Gå til innhold

Tanker om innvandrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innvandringsspørsmålet er en utrolig vanskelig problemstilling fra mange sider.. Og da det blir lett å stikke hodet i sanden. Norske myndigheter liker det best slik når det blir for stort og vanskelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jag selv er svensk. Har bodd og jobba her i over 10 år. Hva syns dere nordmen om det ? Syns dere jeg burde dra fra landet og aldrig komme tillbake? Forlate min norske kjereste og dra till sverige? Iblandt føler jeg meg ikke velkommen her i Norge. Og det er en veldigt sjip følelse

Anonymkode: 3a810...44e

De aller fleste skjønner jo at det er snakk om ikke-vestlige innvandrere, Sverige er jo et prakteksemplar på hvorfor denne typen innvandring ikke er bra i det lange løp.

Her i Norge så er det heldigvis lov til å diskutere de negative sidene med denne typen innvandring, ikke sånn som i Sverige der det IKKE skal snakkes om og alt skal tåkelegges.

Anonymkode: 99a2d...1e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Innvandrere i Norge?

synes det er altfor mange innvandrere her nå, begynner å lure på om Norge har blitt Midt-Østen eller Pakistan. Bare se i Oslo.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drx97 skrev (4 minutter siden):

Innvandrere i Norge?

synes det er altfor mange innvandrere her nå, begynner å lure på om Norge har blitt Midt-Østen eller Pakistan. Bare se i Oslo.  

Vi må hente 100.000 kvinner fra land som har opplevd sosialisme. Ikke barn på 14 med helskjegg og annen kultur som skal ha reunion med storfamilien.

vi har mannsoverskudd å det skaper grobunn for endel utfordringer man ser i dag så vi burde ta å gå inn for å hente flest mulig gjerne flere hundre tusen kvinner fra sentral Amerika osv. 

på tinder nå er det kommet masse Ukrainske damer, ekstremt pene å det er ikke meg de skal konkurrere mot. 50.000 til er ikke nok. 
 

forøvrig så er det du snakker om en villet politikk fra venstresiden for å skape forskjeller. Så de kan få nye velgere, klage på økende fattigdom osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentin skrev (4 minutter siden):

Vi må hente 100.000 kvinner fra land som har opplevd sosialisme. Ikke barn på 14 med helskjegg og annen kultur som skal ha reunion med storfamilien.

vi har mannsoverskudd å det skaper grobunn for endel utfordringer man ser i dag så vi burde ta å gå inn for å hente flest mulig gjerne flere hundre tusen kvinner fra sentral Amerika osv. 

på tinder nå er det kommet masse Ukrainske damer, ekstremt pene å det er ikke meg de skal konkurrere mot. 50.000 til er ikke nok. 
 

forøvrig så er det du snakker om en villet politikk fra venstresiden for å skape forskjeller. Så de kan få nye velgere, klage på økende fattigdom osv. 

jeg mener ikke ditten eller datten, jeg sier straight up det jeg ser, enkelte steder har ikke den norske feelingen lenger, fordi i disse områdene bor det for mange med innvandrer bakgrunn. Og du kan ta deg en tur på Holmlia eller Stovner for å se det! 

Nå var ikke spm om innvandring men om innvandrere, men synes det jeg sier likevel er relevant,

Og jeg bryr meg fint lite om tallene dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 20.02):

Hvorfor skal jeg «tro» noe? Alle innvandrere jeg kjenner jobber, 100% faktisk. De bidrar til samfunnet i mye større grad enn en del nordmenn som bare drikker og ser på TV døgnet rundt. 

Anonymkode: 61860...ad7

😂😂

Anonymkode: 16412...a7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.4.2022 den 5.43):

😂😂

Anonymkode: 16412...a7d

Hva? Stemmer det ikke? 

Anonymkode: 61860...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 1/22/2021 den 16.44):

For min del må det i så fall handle om assimilering. Da er jeg med på det.

Jeg er ikke for full assimilering, men å dra integreringen noe mer mot assimilering. Det betyr at innvandrere ikke skal gi slipp på all sin kultur. Men de skal tilpasse seg mer enn de gjør idag. Jeg føler storsamfunnet utsettes for uønsket press for å møte innvandrere i midten på integreringen. Når jenter ikke skal ha skolesvømming, når det kommer krav om at det ikke skal være juletre på skolen. 

Jeg har ingenting imot ulike hudfarger og kulturelle uttrykk. De fleste er greie. Men man må unngå små samfunn i samfunnet, flere byer i Sverige er blitt ubeboelige for svensker, politiet tørr knapt bevege seg inn. Det må unngås å utarte seg i Norge for enhver pris. Da må man redusere antall nyankomne, spre mer utover hvilke land de kommer fra, spre bosettingen utover i Norge. 

Så kanskje være mer bevisst på å ikke ta inn svært konservative muslimer. De er vanskelige å integrere. Om det er som flyktninger eller gjennom ekteskap.

Anonymkode: f3082...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulke typer innvandring, noe er positivt, annet er negativt. 

Det beste hadde vært insentiver for å få opp fødselsraten her i landet, så hadde vi ikke trengt særlig med innvandring.

Anonymkode: d2cd8...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ulke typer innvandring, noe er positivt, annet er negativt. 

Det beste hadde vært insentiver for å få opp fødselsraten her i landet, så hadde vi ikke trengt særlig med innvandring.

Anonymkode: d2cd8...a2a

Innvandrerne hadde kommet uansett.

Anonymkode: 71841...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at innvandring kan være positivt, men at innvandring fra muslimske land bør stoppes. Fører totalt sett ikke med seg mer positive enn negative konskevenser, innvandring fra muslimske land altså. Landet blir mer utrygt for ikke bare majoriteten, men også minoriteter som faktisk har flyktet fra muslimske land - og så møter de på nytt forfølgelse og undertrykkelse, trusler av muslimer også her. Det er jo groteskt, må stoppes.

Anonymkode: f53cc...16a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...