelt å få for høye forhåpninger når du ikke får sjekket/bekreftet det skikkelig før om 2 uker. Kan du fortsette å teste med g-test for å følge med på at nivåene øker fram til neste time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (Akkurat nå):

Åi, så spennende. Håper spiren klamrer seg fast 🤞 Syns dette hørtes ut som gode nyheter 😊 Ingen blødning hittil og hcg-nivåer som virker lovende! Men skjønner godt at det er skummelt å få for høye forhåpninger når du ikke får sjekket/bekreftet det skikkelig før om 2 uker. Kan du fortsette å teste med g-test for å følge med på at nivåene øker fram til neste time?

Hahaha! Jeg spurte gyn om det og han sa at jeg kunne ta 1 million tester om jeg ville men de kommer til å være positive så lenge jeg ikke har blødninger 😬 #testetøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 minutt siden):

Hahaha! Jeg spurte gyn om det og han sa at jeg kunne ta 1 million tester om jeg ville men de kommer til å være positive så lenge jeg ikke har blødninger 😬 #testetøs

Haha 🙈 Ja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet høres det ut som 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...