Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 hours ago, Octopus said:

Takk for at du deler 💕 Håper det klaffer for dere nå. Har du hatt regelmessig mens, eller har du mistenkt PCOS før du fikk det påvist? 

Nja, jeg tenkte egentlig ikke over det, for jeg har hatt det hele livet. Min mor har det også, og hun fikk aldri en diagnose. Så trodde vel at det var normalt å ha en varierende syklus. Hadde mens Ja, men mine varierte veldig mellom 30-60 dager, vanskelig å vite når man hadde eggløsning. Samt det var så lenge mellom hver eggløsning. Oppdaget det først når jeg forsøkte å bli gravid, med hyppig bruk av El-tester og mistenkte da at jeg ikke hadde eggløsninger i det hele tatt. Googlet mye i starten, og da leste jeg en artikkel som forklarte at dersom en person har 9 eller mindre syklus ila et år, var det mest sannsynligvis PCOS. Så i min mens kalender at jeg hadde i snitt 6-9 sykluser pr år🤔 

Anonymkode: 6972e...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nja, jeg tenkte egentlig ikke over det, for jeg har hatt det hele livet. Min mor har det også, og hun fikk aldri en diagnose. Så trodde vel at det var normalt å ha en varierende syklus. Hadde mens Ja, men mine varierte veldig mellom 30-60 dager, vanskelig å vite når man hadde eggløsning. Samt det var så lenge mellom hver eggløsning. Oppdaget det først når jeg forsøkte å bli gravid, med hyppig bruk av El-tester og mistenkte da at jeg ikke hadde eggløsninger i det hele tatt. Googlet mye i starten, og da leste jeg en artikkel som forklarte at dersom en person har 9 eller mindre syklus ila et år, var det mest sannsynligvis PCOS. Så i min mens kalender at jeg hadde i snitt 6-9 sykluser pr år🤔 

Takk for svar! Håper det blir klaff nå 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Octopus said:

Takk for svar! Håper det blir klaff nå 🤞🏻

Takk det samme ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 14.18):

Mensen er én dag forsinka. Jeg er på ferie et sted hvor det ikke er mulig å få kjøpt graviditetstest, og blir her til fredag. Nervepirrende opplegg! Går konstant og kjenner etter symptomer, men kjenner ingenting. Ikke at det betyr så mye - jeg har veldig lite symptomer før mensen kommer, og sist jeg var gravid fikk jeg ikke symptomer før godt uti uke sju. Vi traff ikke perfekt på eggløsning denne syklusen, så jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid, men nå begynner jo et lite håp å melde seg... Skulle ønske jeg hadde kjøpt en graviditetstest før jeg dro på ferie, så kunne jeg bare fått det bekreftet eller avkreftet!

Anonymkode: f8534...e34

Mensen dukket aldri opp, og det viser seg at jeg er gravid! 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Mensen dukket aldri opp, og det viser seg at jeg er gravid! 

Gratulerer! ❤️ 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fikk du noen symptomer? 

Nei, fremdeles ingenting. Men det hadde jeg som sagt ikke så tidlig i forrige svangerskap heller, så det kommer vel sikkert noe etter hvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 8.53):

Dere som har blitt gravide, når i syklus hadde der samleie ift eggløsning?

Med førstemann hadde vi samleie dagene før og på eggløsningsdagen (nøye planlagt). Nummer to kom litt overraskende på da vi hadde samleie 3-4 dager før eggløsning. 

Jeg lever nå i håpet om at samleie 4-5 dager før eggløsning kan føre til noe, men skjønner at man ikke kan være så heldig TO ganger. Ble derfor nysgjerrig på dere andre her inne 🤞🏽

Anonymkode: 89c33...78b

Aldri på eggløsningsdag:

1) IMG_0587.thumb.jpeg.b7ac274bfe61145ecb0785e617f05ff1.jpeg

Endte i en SA

2)

IMG_0588.thumb.jpeg.79ee2610d3df6245e40a38800a72e4fd.jpeg

Endte i baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, t0nje said:

Aldri på eggløsningsdag:

1) IMG_0587.thumb.jpeg.b7ac274bfe61145ecb0785e617f05ff1.jpeg

Endte i en SA

2)

IMG_0588.thumb.jpeg.79ee2610d3df6245e40a38800a72e4fd.jpeg

Endte i baby

Hvilke kalender er dette? 😊 Hva betyr de forskjellige bokstaver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvilke kalender er dette? 😊 Hva betyr de forskjellige bokstaver? 

Appen FertilityFriend.

CM = cervical mucus (C = creamy, E = eggwhite, S = sticky, W = watery, H = heavy bloody, M = medium bloody, L = light bloody)

Test = ( - = negative, + = positive, B+ = positive, blood)

I = intercourse (X = yes, XX = both, AM = before midday, PM = after midday)

Endret av t0nje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, t0nje said:

Appen FertilityFriend.

CM = cervical mucus (C = creamy, E = eggwhite, S = sticky, W = watery, H = heavy bloody, M = medium bloody, L = light bloody)

Test = ( - = negative, + = positive, B+ = positive, blood)

I = intercourse (X = yes, XX = both, AM = before midday, PM = after midday)

Takk for svar 😊 skal prøve den appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker

Noen flere i DPO land nå? 
Jeg er 8dpo, hadde små stikk nederst i magen i går og tempdipp i dag. Veldig spent på om dette var festesmerter og festedipp. Noen andre som kjenner på noe?😁

Anonymkode: 919e6...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen flere i DPO land nå? 
Jeg er 8dpo, hadde små stikk nederst i magen i går og tempdipp i dag. Veldig spent på om dette var festesmerter og festedipp. Noen andre som kjenner på noe?😁

5PDO her 🙋‍♀️ kjenner i grunn ikke noe og tar livet med ro for øyeblikket, det er jo uansett alt for tidlig for min del. Spennende med dip da! Får krysse fingrene for at det er noe på gang 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Fhuzzy skrev (2 timer siden):

5PDO her 🙋‍♀️ kjenner i grunn ikke noe og tar livet med ro for øyeblikket, det er jo uansett alt for tidlig for min del. Spennende med dip da! Får krysse fingrene for at det er noe på gang 🤞🏻

Såå spennende! Kjente heller ingenting frem til 7dpo. Masse lykke til med din syklus💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...