PetterKanin Skrevet 24. januar 2021 #41 Del Skrevet 24. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden): Jeg tåler fint å høre det aller aller meste, jeg er hardhudet 😛 Joda, men det er da fortsatt like idiotisk å dra inn i en diskusjon om noe helt annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 24. januar 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 24. januar 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Joda, men det er da fortsatt like idiotisk å dra inn i en diskusjon om noe helt annet. Ja det er jeg enig i, har funnet ut at svært få på kg klarer å diskutere saklig 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2021 #43 Del Skrevet 24. januar 2021 Så flytt til Russland om du tror det er så mye bedre der da, hva er det som hindrer deg? Anonymkode: 50010...41f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 24. januar 2021 Forfatter #44 Del Skrevet 24. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så flytt til Russland om du tror det er så mye bedre der da, hva er det som hindrer deg? Anonymkode: 50010...41f Skulle gjerne gjort det, er lei Erna og dagens regjering. Hadde med glede byttet ho med putin frem til valget til høsten 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. januar 2021 #45 Del Skrevet 24. januar 2021 Du er så kverulant at du faktisk fortjener å ha mistet lappen, når du ikke skjønner hva som er galt med å tukle med et kjennemerke, donuts på en tom parkeringsplass etc så tilpass for deg. Det var en tråd her i fjor vinter hvor en annen også drev å køddet slik, han endte med å ødelegge bilen samt en lyktestolpe, han forstod alvoret. Du er så bestemt på at den norske stat er ute etter å ta deg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 24. januar 2021 Forfatter #46 Del Skrevet 24. januar 2021 dillyduzit skrev (7 minutter siden): Du er så kverulant at du faktisk fortjener å ha mistet lappen, når du ikke skjønner hva som er galt med å tukle med et kjennemerke, donuts på en tom parkeringsplass etc så tilpass for deg. Det var en tråd her i fjor vinter hvor en annen også drev å køddet slik, han endte med å ødelegge bilen samt en lyktestolpe, han forstod alvoret. Du er så bestemt på at den norske stat er ute etter å ta deg. Den tråden har jeg sett, var en som dro den frem på min andre tråd... Kan ikke sammenligne det han gjorde og det vi gjorde... Hadde ikke sakt noe på om jeg kjørte ned en stolpe, hadde da pent gitt fra meg lappen til snuten enten de forlaget det eller ikke... Ja det er den helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2021 #47 Del Skrevet 25. januar 2021 Fatter bare ikke at dere fortsetter og fortsetter med å mate dette trollet? Anonymkode: 81d56...4e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampira Skrevet 25. januar 2021 #48 Del Skrevet 25. januar 2021 Det er bare å følge reglene det, så slipper man etterkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 25. januar 2021 #49 Del Skrevet 25. januar 2021 dillyduzit skrev (16 timer siden): Du er så kverulant at du faktisk fortjener å ha mistet lappen, når du ikke skjønner hva som er galt med å tukle med et kjennemerke, donuts på en tom parkeringsplass etc så tilpass for deg. Det var en tråd her i fjor vinter hvor en annen også drev å køddet slik, han endte med å ødelegge bilen samt en lyktestolpe, han forstod alvoret. Du er så bestemt på at den norske stat er ute etter å ta deg. Meg bekjent mister man ikke lappen fordi man er kverulant. Er det noe UP har begynt ned i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 25. januar 2021 #50 Del Skrevet 25. januar 2021 PetterKanin skrev (5 timer siden): Meg bekjent mister man ikke lappen fordi man er kverulant. Er det noe UP har begynt ned i det siste? Å se på helt basic enkle trafikkregler som urelevant og fullstendig tøys så burde man i teorien ikke ha fått lappen til å begynne med. nei, du mister ikke lappen for å være kverulant, men å ikke forstå hva som er potensielt farlig med «egen trening» på en parkeringsplass av typen sladding og doughnuts, så gikk det jo som det gikk. Tenker at politiet var drittlei i etterkant, dersom TS er slik i trådene han har laget kan jeg bare tenke meg hvordan han er i virkeligheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 26. januar 2021 #51 Del Skrevet 26. januar 2021 dillyduzit skrev (6 timer siden): Å se på helt basic enkle trafikkregler som urelevant og fullstendig tøys så burde man i teorien ikke ha fått lappen til å begynne med. nei, du mister ikke lappen for å være kverulant, men å ikke forstå hva som er potensielt farlig med «egen trening» på en parkeringsplass av typen sladding og doughnuts, så gikk det jo som det gikk. Tenker at politiet var drittlei i etterkant, dersom TS er slik i trådene han har laget kan jeg bare tenke meg hvordan han er i virkeligheten. Hva du tenker om noe helt annet enn det diskusjonen dreier seg om er da helt irrelevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #52 Del Skrevet 26. januar 2021 PetterKanin skrev (3 timer siden): Hva du tenker om noe helt annet enn det diskusjonen dreier seg om er da helt irrelevant. Nå var det TS som selv dro inn disse tingene. Anonymkode: 3ecf5...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 26. januar 2021 #53 Del Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå var det TS som selv dro inn disse tingene. Anonymkode: 3ecf5...396 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokester Skrevet 26. januar 2021 #54 Del Skrevet 26. januar 2021 Er jo bare å bestille seg skilter uten nasjonalitetsmerke om man ikke liker det blå feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #55 Del Skrevet 26. januar 2021 On 1/24/2021 at 9:57 PM, Galdhøpiggen said: Ja det er jeg enig i, har funnet ut at svært få på kg klarer å diskutere saklig 😂 Og dette kom virkelig fra den rette kjeften ser jeg. Anonymkode: d525d...99c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #56 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 11.29): Fatter bare ikke at dere fortsetter og fortsetter med å mate dette trollet? Anonymkode: 81d56...4e0 Er ikke noe troll, troll finnes ikke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #57 Del Skrevet 26. februar 2021 dillyduzit skrev (På 25.1.2021 den 22.19): Å se på helt basic enkle trafikkregler som urelevant og fullstendig tøys så burde man i teorien ikke ha fått lappen til å begynne med. nei, du mister ikke lappen for å være kverulant, men å ikke forstå hva som er potensielt farlig med «egen trening» på en parkeringsplass av typen sladding og doughnuts, så gikk det jo som det gikk. Tenker at politiet var drittlei i etterkant, dersom TS er slik i trådene han har laget kan jeg bare tenke meg hvordan han er i virkeligheten. På hvilken måte kan det være farlig å trene/leke litt på en parkeringsplass?? Har dog Ikke lært, fullt mulig jeg mister lappen på det samme igjen, men vi skal ta våre forhåndsregler heretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 26. februar 2021 Forfatter #58 Del Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 15.54): Og dette kom virkelig fra den rette kjeften ser jeg. Anonymkode: d525d...99c Ja det gjorde faktisk det 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå