Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fame skrev (3 timer siden):

Venter mensen i dag og fremdeles ikke noe tegn til at den skal dukke opp.  Skriver derfor dette her for da pleier den å komme  :filer:

Jeg krysser fingrene for deg tross den negative testen, og håper enda på rapport om null mensen🥰 

 

89jenta skrev (10 timer siden):

Tok test nå på morgenen 6 dpo jeg og 🙊 negativ - som forventet. men klarer ikke å la testene ligge 😅 men helt enig, tiden måå begynne å gå litt fortere nå 🙈

Haha, tenk at man gjør det tross at man vet det er aly for tidlig😂 syns liksom det hjalp litt i ventetida å få brukt en liten test😂 ser skygge på den i dag. Etter ett døgn, på en test tatt 6 dpo. Mitt første møte med en skikkelig skygge😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammatilsukkertopp skrev (18 minutter siden):

Jeg krysser fingrene for deg tross den negative testen, og håper enda på rapport om null mensen🥰 

 

Haha, tenk at man gjør det tross at man vet det er aly for tidlig😂 syns liksom det hjalp litt i ventetida å få brukt en liten test😂 ser skygge på den i dag. Etter ett døgn, på en test tatt 6 dpo. Mitt første møte med en skikkelig skygge😂

:klem:skal holde oppdatert. Har mye, mye, MYE luft i magen men ellers ingenting  :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (11 timer siden):

Tok test nå på morgenen 6 dpo jeg og 🙊 negativ - som forventet. men klarer ikke å la testene ligge 😅 men helt enig, tiden måå begynne å gå litt fortere nå 🙈

Tok en test 6 dpo jeg og 😂 var litt for «gøy» 😅 rimelig bortkasta 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da er vi en god testgruppe som kan bekrefte at testen ikke blir positiv 6 dpo🙈 Jeg føler meg skikkelig oppblåst i dag, men det er vel kanskje bare at jeg er obs på alt jeg kjenner. Har styrketrening i morgen, og ble brått litt usikker på hvor hardt jeg skal kjøre meg. Livredd noe skal ødelegge😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (12 timer siden):

Haha, da er vi en god testgruppe som kan bekrefte at testen ikke blir positiv 6 dpo🙈 Jeg føler meg skikkelig oppblåst i dag, men det er vel kanskje bare at jeg er obs på alt jeg kjenner. Har styrketrening i morgen, og ble brått litt usikker på hvor hardt jeg skal kjøre meg. Livredd noe skal ødelegge😂

Du ødelegger ingenting ved å trene som normalt så tidlig i svangerskapet ❤️ Kjør deg så hardt som pleier og som føles komfortabelt. 

At gravide ikke skal løfte over 2 kg (😂) som jeg dessverre har lest flere steder, er bare en gammeldags, utdatert myte som uheldigvis fortsetter å få leve. Det får gravide til å bli redde for å bruke kroppene sine, og det kan faktisk være skadelig.

 

Anonymkode: a5754...e13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du ødelegger ingenting ved å trene som normalt så tidlig i svangerskapet ❤️ Kjør deg så hardt som pleier og som føles komfortabelt. 

At gravide ikke skal løfte over 2 kg (😂) som jeg dessverre har lest flere steder, er bare en gammeldags, utdatert myte som uheldigvis fortsetter å få leve. Det får gravide til å bli redde for å bruke kroppene sine, og det kan faktisk være skadelig.

 

Anonymkode: a5754...e13

Jeg trodde også på denne myten. Jeg googlet det og fant ut at gravide kan løfte så tungt de bare klarer. Sliter de med problemer som bekkensmerter og andre kroppslige gravidplager, så anbefales det at de ikke skal løfte så tungt, siden det kan forverre symptomene.

Så bare å løfte tungt alle sammen, ingen fare🤪

Anonymkode: 3d268...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom mensen. 2 dager forsinket 🥺. Testet i går og den var selvsagt negativ. Kjente meg ikke gravid heller denne mnd, men selv om jeg egentlig visste så ble jeg likevel veldig skuffa og lei meg. All ære til de som prøver i mange år uten å bli gravide ❤️. Jeg føler jeg er på randen nå etter prøving siden starten av året. 
 

hvordan gikk det med deg @Osloborger88? Håper du hadde bedre hell og lykke enn meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer87 skrev (1 time siden):

Idag kom mensen. 2 dager forsinket 🥺. Testet i går og den var selvsagt negativ. Kjente meg ikke gravid heller denne mnd, men selv om jeg egentlig visste så ble jeg likevel veldig skuffa og lei meg. All ære til de som prøver i mange år uten å bli gravide ❤️. Jeg føler jeg er på randen nå etter prøving siden starten av året. 
 

hvordan gikk det med deg @Osloborger88? Håper du hadde bedre hell og lykke enn meg! 

God klem❤️ 

Fame skrev (1 time siden):

Ses om noen uker

11247079_1661241260779197_6733299969464533447_n.jpg

Gleder meg til å følge deg igjen i neste pp😊 God klem❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo, og i dag måtte jeg jo kline til med en test igjen. Selvfølgelig så blenda som den kan bli, men det er normal sine strimmeltester, og jeg velger å ikke stole på det🙈😂 er sykt fristet til å kjøpe clearblue sin tidlig deteksjonstest i dag, og svi av den mot helgen. Forstår jo samtidig at jeg ikke kan kaste bort hele lønna på tester hver eneste mnd om denne prøvinga skulle drøye over tid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du ødelegger ingenting ved å trene som normalt så tidlig i svangerskapet ❤️ Kjør deg så hardt som pleier og som føles komfortabelt. 

At gravide ikke skal løfte over 2 kg (😂) som jeg dessverre har lest flere steder, er bare en gammeldags, utdatert myte som uheldigvis fortsetter å få leve. Det får gravide til å bli redde for å bruke kroppene sine, og det kan faktisk være skadelig.

 

Anonymkode: a5754...e13

Takk for beroligende ord❤️ Da skal pt få piske meg som vanlig i dag🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (18 minutter siden):

8 dpo, og i dag måtte jeg jo kline til med en test igjen. Selvfølgelig så blenda som den kan bli, men det er normal sine strimmeltester, og jeg velger å ikke stole på det🙈😂 er sykt fristet til å kjøpe clearblue sin tidlig deteksjonstest i dag, og svi av den mot helgen. Forstår jo samtidig at jeg ikke kan kaste bort hele lønna på tester hver eneste mnd om denne prøvinga skulle drøye over tid. 

forstår så godt at du vil dra å kjøpe test 🙊 men huff ja, det koster jo litt 😅 

tok test idag jeg også (7dpo) men helt blenda, som forventet. Idag har jeg hatt litt stiklinger i livmoren! kan være innbilning også da 🙈 må bare smøre seg med tålmodighet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (1 time siden):

forstår så godt at du vil dra å kjøpe test 🙊 men huff ja, det koster jo litt 😅 

tok test idag jeg også (7dpo) men helt blenda, som forventet. Idag har jeg hatt litt stiklinger i livmoren! kan være innbilning også da 🙈 må bare smøre seg med tålmodighet.. 

Har unnskyldning for å dra på apoteket i dag, så det ryker noen kroner på tester nå ja😂 selv om jeg egentlig føler at det ikke skjer noe denne mnd. Den supertidligtesten til clearblue er vist veldig sensitiv. 10 mlU/ml. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammatilsukkertopp skrev (40 minutter siden):

Har unnskyldning for å dra på apoteket i dag, så det ryker noen kroner på tester nå ja😂 selv om jeg egentlig føler at det ikke skjer noe denne mnd. Den supertidligtesten til clearblue er vist veldig sensitiv. 10 mlU/ml. 

Jeg må le av at det er flere «gale» der ute 😂 jeg er 7 dpo nå og testen i går var selvfølgelig negativ. Skal forsøke en 9 dpo om jeg greier å holde meg 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

s.h skrev (1 time siden):

Jeg må le av at det er flere «gale» der ute 😂 jeg er 7 dpo nå og testen i går var selvfølgelig negativ. Skal forsøke en 9 dpo om jeg greier å holde meg 😅😅

Haha, velkommen i den gale testeklubben😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5DPO her! La inn aksjer før og underveis og etter positiv eggløsningstest. Har ikke rukket og få tilbake mensen etter MA. Håper så uendelig at det sitter nå🌼 Kjenner testetranget har startet her å, så godt å se vi er fler!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å spotte, så da kom mensen 3 dager på overtid🙄 Alle gode ting er pp 10 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna4 skrev (6 timer siden):

5DPO her! La inn aksjer før og underveis og etter positiv eggløsningstest. Har ikke rukket og få tilbake mensen etter MA. Håper så uendelig at det sitter nå🌼 Kjenner testetranget har startet her å, så godt å se vi er fler!

Krysser fingrene for deg 🤞🏼

ibsen skrev (2 timer siden):

Begynt å spotte, så da kom mensen 3 dager på overtid🙄 Alle gode ting er pp 10 🤷🏻‍♀️

Masse lykke til i neste pp 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...