Amatariel Skrevet 15. oktober 2021 #61 Del Skrevet 15. oktober 2021 Mnørste skrev (På 13.10.2021 den 18.31): Egget ble mål til 20 mm på mandag, altså CD 12. Vi ble også enige om at jeg skulle sette Ovitrelle, dette kunne jeg velge selv. Så den satte jeg i går morges. I dag har jeg 2 positive EL-tester. Så vi forsøker. Dette er veldig spennende da! God kombo med letrozol og ovitrelle 😊 Håper på fruktbart utfall 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #62 Del Skrevet 23. oktober 2021 Dårlig kvalitet her, men enten er det skyggestrek eller babystrek. Hjertet mitt hopper alle veier nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #63 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mnørste skrev (1 minutt siden): Dårlig kvalitet her, men enten er det skyggestrek eller babystrek. Hjertet mitt hopper alle veier nå. 9-10 DPO forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #64 Del Skrevet 23. oktober 2021 Oo spennende!! Har du testet ut ovitrelle slik at du vet at den evnt. ikke slår ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #65 Del Skrevet 23. oktober 2021 Amatariel skrev (16 minutter siden): Oo spennende!! Har du testet ut ovitrelle slik at du vet at den evnt. ikke slår ut? Jeg har ikke testet fra dagen jeg satt den, men jeg tok test onsdag og torsdag, de var begge negative! Har tenkt at det kan være Ovitrelle også, er 11 dager siden jeg satt den.. men de andre testene jeg tok ble tatt på morgenurin, så den ville vel gjort utslag om den fremdeles satt i kroppen? Dette gjør jeg veldig usikker, hatt hjertebank siden jeg tok testen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #66 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mnørste skrev (1 time siden): Jeg har ikke testet fra dagen jeg satt den, men jeg tok test onsdag og torsdag, de var begge negative! Har tenkt at det kan være Ovitrelle også, er 11 dager siden jeg satt den.. men de andre testene jeg tok ble tatt på morgenurin, så den ville vel gjort utslag om den fremdeles satt i kroppen? Dette gjør jeg veldig usikker, hatt hjertebank siden jeg tok testen 😅 Så bra, det var lurt du gjorde! Noen har jo faktisk ovitrelle igjen i 11-12 dager. Men om du har tatt negative tester så eeer dette babystrek! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #67 Del Skrevet 23. oktober 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Så bra, det var lurt du gjorde! Noen har jo faktisk ovitrelle igjen i 11-12 dager. Men om du har tatt negative tester så eeer dette babystrek! 😄 Det er det! Jeg roer meg ikke før streken blir sterkere, overbeviser meg selv hele tiden om at det er noe galt med testene (har tatt to i dag nemlig😅) eller at det faktisk er Ovitrelle og at det var noe rart med de to andre testene jeg tok. Da jeg tok den første testen tidligere i dag, så la jeg den fra meg nesten med én gang, også skulle jeg bare kaste den, og da var det strek. Samboer er dog overbevist om at det er en skyggestrek 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #68 Del Skrevet 23. oktober 2021 Fullt forståelig. Det blir bedre når man ser tydelig økning og kommer over IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #69 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nå er det ingen tvil, tatt med utvanna urin 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 24. oktober 2021 #70 Del Skrevet 24. oktober 2021 Gratulerer såå mye!❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #71 Del Skrevet 24. oktober 2021 Daisy'sDuckling skrev (10 minutter siden): Gratulerer såå mye!❤️🥰 Tusen takk ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. oktober 2021 #72 Del Skrevet 25. oktober 2021 Deilig å se det på digital test! Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 20. november 2021 Forfatter #73 Del Skrevet 20. november 2021 Denne helgen er laaang og vond. Gyn kunne ikke se noe fosteranlegg på UL. Tok en blodprøve i går, skal ta en ny blodprøve på mandag morgen. Mest sannsynlig blir dette en MA. Jeg er tom for ord, og jeg har ikke noe håp for denne gravditeten. Det knuser meg at vi må vente over helgen.. jeg vil bare få det overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. november 2021 #74 Del Skrevet 20. november 2021 Uff nei, dette var triste greier. Hvor langt skulle du vært på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 20. november 2021 Forfatter #75 Del Skrevet 20. november 2021 7+2 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 21. november 2021 #76 Del Skrevet 21. november 2021 Så forferdelig trist.. Sender deg en stor klem❤️😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnørste Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #77 Del Skrevet 1. desember 2021 Det ble dessverre en MA. Ble gjort forrige uke. Helt sykt hvor ensom man føler seg og at man sitter igjen med en følelse av tomhet. Smertene og blødningene sluttet i dag, og det er jeg glad for. Jeg hadde såpass høye HCG-nivåer at de ba meg vente 5-6 uker før jeg tar en graviditetstest. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Graviditeten frem til abort var preget av mye symptomer, og så mye følelser at jeg var helt i ubalanse. Jeg var også sikker på at noe var galt. Helt grusomt å se tilbake på. Uansett må vi bare komme oss på beina igjen. Ta dag for dag, selvom dagene er blytunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. desember 2021 #78 Del Skrevet 1. desember 2021 Mange klemmer til deg Det er sant at man føler seg tom... fryktelig opplevelse å skulle igjennom. Bare godt å høre at det verste er et tilbakelagt kapittel for deg nå. Forsøk å nyt julen og gjør hyggelige ting fremover, så ønsker jeg deg all lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 1. desember 2021 #79 Del Skrevet 1. desember 2021 Så trist å høre!! Det er så vondt å gjennomgå MA, både fysisk og psykisk. For noen kan det være en fordel å ha HCG i kroppen. De blir ganske raskt gravide etter MA. Håper det er tilfelle for deg!! For meg har det hjulpet å snakke åpent om det jeg har gått gjennom og vektlegge at jeg kan bli gravid, så forhåpentligvis lykkes man snart igjen. Sender masse klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 1. desember 2021 #80 Del Skrevet 1. desember 2021 Så vondt å lese om opplevelsen din😔 Sender masse klemmer til deg.. og ønsker deg/dere all lykke til videre💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå