EXB1987 Skrevet 9. april 2021 #161 Del Skrevet 9. april 2021 Åååå, for en rørende dagbok! 😭😭 Det er som å lese mine egne tanker, bare at jeg ikke har fått en like lykkelig bråvending enda som deg! ❤ Gratulerer så mye med graviditeten, virkelig fantastisk at dere lyktes til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #162 Del Skrevet 9. april 2021 Annabel skrev (7 timer siden): Haha det skjønner jeg ❤️ Ser for meg at det sikkert tar litt tid før det synker ordentlig inn ja! Så koselig at du spør! Det har jeg vet du🥰: Så gøy! Da skal jeg jammen meg lese din også🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. april 2021 #163 Del Skrevet 9. april 2021 EXB1987 skrev (51 minutter siden): Åååå, for en rørende dagbok! 😭😭 Det er som å lese mine egne tanker, bare at jeg ikke har fått en like lykkelig bråvending enda som deg! ❤ Gratulerer så mye med graviditeten, virkelig fantastisk at dere lyktes til slutt! Ja, det er lett å kjenne seg igjen i andres tanker og følelser her inne, og det føles på en måte godt å ikke være så alene om det💕 Tusen hjertelig takk!💕 det er jo fryktelig tidlig enda og mye kan gå galt, men det føles samtidig fint å vite at kroppen faktisk greier å bli gravid. Jeg håper dere får oppfølgingen dere trenger, og at det snart blir deres tur til å oppleve den samme bråvendingen som vi har gjort☺️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 9. april 2021 #164 Del Skrevet 9. april 2021 1_Ava_1 skrev (2 timer siden): Ja, det er lett å kjenne seg igjen i andres tanker og følelser her inne, og det føles på en måte godt å ikke være så alene om det💕 Tusen hjertelig takk!💕 det er jo fryktelig tidlig enda og mye kan gå galt, men det føles samtidig fint å vite at kroppen faktisk greier å bli gravid. Jeg håper dere får oppfølgingen dere trenger, og at det snart blir deres tur til å oppleve den samme bråvendingen som vi har gjort☺️🤞🏻 Ja, du har i alle fall fått et bevis på at du greier å bli gravid, og det må være veldig godt! Så håper jeg selvsagt at spira klamrer seg fast! 🥰 Jeg har heller ikke fått positiv graviditetstest før, så er veldig spent på om vi får det til på egenhånd. Men gynekologen i går var veldig positiv, så vi får bare stole på henne og at kroppen på en eller annen måte ordner opp selv 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 10. april 2021 #165 Del Skrevet 10. april 2021 14 dpo, det er lørdag og i følge Flo, IKM!!🤞🏻🤞🏻 Har sjekket ut syklusene mine de siste månedene og da har tanta kommet for fult enten 13 eller 14 dpo. I tillegg har blødningen såvidt startet dagen/ettermiddagen i forveien med påfølgende smerter. Ingen tegn til dette nå🤞🏻🙏🏻 Testegalskapen har tatt fullstendig overhånd, og det er fantastisk å se hvor mye sterkere CB er i dag kontra på onsdag☺️ Øverste fra i dag og den nederste fra onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. april 2021 #166 Del Skrevet 10. april 2021 Veldig fin økning! Ble helt testegal i starten selv, så kjenner meg igjen i det 🙈 Er noe med den bekreftelsen om at det skjer noe ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 10. april 2021 #167 Del Skrevet 10. april 2021 Så stas!! 😁❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 10. april 2021 #168 Del Skrevet 10. april 2021 Huff, nå kommer bekymringene.. har siden forrige helg vært delvis plaget med mye luft og obstipasjon. Nå i dag renner jeg på do i eningen og kjenner samtidig på mensmurringer så fort jeg sitter på ramma😯 som regel starter alltid mensen hos meg med dårlig mage, og derfor begynner jeg å kjenne på en snikende uro nå😥 noen som har opplevd liknende ved IKM? Testen jeg tok i dag var jo sterk (CB), og strimmeltesten fra i går 13 dpo hadde helt klart doblet seg fra 11 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. april 2021 #169 Del Skrevet 10. april 2021 Ja, akkurat sånn har jeg alltid hatt det rundt IKM og graviditet. Kjennes ut som mensen kommer -hele tiden-. Vært sjokka hver gang jeg trakk ned buksa og det ikke var blod liksom... Så tror du kan trøste deg med at det er temmelig normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. april 2021 #170 Del Skrevet 11. april 2021 Sånn var det for meg i starten og, og har det sånn med jevne mellomrom fortsatt. Håper alt ser bra ut og at det ikke er noe å bekymre seg for ❤ Dagen før IKM så føltes det helt likt som jeg skulle få mensen, og på IKM som pleier å være min mest intense dag med mensensmerter så føltes det ut som jeg hadde relativt intense mensensmerter 🙈 Når kroppen både timer og lager såpass like symptomer så er det vanskelig å tro på at det faktisk ikke er mensen. Egentlig en merkelig opplevelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 11. april 2021 #171 Del Skrevet 11. april 2021 Tror ikke dette virker veldig lovende😔 testet med babyplan i sted og streken er ikke tydeligere i dag (15 dpo) enn den var i forrigårs (13 dpo). Testen til høyre på det nederste bildet er fra i dag, til venstre fra i forrigårs😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. april 2021 #172 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg syns ikke dette ser ille ut? Er fin strek på testen, og min erfaring er at disse slett ikke øker markant i styrke hver dag etter IKM. Strimlene er dårlige på det. Derfor anbefales kun digital når du først har fått en tydelig strek på strimmel. Du fikk jo 1-2 på fredag, så da ville jeg ikke tatt flere tester før nå på fredag igjen da du kan ta en ny digital. Står det 2-3 på den så er alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. april 2021 #173 Del Skrevet 11. april 2021 Ikke gi opp håpet enda ❤ Jeg fikk ikke veldig mye økning på testene i starten, og av en eller annen grunn fikk jeg ofte sterkere strek på ettermiddagen enn på morgenen. Fra 12 dpo og til 15dpo kan jeg ikke se noe forskjell på testene 🙈 Håper det ikke er noe å bekymre seg for 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 11. april 2021 #174 Del Skrevet 11. april 2021 Tusen takk for beroligende ord dere to💕 håper dere har rett🤞🏻CB-testen i går var jo sterk iallfall🙏 Men fikk en dårlig følelse når det ikke så ut til at HCG har doblet seg på to dager😶 Jeg fikk melding av legen på fredag om at siden testen jeg tok på legekontoret viste svakt positiv så kunne jeg komme tilbake til uka for å ta en ny urinprøve. Ville dere gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 11. april 2021 #175 Del Skrevet 11. april 2021 @Atticmess har du bilde av testrekka di?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. april 2021 #176 Del Skrevet 11. april 2021 Hvis det hadde følt betryggende så hadde jeg absolutt gjort det 😊 Tror nok det er bedre også kun teste med en digital slik Amatariel sier 😊 Ja, har dem både bilder rett etterpå og tørka satt ved siden av hverandre, skal bare legge på tekst så de gir mening så kan jeg legge ut bilde av dem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 11. april 2021 #177 Del Skrevet 11. april 2021 Atticmess skrev (24 minutter siden): Hvis det hadde følt betryggende så hadde jeg absolutt gjort det 😊 Tror nok det er bedre også kun teste med en digital slik Amatariel sier 😊 Ja, har dem både bilder rett etterpå og tørka satt ved siden av hverandre, skal bare legge på tekst så de gir mening så kan jeg legge ut bilde av dem 😊 Ååå, supert altså!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 11. april 2021 #178 Del Skrevet 11. april 2021 La ut bildene og oversikten i dagboka mi her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 11. april 2021 #179 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Jeg ble bekymret når jeg tok den siste her som tydelig var svakere enn den forrige. Alle tatt dagen etter den forrige. Her er 11, 12, 13 og 14 dpo. Stoppet å ta strimler etter dette og er nå 11 uker imorgen 😉 Krysser fingrene for at det bare var tilfeldig hos deg. Tenker som nevnt over at du bør fortsette med digitale. Jeg tok neste strimmel på 17 dpo (på utvannet ettermiddagsurin) for jeg var nysgjerrig. Testet da 2 typer strimmel + EL test 🙈 Endret 11. april 2021 av Niny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 11. april 2021 #180 Del Skrevet 11. april 2021 Tusen takk for testrekker @Ninyog @Atticmess💕 dere er nydelige!! Jeg tok faktisk en EL-test i går kveld, samme typen som Niny la ut over her, og den var positiv☺️ men da lar jeg strimlene ligge fra nå av. Bør jeg vente helt til fredag med ny digital eller er det håp for å få 2-3 uker tidligere? Hater å gå i uvisshet kjenner jeg😵 har fortsatt symptomer i form av kjempeømme pupper, men ingen kvalme eller annet. Når begynte dere å få «skikkelige» symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå