Gå til innhold

Hadde tuklet med skiltene på kjøretøyet

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Galdhøpiggen skrev (1 minutt siden):

Jeg tåler fint å høre det aller aller meste, jeg er hardhudet 😛 

Joda, men det er da fortsatt like idiotisk å dra inn i en diskusjon om noe helt annet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Joda, men det er da fortsatt like idiotisk å dra inn i en diskusjon om noe helt annet.

Ja det er jeg enig i, har funnet ut at svært få på kg klarer å diskutere saklig 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flytt til Russland om du tror det er så mye bedre der da, hva er det som hindrer deg?

Anonymkode: 50010...41f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så flytt til Russland om du tror det er så mye bedre der da, hva er det som hindrer deg?

Anonymkode: 50010...41f

Skulle gjerne gjort det, er lei Erna og dagens regjering. Hadde med glede byttet ho med putin frem til valget til høsten 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så kverulant at du faktisk fortjener å ha mistet lappen, når du ikke skjønner hva som er galt med å tukle med et kjennemerke, donuts på en tom parkeringsplass etc så tilpass for deg. Det var en tråd her i fjor vinter hvor en annen også drev å køddet slik, han endte med å ødelegge bilen samt en lyktestolpe, han forstod alvoret. 

Du er så bestemt på at den norske stat er ute etter å ta deg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dillyduzit skrev (7 minutter siden):

Du er så kverulant at du faktisk fortjener å ha mistet lappen, når du ikke skjønner hva som er galt med å tukle med et kjennemerke, donuts på en tom parkeringsplass etc så tilpass for deg. Det var en tråd her i fjor vinter hvor en annen også drev å køddet slik, han endte med å ødelegge bilen samt en lyktestolpe, han forstod alvoret. 

Den tråden har jeg sett, var en som dro den frem på min andre tråd... Kan ikke sammenligne det han gjorde og det vi gjorde... Hadde ikke sakt noe på om jeg kjørte ned en stolpe, hadde da pent gitt fra meg lappen til snuten enten de forlaget det eller ikke... 

Ja det er den helt klart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter bare ikke at dere fortsetter og fortsetter med å mate dette trollet?

Anonymkode: 81d56...4e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dillyduzit skrev (16 timer siden):

Meg bekjent mister man ikke lappen fordi man er kverulant. Er det noe UP har begynt ned i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (5 timer siden):

Meg bekjent mister man ikke lappen fordi man er kverulant. Er det noe UP har begynt ned i det siste?

Å se på helt basic enkle trafikkregler som urelevant og fullstendig tøys så burde man i teorien ikke ha fått lappen til å begynne med. 

nei, du mister ikke lappen for å være kverulant, men å ikke forstå hva som er potensielt farlig med «egen trening» på en parkeringsplass av typen sladding og doughnuts, så gikk det jo som det gikk. Tenker at politiet var drittlei i etterkant, dersom TS er slik i trådene han har laget kan jeg bare tenke meg hvordan han er i virkeligheten. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dillyduzit skrev (6 timer siden):

Å se på helt basic enkle trafikkregler som urelevant og fullstendig tøys så burde man i teorien ikke ha fått lappen til å begynne med. 

nei, du mister ikke lappen for å være kverulant, men å ikke forstå hva som er potensielt farlig med «egen trening» på en parkeringsplass av typen sladding og doughnuts, så gikk det jo som det gikk. Tenker at politiet var drittlei i etterkant, dersom TS er slik i trådene han har laget kan jeg bare tenke meg hvordan han er i virkeligheten. 

Hva du tenker om noe helt annet enn det diskusjonen dreier seg om er da helt irrelevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (3 timer siden):

Hva du tenker om noe helt annet enn det diskusjonen dreier seg om er da helt irrelevant. 

Nå var det TS som selv dro inn disse tingene. 

Anonymkode: 3ecf5...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå var det TS som selv dro inn disse tingene. 

Anonymkode: 3ecf5...396

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/24/2021 at 9:57 PM, Galdhøpiggen said:

Ja det er jeg enig i, har funnet ut at svært få på kg klarer å diskutere saklig 😂

Og dette kom virkelig fra den rette kjeften ser jeg.

Anonymkode: d525d...99c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 11.29):

Fatter bare ikke at dere fortsetter og fortsetter med å mate dette trollet?

Anonymkode: 81d56...4e0

Er ikke noe troll, troll finnes ikke 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dillyduzit skrev (På 25.1.2021 den 22.19):

På hvilken måte kan det være farlig å trene/leke litt på en parkeringsplass?? 

Har dog Ikke lært, fullt mulig jeg mister lappen på det samme igjen, men vi skal ta våre forhåndsregler heretter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 15.54):

Og dette kom virkelig fra den rette kjeften ser jeg.

Anonymkode: d525d...99c

Ja det gjorde faktisk det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...