Gå til innhold

Vi prøver 2021


Mnørste

Anbefalte innlegg

Har lest igjennom dagboken din nå! Så synd at det endte med en MA :( vet så godt hvor tøft det er! Man kommer på ultralyd og og regner med en glede selv om man er nervøs for det motsatte, man får et sjokk og alt man ser for seg i fremtiden blir helt snudd om på sekunder, så er det så vondt å tenke på at den har vært død inni magen en stund når man samtidig har gått å gledet seg over den! Er bare trist og hjerterått at det skjer :( mange gode klemmer til deg! Man vet ikke hvor vondt dette er å oppleve før man har opplevd det selv, trodde det var forferdelig å gå gjennom før jeg opplevde det, men var mye verre psykisk enn jeg trodde. Og det sitter i hos meg enda, snart 3 mnd siden! Håper du blir gravid igjen fort❤️ Hos meg så føler jeg at det er det eneste som kan trøste denne sorgen, å bli gravid igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Tusen takk for fine meldinger etter jeg skrev om MA. Jeg har ikke orket å skrive her inne, alt var/er så vondt. Jeg hadde første time hos gyn i dag. Vi venter ikke på mens, da det kan ta 100 år. Begynner med provera i dag, 2tbl per dag. Også dobbel dose letrozol! Krysser fingrene 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi gjorde som sist runde, dobbel dose letrozol, som fungerte like bra som sist. Også Ovitrelle såklart! Hadde tydelig EL-slim på syklusdag 15, dagen etter at Ovitrelle ble satt. Har regnet på at jeg er 12 DPO. Testet 10 og 11 DPO. Kun negative tester. Har droppet å teste mer da jeg har kjent på korsryggsmerter og litt sånn ‘’drag’’ i magen. Forrige gang testet jeg positivt 9-10 DPO. Blir derfor litt demotivert og tenker egentlig at håpet er ute siden jeg ikke har fått en positiv test. Tror det sunneste nå er bare å vente på mensen og la det gå sin gang. All denne testingen tar på psykisk. Jeg blir helt utafor og distrahert av det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen forresten opplevd å ha stikkende smerter i en av sidene mellom eggløsning og mens? Jeg har holdt på i noen dager nå på venstre side. Blir jo helt tussete i hodet.. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnørste skrev (På 14.2.2022 den 23.43):

Har noen forresten opplevd å ha stikkende smerter i en av sidene mellom eggløsning og mens? Jeg har holdt på i noen dager nå på venstre side. Blir jo helt tussete i hodet.. 😂😂

Æsj jaa, kjent det både ved graviditet og ikke - er jo helt håpløst 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er gravid. Positiv test 11 DPO. Veldig blanda følelser. Første gang testen er positiv er det fint, også skal man sammenligne streker og jeg har lest mye om kjemisk graviditet. Det tar dessverre alle krefter, og det eneste jeg kan gjøre er å prøve å slappe av og tenke at det kan gå bra også. Noen tips?  ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå gratulerer med første milepæl! Å få de to strekene er kjempebra, og da er du virkelig i gang. Men jeg vet alt om at frykten kan overskygge gleden. Det eneste som hjelper er at tiden går... for meg syns jeg det hjalp litt å ha oversikt over milepælene fremover og ha mål som små skritt. Neste mål å få 2-3 på testen, så 3+, så første UL osv. Ha flere tidligere ultralyder for bekreftelsens del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg glemte denne dagboken helt 😂 Vi har en liten jente på 3 mnd 🥰 vanligvis sover hun om nettene, men er nå lys våken, men det gjør ingenting! Vi storkoser oss ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Burde vel kanskje lage en graviddagbok, men vet jeg ikke kommer til å skrive jevnlig. Føler likevel for å dele det her (anonymt), siden jeg ikke er klar for å fortelle det til nære og kjære enda😅 

Men vi fikk en hyggelig overraskelse på starten av nyåret 😂 Jeg er nemlig gravid 🥰 Jeg tok veldig tak i kosthold og trening etter at vi fikk datteren vår, og gikk ned 19kg.. helt sinnsykt.. og litt sånn p-pillekluss førte visst til en skikkelig eggløsning😅 Vi synes det er litt tidlig, men vi har alt vi trenger og ikke rukket å pakke ned noe særlig, uansett går dette veldig bra. Jeg er 11 uker, og bærer fremdeles på en frykt om at noe skal gå galt. Men den er ikke like sterk som ved forrige svangerskap. Vi har jo verdens fineste jente, og vi er veldig takknemlige for det ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...